Caberg 104 Solo black

Waar ik nog het meeste last van heb is van de luchtuitstroom van het blok, ik verbrand mijn knieen bijna :(
 
kan je de luchtstroom niet door een aanpassing van t kuipwerk gunstiger dirigeren? of wordt dat te ingewikkeld?

we kunnen een Caberg topic maken, Caberg bbq, Caberg grote tour, Caberg eiffel treffen, etc :+
 
Trouwens ff ter info, de helm die ik morgen ga halen is bij Jos Smit 35 Euro goedkoper dan bij Motozoom.
 
yes, i know, maar ik woon in utrecht en moet zaterdag naar Spaarndam en rij dan langs motozoom, heb weinig tijd en mag de helm ruilen als hij na het dagje rijden niet bevalt en dit vind ik megaservice, dat is mij wel 30 euro waard.

thanks voor de tip!
 
Het is idd ideaal, plus het beschermt beter dan een zonnebril. Bij mijn zonnebril had ik er altijd last van dat er nog zon langs de zijkanten kwam. Nu totaal geen last meer van.

dat lijkt mij nou ook ideaal, nog 2 daagjes *O*

-O- pfft nog 2 dagen :+
 
yes, i know, maar ik woon in utrecht en moet zaterdag naar Spaarndam en rij dan langs motozoom, heb weinig tijd en mag de helm ruilen als hij na het dagje rijden niet bevalt en dit vind ik megaservice, dat is mij wel 30 euro waard.

thanks voor de tip!
uhmmzzz, dat mag bij Jos Smit ook hoor :Y , dwz, je mag hem uitproberen, niet een hele dag mee rijden.
 
Het is idd ideaal, plus het beschermt beter dan een zonnebril. Bij mijn zonnebril had ik er altijd last van dat er nog zon langs de zijkanten kwam. Nu totaal geen last meer van.
Ik ben zelf brildragend dus voor mij is het helemaal perfect. Ik rij er nu een week mee en ben er nog steeds zeer tevreden over.
 
kan je de luchtstroom niet door een aanpassing van t kuipwerk gunstiger dirigeren? of wordt dat te ingewikkeld?

we kunnen een Caberg topic maken, Caberg bbq, Caberg grote tour, Caberg eiffel treffen, etc :+
Doe maar :] , aanpassen van de kuip is een beetje veel werk maar in de winter is het wel weer lekker. Vandaag trouwens ontdekt dat mijn fiets met een stevige rijstijl 1 op 18 rijdt. :}
 
uhmmzzz, dat mag bij Jos Smit ook hoor :Y , dwz, je mag hem uitproberen, niet een hele dag mee rijden.
begrijp ik maar jos smit zit niet op 5 minuten rijden van mn huis!
het wordt iig n beetje erg ingewikkeld anders en voor die paar centen minder ga ik niet moeilijk doen.

ah al 13.00, dag al bijna weer voorbij *D

tik tik tik
 
ik heb zelf een Caberg 104, geen zwarte, maar ja voor de rest zullen ze wel gelijk zijn zeker? vind het niet meteen de stilste der helmen, maar qua aërodynamica vind ik 'm helemaal top en doet ie 't een pak beter dan m'n Arai van 700 eurots. op circuit neem ik daarom meestal deze.
dat zonneschermpje is werkelijk super handig, ideaal in de winter wanneer ik 's morgens tegenzon heb en het 's avonds donker is...
Oh, en Airoh hebben d'r ook met zo'n schermpje.
 
ZOo, vandaag heerlijk gereden, helm is perfect , zonneklep is echt super!

dus een aanrader!
 
Het is idd ideaal, plus het beschermt beter dan een zonnebril. Bij mijn zonnebril had ik er altijd last van dat er nog zon langs de zijkanten kwam. Nu totaal geen last meer van.
En je gewone zonnebril kan je niet even af doen als je een tunnel / bos ofzo in rijd.
 
zo even oma kietelen!

heb de helm nu al een tijdje en hij bevalt uitstekend! zonnevisier is geweldig en heb oordopjes bij comfoor gekocht en nu is ie ook erg stil -20db *O*

dus een stille helm, fijne helm en als k centen heb koop ik een Schuberth :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan