Bhaal
MF'er
ok en daar past een breder wiel in het origineel dan?
past elk model xjr derin 1200 en 1300 geloof ik...
Bhaal
past elk model xjr derin 1200 en 1300 geloof ik...
Bhaal
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oh, als je in google afbeeldingen yamaha xjr intypt zie je op een gegeven moment (1e of 2e pagina) een vette geel met zwarte, en die brug die daarin hzit heb ik (is standaard brug, maar meest duidelijke foto's)
maar past gewoon, ik heb nu ook een velg met 200 achterband in bestelling, dus lekker breed ja :D
Wat moet je met een 200 band op je Bol???oh, als je in google afbeeldingen yamaha xjr intypt zie je op een gegeven moment (1e of 2e pagina) een vette geel met zwarte, en die brug die daarin hzit heb ik (is standaard brug, maar meest duidelijke foto's)
maar past gewoon, ik heb nu ook een velg met 200 achterband in bestelling, dus lekker breed ja :D
hoe ga je dat doen met het uitlijnen van ketting, achtertandwiel en voortandwiel?
heb je dan aan de kant waar de achterbrug in je frame hangt nog wel ruimte voor je ketting? komt die aan de binnenzijde niet tegen je frame aan?
hoe ga je dat doen met het uitlijnen van ketting, achtertandwiel en voortandwiel?
heb je dan aan de kant waar de achterbrug in je frame hangt nog wel ruimte voor je ketting? komt die aan de binnenzijde niet tegen je frame aan?
Keep the soul Alive ! [afbeelding]
1982 American Honda Factory Superbike. Engine Displacement: 1024cc, Dry sump, Dry clutch, Belt-driven Krober magneto, Team Honda-built chrome/moly frame, Ohlins rear shocks, Showa "works" front forks with TRAC anti-dive, Nissin 4-piston calipers, Dymag wheels with cast iron rotors, LOTS of titanium fasteners. Bike shows normal wear and tear from the 1982 racing season, but is in beautiful, unrestored condition. This bike was built by American Honda Motor Co for Team Honda's Mike Baldwin for the 1982 AMA Superbike Series. On this machine, Baldwin won several races, including the final two in the original 1000cc Superbike class, at Daytona and West Palm Beach, Florida. Baldwin finished second in the Championship that season. The bike remains as it was in Victory Circle at West Palm Beach, with included documentation of the Honda Race log showing the matching engine number. The machine has been privately owned since it was purchased from Team Honda in 1986.
Lucky basterd!!Laatst is er weer een fabrieksracer van eigenaar gewisseld in de USA. Ex-bike van Mike Baldwin.
Was er eentje uit '82 en in '86 door een particulier gekocht:
[afbeelding]Ben benieuwd wat hij heeft opgebracht, als je kijkt dat een race-replica met dry-sump, droge koppeling en HRC pijp laatst werd verkocht voor bijna 20.000 euri.
Was verder niet eens echt zo veel speciaals aan, maar die HRC onderdelen maken het weer gewild.
Jammer dat veel van die fietsen niet meer echt bereden worden, als er wat stuk gaat is het ook écht stuk en bijna niet meer te krijgen..
Kun je om een oliekoeler te bouwen op een 750 gewoon de carterpan en oliekoeler van een 900 gebruiken of is er meer voor nodig?
heeft iemand toevallig een luchtfilterhuis en luchtfilter liggen? ben er nog steeds naar opzoek sinds mn openfilters van mn motor zijn gejat.
groeten paul
Chris heeft mail.je wou die van mij toch hebben?? ik wil wel ruilen tegen iets, mail maar naar cmtheman@hotmail.com