Bmw connectedRide cradle + app

Dit is niet de bmw connectedride cradle.

Lijkt op een alternatief van een ander merk.

En gezien de spelfouten op de achterkant, gok op dat het een Chinese kloon is. Dat gaat nooit werken met de BMW stuurbediening.
 
Inmiddels is er versie 5.2 van de app.

Nadeel is dat deze constant op de achtergrond probeert met de cradle te verbinden. Ook als je helemaal niet in de buurt van een motor bent.

Ook zijn de abs, tractiecontrole en hoekmetingen verdwenen uit de tracks en kun je tracks nog steeds niet fatsoenlijk sorteren.

Nog genoeg werk aan de winkel voor bmw dus.
 
Vraagje over de cradle, ik overweeg mijn ZUMO XT hier ook mee te vervangen. Ik ben vooral benieuwd welke gegevens over een NIET TFT motor (2016 XR) beschikbaar zijn in de app. Denk benzine verbruik, kilometerstanden etc. Kan iemand met de cradle zonder TFT scherm mij hier iets meer van laten zien / over vertellen?
Ik heb een 2015 GSA met de cradle, en krijg gewoon alle data die je benoemt in de app binnen.

Voor het rijden van routes op basis van .gpx bestanden voldoen cradle en app prima bij mij, maar het is me nog helemaal nooit gelukt gewoon normaal te navigeren (ergens zijn en dan "ik wil de route naar huis" krijgen) met de app.
 
Ik heb een 2015 GSA met de cradle, en krijg gewoon alle data die je benoemt in de app binnen.

Voor het rijden van routes op basis van .gpx bestanden voldoen cradle en app prima bij mij, maar het is me nog helemaal nooit gelukt gewoon normaal te navigeren (ergens zijn en dan "ik wil de route naar huis" krijgen) met de app.
Die begrijp ik niet. Je gaat naar het tabje van de kaart, type bovenin je adres in en klikt op start. Dan heb je de route naar huis.

Als je je huisadres als favoriet opslaat kun je zelfs gewoon "thuis" intypen.
 
Die begrijp ik niet. Je gaat naar het tabje van de kaart, type bovenin je adres in en klikt op start. Dan heb je de route naar huis.

Als je je huisadres als favoriet opslaat kun je zelfs gewoon "thuis" intypen.
Er valt bij mij niets te intiepen daar.

In de linkerbalk heb ik "bergjes" en een "stuurtje", met de "bergjes" kom ik in de lopende navigatie terecht van de lopende geimporteerde route.
Ik kan met het wonderwiel alleen tussen die twee opties kiezen.

Maar ik kan daarvandaan nergens heen om iets in te typen. Ook het stoppen van de route lukt niet, en als ik de app afsluit en weer open heropent ie doodleuk weer de geimporteerde route.

En nu de telefoon niet gekoppeld is aan de motorfiets mekkert ie over verbinding maken met de motor en houdt het daar ook verder op.
Het is net alsof de app zich verschillend gedraagt bij verschillende motoren oid.
 
Bijzonder, want bij mij staat in de kaartview boven in beeld "Zoeken". En inderdaad rechts staat "Noord", een pijltje en een motortje.

Misschien verschil tussen Android en Apple? Het kan ook helpen de app een keer opnieuw te installeren. Bij mij praatte de navigatie een mix van Nederlands en Engels tot ik hem opnieuw installeerde, toen ging het goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan