Buell lightning XB12S

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Hoi motor liefhebbers,

Ik heb een vraag, niet voor mezelf maar voor een kennis. Ze heeft een Buell (ik meen een XB12S) En de ventilator van dat ding maar zo veel lawaai dat het motor blok zelfs overstemd wordt.. Nou vond ik het nog wel mee vallen maar zij wil graag van dit veel te harde geluid af. Nou is de vraag hoe krijgen we dit geluid naar beneden van dat ding zonder koeling te verliesen?

Laat maar horen! :9
 
synthetiese olie en een rechterairscoop helpt


er is nix om je voor te schamen hoor, is perfect ff nakoelen als je de motor uitzet ( geen rijwind meer )

[spam]kijk eens hier www.buellforum.nl [/spam]

is al vaker over gesproken
 
Ventilator?

Dat ding heeft geen ventilator.....is namelijk luchtgekoeld!!
Als je nou nog nooit een XB gezien hebt, geef dan geen antwoord :X

Ventilatiegeluid is idd redelijk aanwezig, kwestie van een racekit erop dan hoor je 'm niet of nauwelijks meer 8-)

Enige oplossing is idd airscoop of andere ventilator eronder.

Of meer rijwind creëeren :+

Grtz
 
En wat voor een racekit heb je het dan over?

Als je nou nog nooit een XB gezien hebt, geef dan geen antwoord :X

Ventilatiegeluid is idd redelijk aanwezig, kwestie van een racekit erop dan hoor je 'm niet of nauwelijks meer 8-)

Enige oplossing is idd airscoop of andere ventilator eronder.

Of meer rijwind creëeren :+

Grtz
 
En wat voor een racekit heb je het dan over?
Zijn verschillende leveranciers voor, heb zelf de standaard Buell racekit eronder zitten: andere uitlaat, raceecm en luchtfilter. Maakt voldoende herrie om de ventilator niet/nauwelijks meer te horen.

Zoals bud al schreef kijk/zoek is op 't buell forum, staan nog verschillende andere combi's vermeld.

Enne, 't blijft een Buell, is allemaal wat minder gecultiveerd dan andere merken ;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan