Bullet erbij..

En gaat dat spul niet schuiven met lopen/motor opbokken? Gaat de bok niet door het rubber heen?
 
Platen van 3 bij 1,5 meter? Hey....

Doch ik snap van deze text helemaal geen fuk.
Bij platen met een lengte langer dan 100mm en een breedte smaller dan 80mm bestaat de kans dat deze getordeerd aangeleverd wordt. Wanneer u dit niet wenst dient u de breedte aan te passen naar minimaal 80mm.


Je kant dus geen platte platen bestellen, alleen stroken van 10 cm breed? Dat is wel raar?
 
Laatst bewerkt:
Schuurtje vloer is 232 bij 354 cm.. doodeng dta ik traanplaatding niet snap.. ga alles niet volleggen met strips van 10 cm breed?
 
Schuurtje vloer is 232 bij 354 cm.. doodeng dta ik traanplaatding niet snap.. ga alles niet volleggen met strips van 10 cm breed?
Rubber op de vloer, heftafel erop, en onder je middenbok een kleine strook traanplaat, of een stuk multiplex. Dat haal je bij de bouwmarkt/houthandel/lokale bouwaannemer uit het zaagafval. Die rubber mat is niet zo dik dat je heftafel spontaan omlazert als je je motor er op zet. En anders druk je daar ook een paar stroken multiplex onder de steunpunten (bv in de breedte), of vier losse platen (uit diezelfde afvalbak) op de vier (?) steunpunten van de heftafel om de druk wat te verdelen.
 
Vochtig hok moet je beginnen met ventileren.
Kijk hoe de wind meestal op dat hok staat, en dan aan de loefzijde op kniehoogte en aan de lijzijde net onder de dakrand wat gaten boren, roosters ervoor en dan ben je het meeste vocht al kwijt.

Optrekkend vocht, stenen eruit, bouwzeil/vijverfolie/whatever op het zand en de stenen weer terug.
Wil je het mooier, piepschuim platen erbij onder.

Dan kan je nog over die rubber matten nadenken.

Motorfiets stal je met een stuk multiplex onder de standaard, 50x25 cm?

Die brug, als daar een onderframe onder zit, ook op een paar stukken multiplex.

Ekkdwd. :+
 
In de meeste gevallen wordt vocht in een schuur veroorzaakt door condensatie van vocht uit de lucht. Als de buitenlucht erg vochtig is moet je juist niet ventileren.
 
Jah, maar vanaf 10 cm gebogen?
Nee getordeerd, zal wel door de knip bank komen, te smalle stukken niet goed te klemmen en dan torderen ze of zoiets? Boven de 80mm breedte gaat het blijkbaar beter.

En mbt wel of geen rubber: is je vloer vaker nat geweest? Als dit de eerste keer is dan even lekker zo laten en/of even aanzien of het vaker zo wordt, het is natuurlijk wel hondenweer geweest de laatste tijd. Kun je je focussen op andere dingen 😉.
 
Vast wel maar zo’n rubberen mat is veel makkelijker.
Ik heb een vergelijkbare aanbouw achter de garage geplaatst, een aantal jaren geleden. Ook met tegels erin, maar ik heb de vloer 25cm hoger geplaatst dan de tuin. Ik heb, na die jaren er nu nog geen optrekkend vocht in.
Is net zoiets als wat @sammie heeft eigenlijk. Dat aanbouwtje gebruik ik voor m'n onderdelen, en dat zijn er best veel.
 
Goed, even wat anders..
Op de carburateur van de BB zitten aansluitingen die afgedopt moeten zijn. Dit heb ik destijds - effe snel- gedaan met een slangetje gevuld met purk. En die purk vond ik recent gedeeltelijk terug in de vlotterbak.

Het is een simpel iets maar; Hoe kan ik deze tuutjes 'netjes' afsluiten? (eerste foto rechts in beeld, 2de foto net niet te zien?)
DSCF0070 - kopie.JPG
DSCF0071 - kopie.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan