Bol d'Or liefhebbers show your bike!! Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kans is er natuurlijk wel dat die ook komt, maar hij schijnt in conceptvorm marktechnisch niet zo interessant te zijn. Geluiden waren dat het een soort limited edition moet worden, anyways, dat zijn alleen geruchten en er is nog niks bevestigd door Honda.

Maar als hij in productie gaat en op de huidige conceptvorm zal lijken dan zal er ook wel een hele fikse pricetag aanzitten...
 
Een hele mooie fiets met vooral een fantastisch uitziend blok !

Maar, het is een uit de lucht gegrepen retro model. Hij lijkt niet op zijn roemruchte voorgangers. Dat zou mij meer bekoren.

Overigens zou ik, als ik Honda was, nog een stapje verder teruggaan qua styling. Nog een paar jaar verder terug in roemruchte race history van het merk.

Zo'n apparaat met een torpedo kuip en dan een luchtgekoelde 1100 eronder, mjammie !!! :9 :9 :9

Voelen jullie wat ik bedoel ?



Paul.
 
Als je doelt op een link naar de CBfour modellen, let dan eens wat beter op het chromen voor- en achterspatbord, en de wat ronde tank.
De link CB1100 retro met de CB750four-K modellen vind ik juist erg goed gelukt.
full
 
De uitlaat doet me weer sterk denken aan een 400f. Maar de 1100 zie ik er niet zo in terug, mis het karakteristieke kontje toch te veel..

Logo op de tank is ook wel apart. Maar duikt weer een aantal jaartjes meer terug. Ik vindt het geen lelijke fiets maar ik had liever ook wat anders gezien. De retro 11R vindt ik wel echt fantastisch mooi.
 
hoi Hans tja hij is nog niet klaar het blok loopt nu mooi stil alleen krijg hem niet hoog in de toeren ik heb nu carbs van ed daar ga ik het mee proberen maar eerlijk gezegd heb te weinig tijd gehad maarja daardoor heb ik binnenkort wel een mooi werkplaatsje , ben je de witte al kwijt?
He Ed :9~

Mooie verzameling ;)

Hoe is het met de 1100 :?
full
 
hoi, als ik nu 18 inch wielen in mijn cb zet (ik had 19inch wielen) komt mijn spatbord dan ook zo lelijk hoog boven het voorwiel te zitten (dat is dus lelijk, ik wil hem dichter op het wiel).
dus is het zo dat dit zo lelijk wordt, en hoe moet ik het oplossen?
 
Als je het nodig vindt gewoon nieuwe gaatjes boren in het spatbord, netjes rubbertjes ertussen en lager hangen. Heb het zelfs zo gedaan met 17'' met een vf spatbord, orginele bol-spatbord kan het ook mee.

169616645.jpg


Ed, ik heb hier grandprix nog liggen hé, laat ff weten wanneer die nieuwe sleutelschuur van je gereed is!!!

Grtz,
Edje.
 
hoi Ed ik kan er 5 feb in dan is het eerst een timmerwerkplaats en dan zo snel mogelijk de brug er in en eindelijk verder bouwen het wiel en de banden kom ik ook maar eens ophalen

No worries, die lopen niet weg!
Ik schiet ook niet op, net weer in Utrecht verhuisd naar een nieuwe crib ;)
 
Wie heeft er wat voorbeelden van verplaatste voetsteunen.

Raask o.i.d. is lastig te vinden of heel duur. Heeft iemand het zelf aangepast, van een ander merk/type gemonteerd.
 
..........
Dan heb ik nog een vraag, ik was het electrische gedeelte een beetje aan het nalopen en toen zag ik een los contact. Ik kan zo snel niet zien waar hij op moet dus als iemand een kijkje bij zn bolletje zou willen nemen?

[afbeelding]

alvast bedankt!

groeten paul

Inderdaad een extra massadraad tbv andere knipperrelais. Heb op de mijne een autorelais gezet om alle 4 te kunnen laten knipperen als alarmlichten. Dat relais heeft alle 3 de draden nodig.
El cheapo oplossing: autorelais, 2 diodes en een schakelaar en je hebt alarmlichten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan