greenthumb
MF'er
- Onderwerp starter
- #76
thanks man, precies wat ik nodig had. ben dus op zoek naar de bout die het rempedaaltje vasthoud. die laatste foto was degene die ik zocht. ik hoop dat ik er ergens een vind in mijn potten.grz cagivist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja Loe, dat kan natuurlijk niet he
beetje een gare yamaha verschuilen achter de body van een mito.. . bang dat je met de complete yamaha wordt uitgelachen hahahahahaha
neehoor Loe, ik pest je maar wat....
lijkt me bruut en show ff wat fotos en ervaringen als je ermee klaar bent!!
(ps, mot je voor die jollymoto uitlaat hebben)
....is het dan ook de bedoeling dat je dat aangeeft dat ie zwaarder is dan 125cc of gebaar je van niets?? hier in belgie is er toch geen controlle op moto s dus echt risico vol kun je het niet noemen he...
allen,
...
Nu heb ik sinds een week een yamaha rd350 blokje liggen wat onder de mito komt te hangen. Bedoeling is om er een racer van te maken voor track days.
Hee Loe,
Kunnen wij jou niet begeleiden in het verhangen van je motorblok?
Jij post een foto van je voortloop, geven wij wel 'goede' raad.
Tja, de beste stuurlui staan aan wal hee...
(Afbeelding)
nog niemand een reply over die banden voor mijn mito?
en ik heb nog een leuk adres voor vol gas doorschakelsystemen waarbij dus gewoon zonder gas te lossen en zonder de ontkoppeling te gebruiken kan geschakeld worden. www.quickshifter.com/dealers_nl.htm
voor de mensen uit belgie wij kunnen in middelburg aan racing parts raken,das net naast goes en vlissingen. kun je gelijk een zakje weed meebrengen als je daar bent.
ik wacht dus op nieuws over de maximum bandenmaten voor de mito en de kostprijs van een voor en achterband.
mocht er verder iemand geinteresseerd zijn in een originelen uitlaat met arrow demper laat me iets weten want ik heb sinds vorige week mijn jolly moto(voor getunede cilinders) race model met carbon dempertje.
en als iemand nog foto's wil van onderdelen ik heb hier wel enkele pics staan van de losse stukken.
ik weet dat het wat stil is rond mij maar er zit weer schot in de zaak.
ik heb de cilinder weer gemonteerd nadat ik hem bij powerseal heb laten bewerken. gisteren avond heb ik hem terug op mijn mito geplaatst.
nu wacht ik nog enkel op een dichting voor tussen de powervalve en de cil en op een busje om mijn achterrem pedaal te bevestigen.
ook de dichting om het deksel aan de linkse kant van de mito,als je er op zit, af te dichten. dan nog koel vloeistof en olie en natuurlijk de benzine tank en ik kan weer rijden.
ik heb wel nog wat werk aan de kappen en de tank want die ben ik momenteel aan het wrijven zodat de spuiter er niet te veel werk aan heeft.
de vorige spuiter die mijn auto en mijn mito zou spuiten heeft de hele zooi afgezegd,hij zag het niet zitten om me te helpen,de auto was hem te moeilijk.
nu staat mijn wagen bij een heel goede carrosier en die gaat dan mijn kappen doen ook.
Maar dat zal voor binnen enkele maanden pas zijn daar mijn lief me heeft gedumpt en ik nu moet verhuizen. de voorhanden zijnde centen zullen dus even voor een ander doeleinde moeten dienen. maar van uitstel komt zeker geen afstel.
kan iemand me vertellen wat ik moet in de gaten houden voor ik mijn motor de eerste maal laat aanslaan?? het blok is volledig uit elkaar geweest dus hoop ik dat alles een beetje meeslaat voor me want dit was de eerste maal dat ik me aan zo'n werk waag. als ik alles met de hand in beweging zet voel ik wel een goede compressie als ik met de hand aan dat grote tandwiel draai aan de linker kant van het blok(naast de ketting)
en weet iemand of ik de cilinder kan roderen met mijn jolly moto uitlaat of gebruik ik beter de originele voor het inrijden.
groeten
bedankt voor je reply sjb,heel mooie mito vind ik zelf.
hij ziet er werkelijk als nieuw uit vriend. er zijn toch nog mensen die respect tonen voor hun machine. de mijne is ook volleldig van nul opnieuw opgebouwd en is een 96er met zeven versnellingen net als de jouwe denk ik.
heeft je mito al gelopen met de 160cc cilinder er op?? en heb je aanpassingen moeten doen aan de cilinder ivm de waterkanalen??
met die band kan ik je helpen,die past zeker onder die mito,de originele maat is 150 maar je kan die 160 er zonder probleem onder laten. als je nu een halve centimeter tussen band en ketting hebt dan blijft dit zo,je wiel draait toch recht,allez als de mito juist in elkaar zit natuurlijk. anders voel je slag op je wiel en dat rijd niet best denk ik. als je me kunt helpen aan zo een band laat me dan de prijs eens weten want mijn achterband is voorzeefd van de herstel pluggen. weet iemand trouwens ook waar ik snel aan de dichting van de powervalve kan komen want die werd niet meegeleverd door powerseal. en zelf heb ik nog 2dichtingen te veel voor tussen blok en cil dus als iemand er dringend een nodig heeft,let me know. of kan ik vloeibare koppakking gebruiken om de powervalve te monteren??
laat ons gewoon eens weten hoe de mito loopt met die cilinder want we hebben er al veel over gelezen en nog niet veel cagiva rijders hebben geluk met die polini cil,ze lopen zo graag vast. of misschien een piccie,je ziet maar.
groeten cagiva-fielen