Zou ik hem graag op zien! (En Bradl dan? Forward???)https://upload.facebook.com/motorli...41827.263033567193964/343019542528699/?type=1
Goddamnit Cal Crutchlow take that honda from LCR Honda MotoGP Team
[afbeelding]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou ik hem graag op zien! (En Bradl dan? Forward???)https://upload.facebook.com/motorli...41827.263033567193964/343019542528699/?type=1
Goddamnit Cal Crutchlow take that honda from LCR Honda MotoGP Team
[afbeelding]
https://upload.facebook.com/motorli...41827.263033567193964/343019542528699/?type=1
Goddamnit Cal Crutchlow take that honda from LCR Honda MotoGP Team
[afbeelding]
Nope..maar die blijft bij Ducati hoor.Iemand nieuws?
Waar rook is , is vuur ........maar eerst zien en dan geloven .Wow, lijkt toch wel een hoop waarheid in te zitten. Ook dat Bradl al blijkbaar rond is met Forward verbaast me nogal, dat daar niets over bekend is dan.
Volgens het artikel heeft ie bij Forward Yamaha getekendIk had het heel opmerkelijk gevonden als Cal Crutchlow inderdaad nu nog de overstap naar LCR Honda had gemaakt. Maar betekent dit dan al dat Bradl weg is?
Ik vermoed een aantal interessante persconferenties komende donderdag dan.Volgens het artikel heeft ie bij Forward Yamaha getekend
Naja ik interpreteer het misschien verkeerd er staat vertaaldIk vermoed een aantal interessante persconferenties komende donderdag dan.
Had? Is nog niet uitgesproken tussen zijn manager, Domenicali en Checcinello. Onderhandelingen om onder z'n contract bij Ducati uit te komen zijn nog bezig aldus het artikel op gpone.com.Ik had het heel opmerkelijk gevonden als Cal Crutchlow inderdaad nu nog de overstap naar LCR Honda had gemaakt. Maar betekent dit dan al dat Bradl weg is?
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.Geduld van HRC met Bradl is dus gewoon op.
Ben wel bang dat je daar gelijk in hebt.En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
Dat begrijp ik dus ook niet, met Bautista en Crutchlow haal je min of meer gelijkwaardige rijders in huis. Uiteindelijk zal de bedoeling zijn om Miller klaar te stomen voor die plek bij LCR net als Stoner vroeger, maar dan hadden ze ook wel een jaartje kunnen overbruggen met Bradl. Voor Bradl zelf zal dit ook wel een tik zijn.En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
Je weet niet wat er allemaal achter de schermen speelt. Bradl heeft z'n kans gehad en HRC wil blijkbaar niet verder. Als ik dan lees over een Britse investeerder bij LCR, vind ik Crutchlow geen gek idee. Draait nog steeds allemaal voor een groot deel om knaken. Bautista zou ik idd niet begrijpen tov Bradl.Dat begrijp ik dus ook niet, met Bautista en Crutchlow haal je min of meer gelijkwaardige rijders in huis. Uiteindelijk zal de bedoeling zijn om Miller klaar te stomen voor die plek bij LCR net als Stoner vroeger, maar dan hadden ze ook wel een jaartje kunnen overbruggen met Bradl. Voor Bradl zelf zal dit ook wel een tik zijn.
Bradl zal altijd een 2e plan coureur blijven, tenzij hij ineens het licht ziet en boven verwachting goed gaat rijden. Zeker met de jonge stroom grote talenten die eraan zitten te komen. Is lullig, maar zo gaat dat met jongens als Bradl. Tijd dat Aprilia en ook Kawasaki maar weer terug komen, daar kunnen zulke jongens wellicht opleven in een goed seizoen (combinatie motor - coureur).En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
Na Checcinello en Cruzari, doet nu ook Livio Suppo z'n zegje:En het volgende interview, dit keer met Cruzari van Forward. Over Bradl EN ook Crutchlow word wéér genoemd. Die laatste lijkt heel erg graag onder z'n Ducati contract uit te willen.....
"You’ll know everything at Indy".
http://www.gpone.com/en/2014080114327/Cuzari-Bradl-Youll-know-everything-at-Indy.html#ixzz399UWfHi1
Ja maar dat spiegelen ze ons al jaren voorLastige keuze voor Cal lijkt me.
Aan de ene kant heb je de beschikking over een gegarandeerd goede machine die maar een klein beetje minder is dan waar Marquez op rijd.Een machine waarmee Cal podiumplekken kan rijden, maar het is geen fabrieksteam en ook geen doorstroom mogelijkheid naar het Repsol team, want zijn leeftijd is in zijn nadeel en ze hebben Pedrosa en Marquez al.
Aan de andere kant heb je Ducati die sinds 2008 geen goede fiets meer gebouwd hebben, maar waar Audi nu achter zit en veranderingen worden doorgevoerd in de beleidsvoering. De kans dat Ducati volgend seizoen wel een degelijke machine op de grit weet te zetten is wel aanwezig.
Lastige keuze voor Cal lijkt me.
Aan de ene kant heb je de beschikking over een gegarandeerd goede machine die maar een klein beetje minder is dan waar Marquez op rijd.Een machine waarmee Cal podiumplekken kan rijden, maar het is geen fabrieksteam en ook geen doorstroom mogelijkheid naar het Repsol team, want zijn leeftijd is in zijn nadeel en ze hebben Pedrosa en Marquez al.
Aan de andere kant heb je Ducati die sinds 2008 geen goede fiets meer gebouwd hebben, maar waar Audi nu achter zit en veranderingen worden doorgevoerd in de beleidsvoering. De kans dat Ducati volgend seizoen wel een degelijke machine op de grit weet te zetten is wel aanwezig.