Brough Superior - Nieuw!

theWarrior

MF veteraan
Donateur
31 aug 2008
4.641
3.416
provincie Groningen
Zie dit artikel:

Motorcycle pioneer finally honoured

Brough wordt weer nieuw gebouwd :9~

full
 
Laatst bewerkt:
Sorry, je hebt gelijk. Moet "Brough" wezen. Had er in gedachten al een Norton mix van gemaakt. Kan de titel helaas niet meer veranderen.
 
Ik vind het maar een goedkope manier om centen te verdienen.

Bouw een zogenaamde 'radicale' motor, plak er de naam op van een oude zeer gerespecteerde motor op, en kassa !

Ik vind het een leuke motor, waarschijnlijk wat onpraktisch, maar naam onwaardig.

Zelfde verhaal als met de oude Amerikaanse muscle cars, dat werd ook ineens weer hip.

Ineens kwam de Camaro, Charger, en Challenger weer terug, allemaal waren ze hetzelfde, en allemaal kregen ze een 'coole' oude naam, zodat ze tenminste zouden verkopen.

Ik vind het maar goedkoop gevonden om te teren op een oude naam (naam onwaardig dus), verzin lekker iets nieuws ofzo.

Maar nee, nu is het allemaal 'ter ere van...' ja daaaaggg... :W

Het enige 'ter ere waarvan...' het is, is 'ter ere voor geld'
 
Tuurlijk draait dit om geld, maar deze `nieuwe`oude motor lijkt qua specs toch wel volledig op het origineel, en dat is heel wat anders dan een moderne Camaro met alleen al 22 inch ipv van de gebruikelijke 15 inch velgen toen en verder een volledig nieuw ontwerp met een klein beetje de lijnen van toen...of kijk naar Mini
 
..Als men replica's van oude motoren gaat make, laat men dan ook/tenminste de böhmerland langtouren repliceren!
 
Men bouwt daar niet alleen (hele geslaagde) replica's maar ook een wat meer moderne, retro, versie.

full


full




Kost wel een paar stuivers. Zag ergens een bedrag van 65.000 dollar genoemd oplage van 300 stuks. Ik denk dan ook niet dat men er op uit is om snel rijk te worden. Ik kan mensen die dit soort dingen, in deze tijd, durven bouwen alleen maar respecteren.
 
Ik zou ze beide niet in m'n schuur willen hebben staan.
Zou ook echt niet snappen dat mensen zoveel geld neer willen leggen voor zo'n draak van een ding..

Inderdaad, prijs is niet goed te praten voor zulke dingen. Er zit niks geen techniek op, het heeft alleen maar zogenaamde 'heritage' , de naam, en dat moet dan de prijs rechtvaardigen.. :N

Enige wat leuk is is de tank en de motor, de rest is zo bijzonder niet.
 
zet ze hier maar in de tuin hoor.
de classic voor de weekenden en de retro voor door de weeks...

niks mis mee (behalve de prijs) :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan