Cal Crutchlow #35


Ik geloof er geen bal van, maar ik speel het spelletje gewoon mee. het zo inderdaad een shock move zijn. Misschien op een productie honda? _O-

Two minutes to midnight!

hard nadenken
Cal+Crutchlow+MotoGp+France+Qualifying+DtFughQnpn6l.jpg
 
Ik had het heel opmerkelijk gevonden als Cal Crutchlow inderdaad nu nog de overstap naar LCR Honda had gemaakt. Maar betekent dit dan al dat Bradl weg is?
 
Ik vermoed een aantal interessante persconferenties komende donderdag dan.
Naja ik interpreteer het misschien verkeerd er staat vertaald

"Bradl heeft een voorstel van Forward Yamaha geaccepteerd"
Bradl's overgang vind ik niet geheel verrassend, misschien had ik er Smith naartoe zien gaan. Geen idee wat die gaat doen, want ik verwacht dat hij bij Tech3 weg moet. (Of is er wat bekend over Smith?)
 
Laatst bewerkt:
Ik had het heel opmerkelijk gevonden als Cal Crutchlow inderdaad nu nog de overstap naar LCR Honda had gemaakt. Maar betekent dit dan al dat Bradl weg is?
Had? Is nog niet uitgesproken tussen zijn manager, Domenicali en Checcinello. Onderhandelingen om onder z'n contract bij Ducati uit te komen zijn nog bezig aldus het artikel op gpone.com.

Bradl lijkt ingegaan te zijn op een voorstel van Forward. Zal binnenkort wel officieel naar buiten komen dan.
 
Geduld van HRC met Bradl is dus gewoon op.
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
 
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
Ben wel bang dat je daar gelijk in hebt.
Ik denk dat de 5e plek het hoogst haalbare is op die fiets
 
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
Dat begrijp ik dus ook niet, met Bautista en Crutchlow haal je min of meer gelijkwaardige rijders in huis. Uiteindelijk zal de bedoeling zijn om Miller klaar te stomen voor die plek bij LCR net als Stoner vroeger, maar dan hadden ze ook wel een jaartje kunnen overbruggen met Bradl. Voor Bradl zelf zal dit ook wel een tik zijn.
 
Dat begrijp ik dus ook niet, met Bautista en Crutchlow haal je min of meer gelijkwaardige rijders in huis. Uiteindelijk zal de bedoeling zijn om Miller klaar te stomen voor die plek bij LCR net als Stoner vroeger, maar dan hadden ze ook wel een jaartje kunnen overbruggen met Bradl. Voor Bradl zelf zal dit ook wel een tik zijn.
Je weet niet wat er allemaal achter de schermen speelt. Bradl heeft z'n kans gehad en HRC wil blijkbaar niet verder. Als ik dan lees over een Britse investeerder bij LCR, vind ik Crutchlow geen gek idee. Draait nog steeds allemaal voor een groot deel om knaken. Bautista zou ik idd niet begrijpen tov Bradl.
 
Laatst bewerkt:
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar wat moet 'ie dan? De vier aliens verslaat hij toch niet en negen vijfde plaatsen had HRC naar alle waarschijnlijkheid ook niet tot tevredenheid gestemd. Ik heb Bradl zelf behoorlijk hoog zitten maar denk niet dat een Crutchlow of een Bautista het op dit moment heel veel beter zou gaan doen dan Stefan Bradl op die motor in dat team.
Bradl zal altijd een 2e plan coureur blijven, tenzij hij ineens het licht ziet en boven verwachting goed gaat rijden. Zeker met de jonge stroom grote talenten die eraan zitten te komen. Is lullig, maar zo gaat dat met jongens als Bradl. Tijd dat Aprilia en ook Kawasaki maar weer terug komen, daar kunnen zulke jongens wellicht opleven in een goed seizoen (combinatie motor - coureur).
 
Ik las vanmiddag dat Bradl ook genoemd word voor ktm in 2016/17 gezien zij ook naar de motogp willen. Dus forward zal een korte tussenstop zijn.
 
Laatst bewerkt:
Lastige keuze voor Cal lijkt me.

Aan de ene kant heb je de beschikking over een gegarandeerd goede machine die maar een klein beetje minder is dan waar Marquez op rijd.Een machine waarmee Cal podiumplekken kan rijden, maar het is geen fabrieksteam en ook geen doorstroom mogelijkheid naar het Repsol team, want zijn leeftijd is in zijn nadeel en ze hebben Pedrosa en Marquez al.


Aan de andere kant heb je Ducati die sinds 2008 geen goede fiets meer gebouwd hebben, maar waar Audi nu achter zit en veranderingen worden doorgevoerd in de beleidsvoering. De kans dat Ducati volgend seizoen wel een degelijke machine op de grit weet te zetten is wel aanwezig.
 
Lastige keuze voor Cal lijkt me.

Aan de ene kant heb je de beschikking over een gegarandeerd goede machine die maar een klein beetje minder is dan waar Marquez op rijd.Een machine waarmee Cal podiumplekken kan rijden, maar het is geen fabrieksteam en ook geen doorstroom mogelijkheid naar het Repsol team, want zijn leeftijd is in zijn nadeel en ze hebben Pedrosa en Marquez al.


Aan de andere kant heb je Ducati die sinds 2008 geen goede fiets meer gebouwd hebben, maar waar Audi nu achter zit en veranderingen worden doorgevoerd in de beleidsvoering. De kans dat Ducati volgend seizoen wel een degelijke machine op de grit weet te zetten is wel aanwezig.
Ja maar dat spiegelen ze ons al jaren voor
 
Lastige keuze voor Cal lijkt me.

Aan de ene kant heb je de beschikking over een gegarandeerd goede machine die maar een klein beetje minder is dan waar Marquez op rijd.Een machine waarmee Cal podiumplekken kan rijden, maar het is geen fabrieksteam en ook geen doorstroom mogelijkheid naar het Repsol team, want zijn leeftijd is in zijn nadeel en ze hebben Pedrosa en Marquez al.


Aan de andere kant heb je Ducati die sinds 2008 geen goede fiets meer gebouwd hebben, maar waar Audi nu achter zit en veranderingen worden doorgevoerd in de beleidsvoering. De kans dat Ducati volgend seizoen wel een degelijke machine op de grit weet te zetten is wel aanwezig.

Al weer 2009,2010,2011,2012,2013 en dan nu , ik zie alleen maar achteruitgang .................helaas.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan