Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tnx! Lakwerk ziet er nog goed uit alleen de schetsplannen waar de voetsteunen en uitlaten aan vastzitten moeten van de winter opnieuw gecoated worden. Aluminium is helemaal verweerd en ziet er niet uit. Ik heb mijn gaskabels wel moeten verleggen. Deze liepen bij mij voor het balhoofd langs en waren net te kort. Heb deze nu voor het balhoofd laten lopen en dat past een stuk beter. Hierna nog taartschep verwijderen en dan zijn we voorlopig weer klaar met klussen!Ziet er zeer goed uit Dcone! Knappe motor ook, zit netjes in de lak en zo Ik denk dat ik ook maar eens langere kabels ga bestellen. Nu heb ik ze voor de kroonplaten geleid, maar dan zitten ze bij volledig links/rechts sturen een klein beetje klem.
Leuk filmpje! Heb je nog wat tunneltjes meegepakt in Rotterdam?Zondag een prima ritje gemaakt met 4 mede-raptoren.
Wat bewegende plaatjes achter het linkje:
[..] Ik moest mijn helm even ophouden zodat de dealer mijn grijns van oor tot oor niet kon zien
lHoi, net mijn rijbewijs gehaald en een Raptor 650ie, verleden week, aangeschaft met 19.000KM op de klok. Zit vrolijk posts door te lezen. Mijn fiets rijd lekker echter bokkig onderin de toeren was mij al opgevallen (ik rij veel in langzaam verkeer in Dublin....ja Dublin). Nu lees ik hier net dat dat verholpen kan worden met een TPS afstelling. SUPER! Zal dus de eerste klus zijn op mijn fiets. Weet niet of ik het zelf probeer of naar de garage ga en het hun laat doen.
Blij dat er nog meer mensen enthousiast zijn over deze fietsen. Ik was eigenlijk gaan kijken naar een SV650 bij de dealer en toen stond daar deze rode cagiva fiets die mij volledig onbekend was. Dat was snel verholpen met wat googlen op de mobiel. En verrek. Er zit dezelfde motor als de sv onder??!!! En hij ziet er bloedmooi a la ducati uit??!! Betere vering en remmen dan de SV650???!!!!!!! En na een rondje rijden op zowel de sv650 als deze was het mij wel heel duidelijk welke het zou worden. Ik moest mijn helm even ophouden zodat de dealer mijn grijns van oor tot oor niet kon zien (blijf een nederlander he).
Anyway, ik zal me zo af en toe mij hier melden en ik lees zeer zeker mee.
Goedkoop stond er dan nog niet bij als eis.Wie van jullie heeft de snelste en meest efficiente manier van schoonmaken van de Raptor beheerst zonder schade (electrische) te berokkennen? Wil diegene dat AUB delen. Thanks
Hoe zit dat met jullie Raptors? Knallen die ook zo en bovendien, kan het eigenlijk veel kwaad voor de motor/uitlaat?
Hehehe same thing met m'n TL maar die was wat brakker dan deze.
De grote vraag blijft dus of het kwaad kan voor de motor (of iets anders).
Indien niet, laat ik het zo maar mocht ik er schades mee riskeren, zoek ik het liever uit.
Hierbij trouwens nog wat foto's van toen hij juist thuis was.
Ondertussen hangt de plaat erop ;-)
Is nr. 150/999
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kapjes zijn makkelijk te vervangen natuurlijk. Kleur van de wielen klopt wel zo te zien, en ook de instelbare achtervering zit er zo te zien op. En blijkbaar ook de nummering. De stuurdemper daarentegen weer niet. Hij is iig niet meer helemaal origineelWeet je zeker dat dit een echte Xtra Raptor is?
Volgens mij heeft de Xtra Raptor echte carbon delen, zoals de hoorns over het stuur en bijv ook de zijkappen onder het zadel. Jouw hoorns en kappen lijken gewoon kunststof. Ook jammer dat de originele carbon bellypan en monoseatkap er niet op zitten.
Maar het blijven wel prachtige dingen om te zien, die matzwarte Xtra Raptors.