bmw

tja ik lees blijkbaar niet alles, nieuw he....!

Maar waar zijn die bloemen dan....heb nieks gezien ook niet virtueel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
AFHAKEN????


Ik heb je net een virtuele bos bloemen gegeven |( , lees je nu alweer zo slecht????

Baksteen rijdt een....BMW *D en een KTM *D



Maar wil best overstappen op wat anders hoor, voor wat hoort wat tenslotte, als het zover komt ;)
Je hebt een ktm ... of je dat rijden kan noemen is een beetje twijfelachtig B|
 
auto's tellen niet Gorilla.....

welke bmw rijdt baksteen?

ik wordt al nieuwsgierig.

ps... misschien kun je snel een bmw huren Goril"latje" hihihi
 
tja ik lees blijkbaar niet alles, nieuw he....!

Maar waar zijn die bloemen dan....heb nieks gezien ook niet virtueel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Beetje zonde dit...hoeveel moeite moet ik wel niet doen ??

Post van Baksteen in topic 'bmw'


full
 
Je bent duidelijk geen Italiaan, een bloemetje en je vind dat al moeite....

Je kan beter..... zeker weten en anders help ik je een "handje"(om te beginnen hihihi)

Oeps dit vraagt om andere reacties...beetje ondeugend he
 
Je bent duidelijk geen Italiaan, een bloemetje en je vind dat al moeite....

Je kan beter..... zeker weten en anders help ik je een "handje"(om te beginnen hihihi)

Oeps dit vraagt om andere reacties...beetje ondeugend he
O-)

Help eens dan ??

Oeps, de zendtijd zit erop, stuur wel een mailtje *D :P
 
Oke boys ik ga zo.... tot de volgende keer...
Nog ff een fototje van mijn motor ...deze mag weer wel geplaatst worden jongens


Dikke kus ..."Latti"

Bijlage: ver.JPG
 
Gooooo for it Bakkie. :}

beetje moeite doen voor een of ander grietje uit Waalwijk |(
:o


Heb je die fotow niet gezien dan, zo'n lekkere tropische verassing heb ik de afgelopen week niet gezien hoor ?? *D

Nou heb jij natuurlijk een beter beroep daarvoor, maar toch....


Ik heb wel even WWW.WWW.COM ingevuld in de OpenDirVieuwer, even kijken of ik die fotow toch niet stiekum ergens anders op het wereldwijdeweb tegenkom B|
Stel je voor dat je ergens afspreekt en d'r staat plotseling toch een kerel met een pot vaseline voor je B| , heb je ook mooi een baaldag B|




full

 
Ben ik effe offline ontspoort de boel meteen maar helemáál...

Waar GAAT dit TOPIC nu over??? :?
Iedereen weer n beetje vriendjes met elkaar geworden? })

(Eigenlijk jammer... ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ben ik effe offline ontspoort de boel meteen maar helemáál...

Waar GAAT dit TOPIC nu over??? :?
Iedereen weer n beetje vriendjes met elkaar geworden? })

(Eigenlijk jammer... ;) )
:P

Gaat nog steeds over BMW en BMW rijders toch?

vind t eigenlijk wel interessant...ben zelf ook niet al te groot, en laatst stond er hier ook iemand met een BMW voor de deur...vroeg mezelf toch af hoe dat zou rijden...
 
Ben ik effe offline ontspoort de boel meteen maar helemáál...

Waar GAAT dit TOPIC nu over??? :?
Iedereen weer n beetje vriendjes met elkaar geworden? })

(Eigenlijk jammer... ;) )
Ware woorden; jammer. Maar heb je alles terug gelezen? Oh.
Tuurlijk heeft bmw een technologische voorsprong op andere motorfabrikanten, en natuurlijk is bmw-rijden niet enkel 'motorrijden'; tis een way of life, een attitude, iets wat je terug ziet in alles; de gear, de snor; the works. Zelfs de man/vrouw verhouding zie je in het logo terug.

En dan is het idd jammer dat er altijd weer mensen zijn die de boel moeten perverteren met vuig gejengel over lederen veterbroeken, Harley's en geslachtsdrift. En, nogmaals, dat is idd héél jammer.
 
Heren,
Ik heb mijn supermagna net te koop staan....als ik daar net zoveel reacties op zou krijgen was ik hem al lang kwijt.
Nergens vind je een betere onderhouden supermagna als de mijne ,maar toch werkt een foto tje van mezelf kennelijk beter.
En ja het gaat nog steeds over bmw alhoewel ik al wel een stuk wijzer ben geworden.

Gisteren aan het surfen geweest op de duitse sites en heb al een mooie 1150 rt gezien.
Nu nog mijn honda verkopen en bingo....

He baksteen...je bent aan het zinken (weinig vertrouwen hoor...)hihi
En Gorilla....heb je iets tegen "Waalwijk"of zo! hihi

De andere forum bezoekers vonden het leuker als wij een beetje overhoop liggen met elkaar..

Ciao ...
 
tis niet Waalwijk hoor, tis meer Branbant en Limburg.

Ik rij voor een meisje nog liever naar Italie, maar ik heb daar dan ook de motor voor. Al was het voor een nachtje maar, nooit zal ik iets oppikken van onder de rivieren. :r
 
:P

Gaat nog steeds over BMW en BMW rijders toch?

vind t eigenlijk wel interessant...ben zelf ook niet al te groot, en laatst stond er hier ook iemand met een BMW voor de deur...vroeg mezelf toch af hoe dat zou rijden...

Dus gewoon doen hè? Twinspark is ook niet zo groot en die gaat als een speer.
 
Heren,
Ik heb mijn supermagna net te koop staan....als ik daar net zoveel reacties op zou krijgen was ik hem al lang kwijt.
Nergens vind je een betere onderhouden supermagna als de mijne ,maar toch werkt een foto tje van mezelf kennelijk beter.
En ja het gaat nog steeds over bmw alhoewel ik al wel een stuk wijzer ben geworden.

Gisteren aan het surfen geweest op de duitse sites en heb al een mooie 1150 rt gezien.
Nu nog mijn honda verkopen en bingo....

He baksteen...je bent aan het zinken (weinig vertrouwen hoor...)hihi
En Gorilla....heb je iets tegen "Waalwijk"of zo! hihi

De andere forum bezoekers vonden het leuker als wij een beetje overhoop liggen met elkaar..

Ciao ...
Baksteen weinig vertrouwen :?
Nee hoor, alleen kom ik langer op fora en heb een gezond wantrouwen, eerst zien, dan pas geloven O-)

Bovendien....het gaat hier helemaal niet over BMW, het gaat hier over JOU, een waalwijkse die info over BMW's wil hebben O-) ;)

Overhoop liggen met GorilaZz is niet zo moeilijk... ;)
Maar verder is hij wel lief hoor. Best geschikte gast, alleen de balle verstand van motoren |(
 
Laatst bewerkt:
:^:X

Collega van mij heeft afgelopen weekend een BMW geleend van een motorzaak...vond t niet fijn rijden...was een R1200rs of zoiets...
Heb m de tip gegeven om toch ook eens een ander model te proberen...zoals al eerder in dit topic gezegd werd...

Een R1100S dus............... 8-) ,met korte sjorstang :o
 
Hoi Hier zijn we weer eens, nou dacht ik lekker een dagje of 5 met m`n GS toeren door Frankrijk. Dus niet na 1000km hield hij er mee op :r ;( . Dan denk je mooi zo`n BMW service card, dus ook niet dat is een veredelde (alhoewel) ANWB pas ik heb ongeveerd 1min met BMW gesproken (wel 10 keer gebeld) de service kan van mijn part af de pas :( ongelofelijk hoe slecht dit de eerste dag werd afgehandeld. normaal had ik ook recht op een vervang motor (dat werd mij door de dealer verteld) maar zelfs een auto was een probleem in het weekend. Gelukkig waren we met 14 motoren (na mijn uitvallen 13) en kon ik bij mijn schoonvader achterop (r1150rt) en af en toe met de motor van m`n vrouw (r850r).
Maar verder was het een zeer geslaagde reis ondanks m`n pech!
Let dus op de service card van BMW is knudde en laat je niks anders wijsmaken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan