Het kuipwerk van zo'n mk is wel het leukste alleen jammer dat het helemaal het frame bedekt. Maar die 2 ronde koplampen maken er een leuke jaren 80/90 fiets van.
Bougie en cabarateur schoonmaken.. Maar nu het achterstallige onderhoud weg werken. Ben begonnen met velgen poedercoaten en nieuwe banden en lagers voor en achter. En als dat voor elkaar is verder opknappen.
Nieuwe aankopen. Mito mat en hoes. Via facebook, iemand uit, uiteraard, italie. Niet goedkoop. Wel blij mee!
Tevens mn miniatuur collectie kunnen voltooien met de 1994 rossi comp versie. Ook stuk duurder dan de andere maar ook vrij zeldzaam. En het kan maar compleet zijn! helaas zijn er geen mk, ev1 of sp525 modellen
Wou vanmorge ritje doen. Maar torretje wou niet echt. Klonk als brandstof tekort. (Bwuuhhbwuhh). Viel ook uit. Startte wel gelyk weer. Maar zag rook van onder stuur komen. Vermoedelyk uitlaatgas. Even later startte en liep hy wel moeiteloos zonder choke. Voor de zekerheid accu losgehaald. Zag dat de pluspool naar beneden “ hing” en byna doorgebroken was. Geen idee of dit de oorzaak is of toevallig ontdekt ander probleem. En dáárom heb ik dus meerdere mitos; das gewoon nódig; er is er altyd wel 1 die het wél doet..
Gevonden by fine arts america. Kon zelf kiezen welk formaat, wel/ geensjabloon eromheen en grootte/ kleur, wel/geen lyst en welke grootte/kleur.. Bly mee!
Cagiva mito super mono te koop. De cagiva bevat het eencilinder blok van bmw (rotax) wat zorgt voor een agressieve rij ervaring. De kuip bevat enige beschadegingen bij de bevestigingspunten. Starten
Zwarte mito staat al 2 mnd bij de shop. Als die klaar is gaat de gele naar de shop (lekke uitlaat seal etc). De SP525 is geschorst en eigenlijk niet goed rijbaar met die te zachte vork. Dus ik zou al blij zijn als ik úberhaúpt nog wat kms zie dit jr..
Jaaa, de brommer die verrassend goed rond ging en waarbij de achterband totaal geen slijtage liet zien. Geluidje was ook super. Ik heb m vandaag nog even vertroeteld(=opgepoetst) Had ie wel verdiend.
'Succes er 1 te vinden. Erg zeldzaam aan het worden.
Goed nieuws; krijg mn zwarte EV2 dinsdag avond terug. Dan wordt hij omgeruild vd gele EV1 die dan voor reparatie gaat. Bleek dattie al paar weken klaar was maar shopeigenaar had nog geen kans gezien te bellen. Ben benieuwd wat de gele mankeert
Jammer dat het seizoen inmiddels end over is..
Nog ff nagevraagd wat het CO gehalte was vd zwarte EV2. De EV2 is nl mede afgesteld mbv uitlaatgas test. Wou wel eens weten welk milieu label zo'n ding had
De APK eis voor moderne auto's met injectie is 0.5%. De mito zat tussen de 5 en 6 %. Iets in de richting label Z
De meeste 4 takt 4 cilinder carb motoren zitten rond de 3% (zonder kat). Maar dat zijn dus 4 cilinders en veel meer cilinderinhoud. Als je vd mito een 4 cilinder maakt zit je aan de 20-24%denk ik. Ge-wel-dig! Trots op! LOL
Was geen gevalideerde meting uiteraard. Tkan zijn dat de meter wat vetgeslagen is..
Ff berichtje voor oma; gele mito ev is weer klaar. Zou gefixt zyn. Bleek te slappe ( niet originele) uitlaatveren gebruikt. Daardoor veel lekkage by spruitstuk ( onderkant blok zat vol olie).en slecht lopen door te weinig tegendruk.
Kunne ze nu aan de sp525 beginne; nieuwe zuiger, vork checke en inhouden fixe. Volgend seizoen is alles startklaar
Ik heb nog een radiator liggen voor een cagiva mito de eerste generatie (niet de evo) heb deze ooit gekocht vanuit Italië in goede staat maar helaas verkeerd gekocht.
Indien iemand interresse deze mag weg voor mij voor 35 euro.