Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een SMT 950 of 990 is niet echt het model wat ik zoek, maar heb hier ook nog niet echt naar gekeken moet ik eerlijk zeggen. Zal eens kijken wat voor iets het is, maar eerlijk gezegd gaat mijn smaak daar toch niet zo naar uit. Dan ligt mijn voorkeur toch meer bij de SM 1 pitter.Ja klopt, maar ook omdat je er zo plat op ligt, dat vonden ze maar gevaarlijk.
Maar nu ben ik vrij in de keuze .
Kan me wel indenken dat mensen een racer snel associëren met een motor die vooruit vliegt en veeel te hard gaat .
Dan is een KTM 950 ook nog boven je budget.. en een 990 helemaal..Hypermotard is ook een zeer mooie machine, maar volgens mij net boven mijn budget
Ik mag sowieso geen sex voor het huwelijk..... Jullie wel dan :O???!!
voor de buell heb ik heel goed nieuws voor je
Erik Buell heeft een nieuw bedrijf opgericht namerlijk Erik Buell Racing
naast motoren(hopelijk worden de drie modellen binnenkort aangekondigd)
maken ze onderdelen voor de motoren van het voormalige Buell Motorcycle Company
goede kennis van me rijdt met een Buell 1125R
en had een breuk en kon nieuwe onderdelen krijgen die van EBR komen
Oh dat is zeker goed nieuws ja! Want dat wil zeggen dat onderdelen ook leverbaar blijven en niet snel van de markt zullen verdwijnen.
Volgens mij kom je met een hoop Harley spul ook een heel eind hoor.Oh dat is zeker goed nieuws ja! Want dat wil zeggen dat onderdelen ook leverbaar blijven en niet snel van de markt zullen verdwijnen.
als je will even de link checken zeker de moeite waard om hun eerste bike te zien slechts 100 stuks gemaat
tevens de eerste superbike ooit van erik buell
onder harley mochten er geen fully faired motoren gemaakt worden
http://www.erikbuellracing.com/
er wordt momenteel hard gewerkt om dealers te vinden die een plaatsje kunnen vrijmaken in hun showroom en werkplaats om de toekomstige modellen te verkopen
ook al is dit het nieuwe buell bedrijf hij is toch nog steeds trots op de oude motoren
testritje zien te maken.
Ik vond die Buell vreselijk rijden, alsof ik de vooras in mijn handen had, zo kort voelde dat ding aan.
Al gereden?Zo even geleden dat ik hier gereageerd heb. De zoektocht is nog steeds verder aan het gaan, en het dilemma ook .
Weet echt niet wat ik op dit moment wil met een motor, erg lastig allemaal!
We kijken rustig verder
Als ik zo door je draadje heen lees ben je er volgens mij al lang uit...
Buell XB12s... Gevoel van heimwee...
Het evo/sportsterblok is heel onderhoudsvrij(mits je er maar met beleid mee omgaat) de fiets geeft heel veel feedback als je de bochten induikt(lage zwaartepunt, korte wielbasis)en je kan met gemak heel plat gaan. Koppel is ruimvoldoende aanwezig en(ondanks dat vele zich er aan ergeren) vind ik het oldskool harley sound gewoon bruut. Remvermogen is met de enkele grote remschijf in combinatie met een 4-zuigerklauw ook prima.
Tis een makkelijke fiets om rustig lange stukken mee te cruisen en een supersprinter voor de bochtige weggetjes, tis zonde dat Harley er afstand van heeft gedaan.(niet het juiste publiek) Harley is verplicht nog 10 jaar na stoppen van Buell onderdelen te kunnen blijven leveren, dus dat is geen probleem. Zowieso zou ik wegblijven van de grote Harley dealers qua onderhoud, maar uitwijken naar specialisten als Twin Motorcycles.
Hij bokt soms bij lage toeren, is soms nukkig als ie koud is, maar eenmaal in z'n element is het pure porno op 2 wielen...
[afbeelding]
Suc6 met je keuze...