Bling bling: my minibike!

hier wat foto's van mijn pocketbike toen ik die pas had, en foto's van een tijdje trug na mijn spuitwerken eraan, ondertussen staan er ook alwel stepjes op de voor en achteras, en de whieeliebar is verbeterd ofjah aangepast.
neon lampjes, extra koeling and stuff...
en enkele motorische aanpasingkes

pocketbike1.jpg
pocketbike2.jpg


pocketbike4.jpg
pocketbike5.jpg


pocketbike6.jpg
pocketbike7.jpg


pocketbike8.jpg
pocketbike9.jpg


pocketkl1.jpg
pocketkl2.jpg


pocketkl3.jpg


stuntpocket.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmm ga wel binnenkort weer een paar minibikes halen...
Zoiets is natuurlijk ook wel weer leuk
 
Iemand mischien enig idee waar ze 4-takt MINIbikes te koop hebben ?
En of die eigenlijk wel bestaan ?
Mag je eigenlijk met een midi of maxibike op een kartbaan ?
 
pasini heeft een 4-takt, kost alleen 5000 euro :X

maarja, deze week nieuwe bike ophalen ( GRC GP met 6.2pk AC polini blok }) ) en dan zondag rijden bij vd ende in poeldijk/den haag. komen er nog meer? ik weet dat in ieder geval eVo van MF ook gaat.

*MuK
 
mijn nieuwe mini staat thuis:

een GRC GP met 6.2pk AC polini blok })
hij is echt zeer fel dus dat word leuk. ik zal binnekort even wat piccies posten

zondag ga ik hem uitproberen bij vd ende in poeldijk, nog meer MFers die komen?

*MuK
 
Op het bedrijf om de 2 dagen een aanbod per fax van die junk chinese pocket bikes, om aan het personeel te schenken!109,00€ bij afname 9 stuks bij DD, Sliedrecht, of dit nog; Luxe chopper 149cc met Suzuki-motor (?) voor 899,00€.Zie ander topic "chines motoren". Pocket bikes = fun maar niet met minderwaardig tuig.
 
Ik heb afgelopen weekend mijn Chineese minibike maar eens geprobeerd en moet zeggen dat ie zeer zeker niet slecht is. Alleen de afstelling van de choke wil nog niet helemaal. Slaat af als ie uit staat ook al is ie warm. Ma voor de rest rijd ie lekker, ook voor mij met me 1,90m1 en 80kg. Zal binnenkort wel keer pa foto's en misschien filmpje posten.
mini%2001.jpg
 
Vandaag weer lekker wezen rijden. Alleen klein schuivertje gemaakt -O- Voetsteun kwam aan de grond en tilde me bike op, heel klein schaafplekje aan me topkuip en voetsteun afgesleten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan