Cal Crutchlow #35

Crutchlow smashes Sepang personal best

“It's my fastest lap around here by nearly eight tenths of a second,” Crutchlow said at lunchtime. “I actually felt I never pushed to my maximum. I made a couple of mistakes and know I lost four tenths, but that's part of racing and I'm sure the other guys on their laps made some mistakes as well.

Ik heb zon idee dat hij mijn verwachtingen gaat waarmaken, dat hij voorin gaat meedoen zoals in 2013.

35crutchlow__gp_0443_slideshow.jpg


__gp_9719_slideshow.jpg


Btw, pp het circuit vind ik deze CWM livery wel beter smoelen dan tijdens de presentatie.
 
Crutchlow smashes Sepang personal bestIk heb zon idee dat hij mijn verwachtingen gaat waarmaken, dat hij voorin gaat meedoen zoals in 2013.

Btw, pp het circuit vind ik deze CWM livery wel beter smoelen dan tijdens de presentatie.

Ik hoop het ook! De concurrentie is natuurlijk weer moordend, maar dat hij nu weer zover voorin meedoet is echt gaaf. Nu maar afwachten hoe het zich ontwikkelt tijdens het seizoen. Overigens vind ik het ook een stuk beter eruit zien on-track dan bij de presentatie. Wel lekker herkenbaar zo :)


:+
 
Ik heb er tot nu toe altijd gevonden dat Cal geen alien materiaal is. Het zou mooi zijn dat hij het tegendeel bewijst, want het is een 'figuur op de paddock'.
Maar het begin is er, rijdt nette tijden, maar lijkt zich vooral goed te voelen op de bike.

Ik heb een gevoel dat dit wel eens een mooi seizoen kan worden :)
 
Hij zal alsnog genoeg geld verdienen, dan kun je beter op een motor rijden waar je alles kunt geven en je plezier aan beleeft :)
 
Ja idd Tet. Je moet de mazzel hebben om op het juiste moment voor het juiste team te kiezen. Hij had het nog een jaartje aan moeten kijken. Nu kan hij nagelbijtend, op hetzelfde bankje bij Alonso gaan zitten. Maar achteraf is alles makkelijk.
 
Ja idd Tet. Je moet de mazzel hebben om op het juiste moment voor het juiste team te kiezen. Hij had het nog een jaartje aan moeten kijken. Nu kan hij nagelbijtend, op hetzelfde bankje bij Alonso gaan zitten. Maar achteraf is alles makkelijk.

Volgens mij heb ik uit een interview weleens begrepen dat Cal niet alleen bij Ducatie weg ging vanwege de motor, maar ook omdat hij het niet eens was met beslissingen vanaf hoger.

Oftewel, hij kon het niet vinden met de baas dus is op zoek gegaan naar een andere werkgever. Daar heeft het materiaal dan niet direct mee te maken.
 
Crutchlow rijdt nu ook al op een fabrieksmachine hoor, dus als hij naar Repsol gaat zal hij er qua materiaal niet superveel op vooruitgaan.
 
:Y Netjes gedaan van Crutchlow! Hopen dat hij dit morgen voort kan zetten. Evenals de rest van het seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan