camera voor op motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand al ervaring met de nieuwe GoPro HERO4 Session? Rij zelf (Als ik er mee rij) met een Hero3+ Black. Tevreden, alleen niet over het gewicht wat je aan de zijkant van je helm hebt hangen.
 
ik vind de Sony ook beter...afgaande van die youtube link. Hij zegt daarin wel dat het beeld bij de randen wat misvormt...DAT vind ik dan wel weer jammer.

Ik ben ook niet echt tevreden met mijn GoPro Black 3 editie...de 4 zal wel beter zijn....

Is die Sony ook te gebruiken op de motor?

nee wel op de scooter, zie berichtje boven
 
1 sec, in bewerking programma, scherpe basis is belangrijk, voor mooiere foto's pak je maar een "echte" camera en schiet je in RAW.
my cup of tea


Ik vind dat niet 1 seconde, helemaal niet als de zeem afhangt van of je net onder een boom dor rijdt of niet. Ik krijg de foto's ook in lightroom niet helemaal lekker (qua kleur). Liever 1 die het direct goed doet.
 
Iemand al ervaring met de nieuwe GoPro HERO4 Session? Rij zelf (Als ik er mee rij) met een Hero3+ Black. Tevreden, alleen niet over het gewicht wat je aan de zijkant van je helm hebt hangen.


De session heeft geen verwisselbare accu. Voor mij is zoiets een no-go.


Overigens: Ik snap niet waarom er voor de nieuwste gopro's geen gps-mogelijkheden zijn...
 
Ik vind dat niet 1 seconde, helemaal niet als de zeem afhangt van of je net onder een boom dor rijdt of niet. Ik krijg de foto's ook in lightroom niet helemaal lekker (qua kleur). Liever 1 die het direct goed doet.

gewoon je kleurbalans (WB) vast zetten voor je gaat rijden, opgelost!
 
Laatst bewerkt:
@Rockettheo:

Welk geheugenkaart voor je Sony AS200V gebruik je?

Ik neem aan dat je SDXC-kaart gebruikt?
 
@Rockettheo:

Welk geheugenkaart voor je Sony AS200V gebruik je?

Ik neem aan dat je SDXC-kaart gebruikt?

ben net overgestapt van de Sandisk Ultra micro SD HC 1,
op een Samsung micro SD XC 1, om met XAVC te spelen.
meteen een 64gb van gemaakt,
beide niet echt een noodzaak,
32 HC is prima voor 1080/60,
voor uren opnamen.
 
ben net overgestapt van de Sandisk Ultra micro SD HC 1,
op een Samsung micro SD XC 1, om met XAVC te spelen.
meteen een 64gb van gemaakt,
beide niet echt een noodzaak,
32 HC is prima voor 1080/60,
voor uren opnamen.
Duidelijk!

Bedankt voor je reactie! :)
 
Deze week ontving ik een aanbieding van Sena. Ze geven nu korting op de Prism, waardoor het full option pakket nu op €228,65 komt. Lijkt me wel een scherpe prijs, maar waarmee kun je m vergelijken? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kun je bijvoorbeeld met deze dezelfde nabewerking doen, die je bij de Gopro ook kunt doen?

Zijn er hier mensen met de Prism en wat zijn jullie bevindingen?

Edit:
Het betreft trouwens deze Search Results
 
Laatst bewerkt:
Heb deze zelf niet, maar neem aan dat je gewoon de bestanden kan bewerken zoals je wilt.
Blijven toch videobestanden die je kan laden in een programma
 
Jammere vind ik meestal dat je voor regen altijd gelijk zo'n duikbehuizing nodig hebt. Ik ben juist daarom voor de JVC Adixxion gegaan, 1080/60 en 5 meter waterdicht zonder behuizing. Enig nadeel voor mij is dat het een groothoeklens is, ikzelf hou meer van een kleinere kijkhoek met minder fisheye effect.
 
De Sony is spatwaterdicht zonder behuizing. Met de beeldstabilisatie aan is de kijkhoek 120 graden, alles lijkt dan ook wat dichterbij c.q. minder ver weg eigenlijk. Die stand gebruik ik mede daarom eigenlijk het vaakst.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus precies de reden, waardoor er voor nog geen camera met kop en schouders bovenuit komt.

- Sony heeft goede stabilisatie
- Gopro heeft goede harnassen
- Sena heeft standaard BT Audio
- Contour is stevig gebouwd

Ik zoek eigenlijk de all-in-one van bovenstaand, maarja, wie niet!
 
Potdikkie, dat beeld en de stabilisatie van Sony is wel helemaal top zeg als ik dat vergelijk van fototbooms hierboven zie. Heb na een contour en drift in het verleden nooit meer een motocam gekocht omdat ik de beeldkwaliteit nooit in vergelijk met de prijs vond staan maar begin nu toch weer enthousiast te worden.
 
Dat is dus precies de reden, waardoor er voor nog geen camera met kop en schouders bovenuit komt.

- Sony heeft goede stabilisatie
- Gopro heeft goede harnassen
- Sena heeft standaard BT Audio
- Contour is stevig gebouwd

Ik zoek eigenlijk de all-in-one van bovenstaand, maarja, wie niet!
Garmin Virb?

Garmin VIRB X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan