brabantse offroaders deel 3 mx knudde

Op YouTube staan al enkele vergelijkingsfilmkes.
Duidelijk dat GoPro gewoon alles net wat beter doet; simple as that.... en logisch, gezien het prijsverschil. 8-)

Hier op MotorForum staat ook nog wel ergens aanvullende info; de meesten zijn er (net als ik) gewoon tevreden over.
Ik heb hem zondag voor het eerst gebruikt en hier op de PC ziet het er gewoon hartstikke goed uit. Blijft echter de vraag wat er overblijft als ie op YouTube staat...

Ik heb hem gewoon genomen om wat te kunnen filmen bij OTR en op de crossbaan en voor 30 euro kon ik hem niet laten liggen. :+
 
Snap ik! Ik ben elke keer te vergeet achtig/ lui om die van mij te pakken en er een kaartje en baterijen in te doen zonde eigenlijk. En toch droom ik van een gopro.
 
Ja ik ben nog geweest rich. Was echt een hele wisselende route van 140 km, maar vooral heel heel heel nat !!! Van idd boerenlandweggetjes , hellingen van rotsen, door rivieren, en door diepe modderplassen van een halve meter diep die een km lang waren. Maar ook behoorlijk veel asfalt tussendoor helaas.

Was allemaal goed geregeld, lunch tussendoor en lekkere maaltijd aan het einde. Kortom een geslaagd dagje... was niet echt een rit waar je heel hard kon gaan, dus jullie hebben je wat dat betreft zeker beter vermaakt ... bruut filmpje btw ;)
 
Wel voor herhaling vatbaar dus? Als het wat droger is

wordt weer eens een keer tijd voor venlo mannen :]
 
Jazeker maar moet t wel iets minder nat zijn , dit was echt TE ! alles zag eruit , ben 2 uur bezig geweest om de 500 weer moddervrij te krijgen .
 
Laatste bericht van Rob was dat er te veel politie controle was de laatste tijd, toen dus. Zal hem nog eens appen zo meteen
 
Enduro 3 daagse in Frankrijk (Auvergne) met nldtalige gids
Hallo enduro/off-road liefhebbers,

4 overnachtingen en 3 volle dagen enduro/off-road rijden in de Auvergne( Frankrijk) met Nederlandstalige gids is wat wij kunnen aanbieden.

De Auvergne is een prachtig natuurgebied met ontelbare paadjes, er is nagenoeg geen toerisme waardoor het nog mogelijk is ongestoord off-road te rijden.

Het parcours is vrij technisch en je komt er vrijwel alles tegen zoals, rotsen, stenen, bospaden,riviertjes, bergen en dalen teveel om op te noemen, ook staat er op het programma de nodige beklimmingen en specials, het is één en al avontuur.
In die 3 dagen rijden we zo,n 150 km p/d, totaal dus rond de 450km, bij vertrek s,morgens zijn we tegen de avond weer thuis.

Wij hebben een recent verbouwde boerderij met daarin een gedeelte voor de rijders, kleedruimte, 2 slaapkamers, een woonkamer en een badkamer, ook is er een grote werkplaats met alle gereedschappen.

Bij de prijs zitten alle maaltijden in, die bereid worden door Nicole (alles vers) en ook het drinken hoort daarbij (beperkt), zomers gaat ook de bbq aan en kan er gebruikt gemaakt worden van het zwembad.
Zeer interessant voor wie avontuur en echte vrijheid mee wil maken, ook geschikt voor quad-rijders

Vanaf Antwerpen is het ongeveer 720 km.

De prijs all-in is300 euro p.p. vanaf 4 t/m 6 rijders
Voor meer info:enduro-auvergne@orange.fr of bel: 0033 555 821455
 
Klinkt goed ad en niet duur! Moet alleen ff kijken wanneer precies in sept.. mijn dochter is de 12e jarig

voor vant weekend moet ik ff kijken guus
 
Als mijn niveau tegen die tijd wat hoger is , wil ik zeker mee...

Vandaag nog even op de landsard gereden , dat viel niet mee haha

Van t weekend moeten de kleine boefjes weer in t gereel gehouden worden dus ik kan niet mee helaas.
 
De Landsard?
Zal inderdaad nie meegevallen zijn; zaten megaveel sporen in zag ik vorige week.... zwaar.... :]
Je kunt beter een wat makkelijker baan opzoeken; dan leer je meer dan alleen maar ploeteren.

Zaterdag heb al gepland om te gaan crossen; kan dus wéér nie mee.... '(
'k Ga naar Eersel want Reusel (en andere circuits) heeft gezeik met de KNMV; die wil nie meer dat KNMV én MON rijders samen in de baan zijn.....
Verzieken ze eerst al het OffRoad gebeuren vwb meerijden met ongeacht welke licentie/trainingspas je hebt.... beginnen ze dat gelul nou bij de cross ook al....

Wordt wel lekker weer dus veel zin om de CR weer eens los te laten.... :]
 
Wel ERRUG rustig hier..... is iedereen aan het tuinieren of zijn auto aan het wassen? *O*

Ik rijd zometeen naar de crossbaan van Reusel; daar mag nou, na dat verzekeringsgel*l weer gereden worden; voorlopig KNMV en MON apart.... (hoe gek kun je het bedenken....)

Maar goed; toch lekker weer een keer in het zand spelen met de CR; voor het eerst dit jaar... :]
 
Ik ben vandaag in Boxmeer wezen rijden, daar werd ook MON en KNMV gescheiden gehouden. Ieder een half uur rijden. Gezeik..
 
Blij dat ik ook voor het OffRoad gebeuren weer voor een MON trainingsbewijs gekozen heb; wil (net als voorheen-maar nu helemaal) niks met de KNMV te maken hebben.....

Er stond al overleg KNMV+MON+2 Verzekeringen gepland voor komende maandag..... dus wat doen die eikels... verbieden hun clubs vorige week al om gemengd te laten rijden.... :(

Zie; http://www.motocrossplanet.nl/nieuws-nat/35014/Toelichting-MON-over-verzekeringskwestie

Wordt tijd dat motorrijdend NL eens wakker wordt.
Het is niet voor niets dat veel crossers al overgestapt zijn naar de MON.... *O*

Reusel was trouwens natter dan ik verwacht had... veel diepe sporen vond ik.... en da's nie fijn om er weer rustig in te komen na de winter..
 
Laatst bewerkt:
Vandaag in de biest geweest daar was het alleen knmv rijders vandaag. Was trouwens wel echt super druk. De baan werd door ruim 30 rijders bereden, dus hij werd binnen no time lekker moeilijk door se sporen. Heerlijk gereden vandaag 2 keer een half uur en een keer 3 kwartier. Das toch wat anders.dan 50 minuten otr. Maar het ging was goed doen. 1 keer gevallen, en de rest van de dag lekker gas gegeven. Nu uitgeteld op de bank.
 
klinkt goed.michael.. als ik meer tijd en geld zou hebben zou ik ook wel serieus willen trainen voor endurowedstrijden! nja.. misschien over n jaar of 2 alsze naar school gaat haha
 
zaterdag is het weer crosscountry in venlo,de baan is droog en het wordt lekker weer,dus dat wordt een leuk dagje!!
 
als ik met iemand mee kan rijden en vrij krijg van me werk.. wil ik ook wel gaan!
iemand van de locals die mee goat? en mij mee kan nemen? heb evt kar voor 2 motos
menne vaste moat AD.. moet zonodig weer naar afrika voor n ritje hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan