Boete voor niet links inhalen

Ja inderdaad naar Oss ja. Moet ik wel een klein stukje fietspad doen want om sluipverkeer te bestrijden hebben ze daar dus fietspad van gemaakt.

Je bedoelt linksaf slaan als je eigenlijk de woonwijk inrijd? Zo'n beetje langs de basisschool?

Dat is ook een ultra-vaag stukje weg. Er staat nergens dat het een fietspad is, nergens dat het doodlopend is, nergens dat het verboden is voor auto's/motoren. En al helemaal niet als je van de polderkant afkomt.

Het enige is dat er twee betonblokken met gele paaltjes erop en een bord 'verplicht rechts passeren' liggen waardoor een auto er niet doorheen kan. Maar ik zie niet in waarom ik er niet doorheen zou mogen. Niets vertelt me dat ik er niet mag komen.
 
Ik denk dat je wel een aardige case hebt!

Los daarvan vind ik de term "niet links inhalen" altijd een hele vreemde. Ik ben nu ook niet links aan het inhalen, zit nl. achter m'n computer. Geen agent die me hiervoor straft, zeker niet met een eerbare site als MF op het scherm. Hooguit m'n baas, maar die is op vakantie. ;) Hoe kun je nou gestraft worden voor iets dat je niet doet. :?

Maar je bent dan ook geen bestuurder van een motorvoertuig he? ;)
 
Maar je bent dan ook geen bestuurder van een motorvoertuig he? ;)

Klopt. Maar als ik nu achter een auto rijd, dan ben ik ook niet links aan het inhalen, dan rijd ik er nog achter. Maar opzich bedoelen ze gewoon dat je hebt ingehaald, en dit niet links gedaan hebt. Als je dus een bigwheel hebt en rijd over een auto heen, krijg je dus ook zo'n boete (plus wat anderen) :+
 
Heee das toevallig!

Ik heb er daar in die buurt ook al is 1tje gekregen, dezelfde 95 euro.

Waarschijnlijk rijdt daar een gefrustreerde agent rond die in zijn privé tijd de Horkenlijn belt.

ik was een keer op de A-2 met de auto Cruise Control netjes 100km/h,
File in en ik er rechts langs (iedereen houdt tegenwoordig geloof ik zoveel mogelijk links??) en na 6 weken ook de bekende loonstrook van het CJIB binnen.

Wel heb ik bezwaar aangetekend die uiteraard ongegrond werd verklaard.
Hebben ze iig wel moeten werken voor die bekeuring }) (fuck the system)

nu haal ik zoveel mogelijk rechts in om die bekeuring te delen door de aantal overtredingen.
Tja nog is 9 keer recht inhalen is € 95 : 10 = € 9,50.
Kijk das een veel schappelijker bedrag.
 
Heee das toevallig!

Ik heb er daar in die buurt ook al is 1tje gekregen, dezelfde 95 euro.

Waarschijnlijk rijdt daar een gefrustreerde agent rond die in zijn privé tijd de Horkenlijn belt.

ik was een keer op de A-2 met de auto Cruise Control netjes 100km/h,
File in en ik er rechts langs (iedereen houdt tegenwoordig geloof ik zoveel mogelijk links??) en na 6 weken ook de bekende loonstrook van het CJIB binnen.

Wel heb ik bezwaar aangetekend die uiteraard ongegrond werd verklaard.
Hebben ze iig wel moeten werken voor die bekeuring }) (fuck the system)
Had ik toch niet geaccepteerd. Een file mag rechts worden ingehaald. Lees het antwoord bij vraag 61.
 
Had ik toch niet geaccepteerd. Een file mag rechts worden ingehaald. Lees het antwoord bij vraag 61.

Ik heb ook bezwaar aangetekend, maar ja de politie heeft dan tóch gelijk.
Kheb ook zoiets gehad toen ik nog pizza's bezorgde.
Een motor-agent had gezien dat ik rechtdoor door rood gereden was, terwijl ik rechtsaf door groen gegaan was.

Hij was er echt ziek van dat ik hem out-smarted had.

Dit druiste in tegen mijn rechtvaardigheids gevoel en liet het voorkomen met tekeningen en al.

Het was toen al verhoogd naar Hfl 190,- maar de rechter liet het bij die Hfl 190,-

ofwel, als je een bekeuring hebt, kom je er bijna niet meer vanaf :(
 
Ik heb ook bezwaar aangetekend, maar ja de politie heeft dan tóch gelijk.
.....
Een motor-agent had gezien dat ik rechtdoor door rood gereden was, terwijl ik rechtsaf door groen gegaan was.

Dit druiste in tegen mijn rechtvaardigheids gevoel en liet het voorkomen met tekeningen en al.

Het was toen al verhoogd naar Hfl 190,- maar de rechter liet het bij die Hfl 190,-

ofwel, als je een bekeuring hebt, kom je er bijna niet meer vanaf :(

Ik heb het wel vaker gezegd:

Leugen + ambsteed = feit.

Een vriend van mij kreeg eens een bekeuring omdat hij door rood was gereden bij het vkl komende uit de IJ-tunnel naar de PH kade (richting CS). Hij werd er op de PH kade voor staande gehouden.

Hij kwam niet eens uit de IJ-tunnel maar uit het scheepvaartmuseum. Maar de agent had het duidelijk gezien dat hij uit de IJ-tunnel kwam.

Dan kun je lullen wat je wil, maar het helpt nix. Er is dan maar één lul en één de lul.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan