Bol d'Or liefhebbers show your bike!! Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer verhuisd?

Jup, maliesingel dit maal. Maar nu voor langere periode, eindelijk iets gevonden waar ik een beetje ruimte heb, balkonnetje en tís geen echt studentenhuis. (ook wel fijn als je 2 studies doet en naast het bierdrinken af en toe wat moet doen, haha)

Helaas geen ruimte voor de Bol of de Monkey. Dus da's wel jammer :(
 
Als je het nodig vindt gewoon nieuwe gaatjes boren in het spatbord, netjes rubbertjes ertussen en lager hangen. Heb het zelfs zo gedaan met 17'' met een vf spatbord, orginele bol-spatbord kan het ook mee.

[afbeelding]

Ed, ik heb hier grandprix nog liggen hé, laat ff weten wanneer die nieuwe sleutelschuur van je gereed is!!!

Grtz,
Edje.
heee een oude bekende;
project wacht nog steeds op een usd! Onwijze carb's Eddy!
{imgatt}
full
 
Ik ben m'n uitlaatsysteem aan het vervangen en kom erachter dat de halve maantjes niet meer te gebruiken zijn.
Weet iemand of die nog nieuw te krijgen zijn? Of kan iemand ze wellicht zelf fabriceren?
 
En welke schokbrekers heb je gebruikt ?
Dit zijn gewoon de orginele shocks, alleen gereviverft met allu. verf. De bedoelling is om Ohlins te monteren, net als cbRene.
En een USD..CR,s... k&n,s...ENZ...ENZ.. Het gaat nog wel eens wat worden. Het gaat alleen traaaaag!
 
heee een oude bekende;
project wacht nog steeds op een usd! Onwijze carb's Eddy!
{imgatt}[afbeelding]

Hee, da's idd een bekende lakset ;) Hij is goed terecht gekomen zo te zien :)

Mijn project wacht ook nog op een boel spul, maar zoals het er nu uitziet kom ik daar het komende jaar echt niet aan toe. :N Maargoed, heb nu ook geen tijd om te rijden dus aan de andere kant is het ook niet zo'n ramp..
 
Hey Le Mans,

van welk jaar is die gsx brug dan, of maakt dat niet zoveel uit? Heb je iets aan het frame moeten doen, of werkte je met pasbussen? Op de brug heb je ogen moeten lassen lijkt me. Het punt maakt natuurlijk wel verschil waar je het oog op last.

Maar dat heeft ook iets te maken met de lengte van de achterbrug. Of heb je die ingekort, het blijft een hol profiel, dus dat is altijd makkelijk aan te passen. Een grotere wielbasis is niet echt nuttig bij een Bol...

Ik ga nl. ook een beetje verbouwen de komende tijd!
 
Hey Le Mans,

van welk jaar is die gsx brug dan, of maakt dat niet zoveel uit? Heb je iets aan het frame moeten doen, of werkte je met pasbussen? Op de brug heb je ogen moeten lassen lijkt me. Het punt maakt natuurlijk wel verschil waar je het oog op last.

Maar dat heeft ook iets te maken met de lengte van de achterbrug. Of heb je die ingekort, het blijft een hol profiel, dus dat is altijd makkelijk aan te passen. Een grotere wielbasis is niet echt nuttig bij een Bol...

Ik ga nl. ook een beetje verbouwen de komende tijd!
Brug is van model '88-90 waarvan het link systeem is weggeslepen, en de shockbevestigings punten zijn er op gelast.De lengte-Breedte is onveranderd, er zijn twee pasbusjes op maat gemaakt, van 8mm (zonder sus. stofringen ) Succes!
Is er miss. iemand die weet of er van een ander type motor,een 4in1 bochtenset past op de Bol?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag met de locale motorzaak gebeld of halve maan klemmen nog nieuw te verkrijgen zijn. Ja...voor 8 euro p. st. :( Komt dus neer op 64,- voor de hele set bij elkaar!

Is er echt niemand met een draaibank die die dingen kan maken? Tegen vergoeding natuurlijk! :Y
 
Ik heb vanmiddag met de locale motorzaak gebeld of halve maan klemmen nog nieuw te verkrijgen zijn. Ja...voor 8 euro p. st. :( Komt dus neer op 64,- voor de hele set bij elkaar!

Is er echt niemand met een draaibank die die dingen kan maken? Tegen vergoeding natuurlijk! :Y

Wout van Veldhuizen heeft veel gebruikte onderdelen, misschien daar eens proberen
vanveld@hetnet.nl
Ook bij RBM Motoren kan je gebruikte onderdelen krijgen.

Gr.René
 
goede middag allemaal,

ben beetje bezig geweest met kenteken te moderniseren...
loop echter tegen probleem... heb niet echt een houder gevonden die past.

hoe hebben jullie dit opgelost?
heb even een ontwerpje uitgewerkt hoe het wel zou kunnen:



maar dit kan ik niet echt uit mijn mouw schudden..
weet iemand een goede metaalboer die dat wel kan ( of misschien zelf)?

groet,

Bhaal
 
Hey Ed,
Lange tijd niet gesproken..

Eindelijk weer wat tijd en motivatie gevonden om verder te gaan met mn project..
Hoe gaat het met jou Honda ?


Ik heb een set CR'S weten te bemachtigen, helaas zitten hier geen orginele kelken bij
Weet jij toevallig nog iets...? Anders zal ik ze toch bij Klasmo moeten bestellen a 28 Euro.
 
goede middag allemaal,

ben beetje bezig geweest met kenteken te moderniseren...
loop echter tegen probleem... heb niet echt een houder gevonden die past.

hoe hebben jullie dit opgelost?
heb even een ontwerpje uitgewerkt hoe het wel zou kunnen:

[~[url="http://img240.imageshack.us/img240/887/kentekenhoudertr7.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

maar dit kan ik niet echt uit mijn mouw schudden..
weet iemand een goede metaalboer die dat wel kan ( of misschien zelf)?

groet,

Bhaal

Ik heb het zo opgelost, ff oude foto opzoeken;
264488002.jpg


Kantjes zijn er bij mij aangelast, mooier is het uit 1 stuk te doen, maybe is alu ook wel een optie dan.
 
Hey Ed,
Lange tijd niet gesproken..

Eindelijk weer wat tijd en motivatie gevonden om verder te gaan met mn project..
Hoe gaat het met jou Honda ?


Ik heb een set CR'S weten te bemachtigen, helaas zitten hier geen orginele kelken bij
Weet jij toevallig nog iets...? Anders zal ik ze toch bij Klasmo moeten bestellen a 28 Euro.

http://www.discovolantemoto.co.uk/viewpart.do;jsessionid=9C01C42165FD0A9B49AEECFC08D1EBE6?id=296

Veel mooier! Eh... ook niet goedkoop, maar je gaat me toch niet vertellen dat die originele zwarte plastic apparaten 28 euro per stuk kosten???
 
hey midnight,

dankje voor reactie.

het probleem bij mijn kentekenplaat is dat de gaten in het midden van de plaat zitten..dus een lipje aan de boven kant is niet genoeg. ga morgen even wat bedrijven in de buurt afbellen of ze iets voor me kunnen doen.

btw erg mooie bol!

Bhaal
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen ik was in het vorige showtje ook al actief maar ik ben op zoek naar de houders voor een bolletje die mijn remklauwen (dubbel zuiger) aan mijn oude voorvork vast houd ik heb nu enkele zuigers maar die remmen echt beroert ik heb ze wel eens gezien maar ik kan ze nergens vinden iemand?

mvg patrick

foto's volgen
 
Velocity Stacks lenght 40mm partno. 020220T, online price for each 29,70Euro
lenght 70mm partno. 020222T, 35,10 Euro.
Shipping for 8,50 Euro.

Best regards KLASMO

eh.. dus wel.. maar die andere zijn ook niet echt Cheap nee !

http://www.discovolantemoto.co.uk/viewpart.do;jsessionid=9C01C42165FD0A9B49AEECFC08D1EBE6?id=296

Veel mooier! Eh... ook niet goedkoop, maar je gaat me toch niet vertellen dat die originele zwarte plastic apparaten 28 euro per stuk kosten???
 
Laatst bewerkt:
hoi,
Ik wil een oliekoeler op mn 750 bouwen.
Zitten de aansluitingen voor de olieslangen ook op het 750 blok?
ik kan nergens in het wphb terugvinden waar de oliekoeler precies op wordt aangesloten.

groeten paul
 
hoi,
Ik wil een oliekoeler op mn 750 bouwen.
Zitten de aansluitingen voor de olieslangen ook op het 750 blok?
ik kan nergens in het wphb terugvinden waar de oliekoeler precies op wordt aangesloten.

groeten paul
dan kan met het carter van een 900 :Y dan moet je alleen nog 2 tapeindjes op het frame maken voor de oliekoeler, je hebt ook een omboutkit voor op je oliefilter, alleen weet ik niet meer of die nog leverbaar is :?
 
heej fastfriend,

Wat zit er in zo'n setje dan?
Kun je er dan de gewone 900 olieleidingen op aansluiten of zit er een andere aansluiting op?
En aangezien je hier zo op reageert neem ik aan dat je wel bereid bent afstand te doen van dit setje, hoeveel financiele motivatie heb je nodig om afstand hiervan te doen :+

groeten paul
 
Hee Paul,
ik moet het even opzoeken, ik dacht niet dat de standaard aansluitingen van een bol erop passen, dit zijn de genormaliseerde schroefaansluitingen voor hydraulische leidingen.
verder is het alleen een adaptorplaat, heeft mij dacht ik zo'n 40,- euro gekost (ff opzoeken), daar mag ie dan ook weer voor weg.
gr. Jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan