Bullet erbij..

Hmm Het ding is dat er in 19 inch niet zo veel is? Op een Engels (..) enfield forum worden ze bejubelt..
Maar zoeu iedere 'moderne' band al beter zijn dan de Heidenau K44/K34 banden?

Rijwielgedeelte is goed... :Y
Van het weekend nog op gewone klinkers, was klein beetje nat, ik stuur in de 2 rustig in en voorwiel glibbert gewoon weg? Kon 'm net overeind houden...
Oncourante maten waorden nogal eens lang bewaard, daar worden ze ook niet beter van. Weet niet of het voor jouw opgaat. Avon is Engels, ze hebben Brexit,..dus steeds volhouden dat het beter best is als het Engels is.
 
DOT code was goed. In de klassiekerwereld zijn Heidenaus populair..(Maar naast Mitas is er ook niet zoveel?). Dat laatste 'UK made', dus goed hebben ze idd wel heel erg een handje van..
 
Laatst bewerkt:
Mitas maakt voor de landbouw en industrie prima banden.
Komt uit Tsjechië, daar heb ik minstens zoveel vertrouwen in als Avon.
 
De mitasjes heb ik op de BB. Voorband is erg vierkant en achterband heeft dunne wand/slap karkas(zou niet met bagage of duo wille hebben). Zet ze er niet weer onder. Wel zacht rubber wat goed lijkt te grippen..

ding is; ben het vertrouwen in de Heidenaus wat kwijt..
 
Je zou van ellende met de Yamaha op vakantie gaan.

Schijfremmen.
Moderne banden.
Ruim voldoende vermogen.
Genoeg plaats voor bagage, en vering die daar op berekend is.
Betrouwbaar.
:z:]

;)
 
Dat kan ik me voorstellen. Bovendien is het veel leuker om met iets afwijkends onderweg te zijn.
Er is al genoeg eenheidsworst.
En dan ook nog een aparte motor!:P
Eh, de bouten en moeren die de laatste tijd zomaar/voor het eerst losgingen maken me wel wat onzeker.. Kan onmogelijk(?) alle gereedschap meenemen om vb ter plekke de koppeling er af te halen off?

Neemt niet weg dat ik (te) weinig op de yammie rijd, wat op zich een heul fijn ding is...

Goed, what to do met de banden..?
 
Vind dat nou niet echt een recensie. Iemand heeft hier alleen het persbericht gelezen. Wij van wc-eend adviseren wc-eend.........
Precies dat... Maar goed, ik kan ook niets anders vinden voor deze maten? Voor is er een BT46.. schijnt snel te cuppen..maar zal niet slecht zijn? Achter..? (Wat in de buurt moet komen van 3.50-19)
 
Vorige week zijn 3 losse onderdelen vanuit
India ingeklaard, in verhouding best veel bij moeten betalen.
t&t code zegt intussen ebzorgd, heb niets gekregen.
Onmogelijk postnl te contacteren, is gewoon niet mogelijk, wordt steeds in rondje gestuurd...
 
Vorige week zijn 3 losse onderdelen vanuit
India ingeklaard, in verhouding best veel bij moeten betalen.
t&t code zegt intussen ebzorgd, heb niets gekregen.
Onmogelijk postnl te contacteren, is gewoon niet mogelijk, wordt steeds in rondje gestuurd...
Even een paar sportschooljongens sturen?
Die nemen je spullen zo voor je meeO-)
 
Dat gaat tegenwoordig via een App, die voor geen meter werkt...
En je krijgt alleen een email als de verzendende partij hem via email aanmeld.....
Ik zou indd wel even bij de lokale afhaalpunten vragen, en na 5 dagen gaat hij weer retour afzender dus zou er niet te lang mee wachten
 
Weet niet of ze uit China het met een mailtje aanmelden maar de laatste keer dat was eergisteren kreeg ik gewoon een mailtje dat de pakjes onderweg naar mij waren en later dat het bezorgd was in de brievenbus de pakjes waren klein genoeg daarvoor .
Oja ook postnl
 
Zo, ben weer thuis.. vandaag/morgen nog maar niet verkeer in. Met beetje geluk heb ik morgen poetsspul in huis, eens kijken of ik roestplekjes van de yammie (vnl op de dempers) afkan krijgen.. is op zich best leuke motor, moet er wat meer op rijden..
 
Poetsspul valt nogal tegen, wat imal op een doekje werkt beter.
De locktite 270 weggemikt en dat van würth geprobeerd.. we gaan het zien.
Het dieselblok heeft nu ca. 1000km gereden en zal binnenkort nwe olie in doen en klepspeling nakijken.

Ik blijf het vreemd vinden dat ik niet op stat. rpm stapvoets kan rijden zoals met de vorige blokken; dan slaat hij af.
Hij heeft dan totaal geen vermogen. Beetje vervelend maar geen ramp.
Ik vraag me wel af of het te verklaren is?
Het is wel een reden voor me om -voorlopig- niet het 27T voortandwiel ipv de 25 te monteren (+ 8%).
 
Terug
Bovenaan Onderaan