Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker, maar als je dan net even het bericht mist of je woont net wat verder, mis je er dus een hoop.
Hele dagen, dan haak ik af, en bij 30 man ook. Maar de laatste ritten die ik mee reed, werden een dag vooruit gepland. Dat zorgde voor een klein groepje en was prima.
Ik hou het hier ook in de gaten, liefst iets eerder als een paar uur van te voren. Wil ik ook wel eens aanpikken in het weekend als het uit komt.
 
Ik pak meestal even de snelweg tot aan Namur, effe afzien maar dat is maar anderhalf uur, vervolgens langs de Maas omlaag en zo langs de Semois naar Luxemburg, Esche-Sur, Vianden, Vielsalm, Stavelot en bij Luik de Snelweg weer op... En na anderhalf uur saaie snelweg weer thuis met een mooie dag in de herinnering.
 
Precies dat heb ik mij voorgenomen om dit voorjaar te doen met de mergellandroute… gewoon op maandag een dag vrij nemen als t mooi weer is en dan daarheen knallen en die route rijden en weer terug. Dan is t ook niet zo druk daar hopelijk als in t weekend.
 
Waarom die overgewaardeerde mergellandroute rijden als je net een kartier verder echt in de ardennen zit... die route is populair omdat gratis is aangegeven door de anwb... en dus in NL blijft.
 
Daar heb je een punt, al heb ik de mergelland nog nooit gereden.

Maar even een vraag… is het wel de bedoeling dat ik/we het topic zo vervuilen…? Mag het hier enkel gaan over ritjes in de buurt of mag er best wat kletspraat zijn tussen mensen ‘uit de buurt’ :+
 
Wat is in de buurt... Voor de een is dat ritje naar Breda voor de ander is dat het Europese vasteland... Vertrekpunt is in ieder geval in dezelfde buurt.
Voor minder dan 100 km neem ik niet de moeite om me in ‘n motorpak te hijsen en m’n motor uit de garage te trekken :/.
 
Ik pak meestal even de snelweg tot aan Namur, effe afzien maar dat is maar anderhalf uur, vervolgens langs de Maas omlaag en zo langs de Semois naar Luxemburg, Esche-Sur, Vianden, Vielsalm, Stavelot en bij Luik de Snelweg weer op... En na anderhalf uur saaie snelweg weer thuis met een mooie dag in de herinnering.
Ik zou deze beste eens willen meerijden, of er een GPX van ontvangen. Lijkt me een mooi dagje onderweg :-)
 
Ik rijd veel te weinig, maar ben wel veel met de zoon bezig welke aan motorcross doet. Dus krijg zeker mijn voldoening. Met de vtr doe ik met regelmaat rondje breda knallen en 1x per jaar met onze motorclub roadrunner Prinsenbeek naar Duitsland/Frankrijk of wat dan ook. Vorig jaar eerste x op Lelystad gereden, was super maar mocht sneller. Maar goed, hoop ooit met een zzr1400 door de mooie binnenwegen van zuid Frankrijk te blazen. Voor nu is het alles veur ut jong :t
 
Heerlijk! Wanneer komt hij/zij?
M’n ‘nieuwe’ Ducati wordt morgen afgeleverd *O* redelijk weer dit weekend ook nog eens, twijfel alleen of de pekel ver genoeg weg is gespoeld al om een stukkie te rijden.
 
Heerlijk! Wanneer komt hij/zij?
M’n ‘nieuwe’ Ducati wordt morgen afgeleverd *O* redelijk weer dit weekend ook nog eens, twijfel alleen of de pekel ver genoeg weg is gespoeld al om een stukkie te rijden.
Ik heb afgesproken dat ie vanaf begin maart klaarstaat.

Het heeft volgens mij nog niet genoeg geregend om de pekel weg te spoelen, maar als de weg droog is kan ‘t niet veel kwaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan