Cannonball Bike Run

Goed plan, Cannonball Bike Run?

  • Super

    Stemmen: 11 27,5%
  • Dood ga je toch

    Stemmen: 19 47,5%
  • Leuk, maar zou meer een rit moeten zijn

    Stemmen: 1 2,5%
  • Avontuur

    Stemmen: 9 22,5%
  • anders, namelijk...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40

Mefra

Die hard MF'er
9 mrt 2004
607
47
Assen
He mensen, ik las het net van motorfreaks. Damn, wel supergaaf, maar hoeveel zullen er wel niet onderuit gaan. Wat is eigenlijk de mening hier. Met auto's vind ik het echt super, maar wordt het met motoren niet wat te gevaarlijk. Je hebt er toch altijd lui bij die over hun eigen grenzen gaan...
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen kon ik met search geen topic vinden dat hier al over ging, zo wel, verwijder deze maar.

He mensen, ik las het net van motorfreaks. Damn, wel supergaaf, maar hoeveel zullen er wel niet onderuit gaan. Wat is eigenlijk de mening hier. Met auto's vind ik het echt super, maar wordt het met motoren niet wat te gevaarlijk. Je hebt er toch altijd lui bij die over hun eigen grenzen gaan...
beetje jammer van die £1299 inschrijfgeld en dat me fietsie 25kw is.
anders leek het me wel lache om mee te doen.
 
Ach, met 25kw wil het toch ook wel...als je niet voor plaats nummer 1 t/m 74 gaat :)
 
ach, het is toch geinig. Je hoeft niet als een dolle te rijden. Let maar op dat er van alles tussenrijdt. Van klassiekers tot hypermodern. Het gaat om het spel en niet om de knikkers. Debielen zullen er ongetwijfeld ook tussenzitten maar die kom ik elke dag tegen op de weg. Dus ook daar..........En die 1200 mijl is ook een lachertje natuurlijk.

Weet iemand al wat de snelste tijd gaat worden?
 
Ik zou hier nooit aan mee doen. Je weet zo dat er asociale figuren bijzitten. Ghostrider zou meedoen...En ik wil niet geassocieerd worden met dit geintje als één of andere klojo na een nachtje zuipen op een exclusief feestje met 260 kilometers per uur over klein klein kleutertje ragt in een of ander bergdorp.

Trouwens de kans dat ze niet alle 75 aankomen is reëler dan je denkt. Kijk maar naar de gumball. Rijden er ook genoeg hun wagen in het decor. Met een motor wil je dat niet.
 
Ik zou wel willen gaan kijken in Engeland of Frankrijk.

Al die motoren en mafkezen bij elkaar, 24 augustus dus, kan alleen ff niet vinden waar ik dan zou moeten kijken.
 
't Lijkt me zo mooi! *D Maar dat inschrijfgeld..je krijgt er wel veel voor, maar ik zou 't liever wat 'kleinschaliger' doen..hey! "motorgek".. 8-) :+
:^
Het inschrijfgeld is ietsje meer '( dan ik kan uitgeven B|
Jij kan toch weer een leuke "kleinschaliger" :] tocht uitzetten _O-
 
Ik denk toch wel dat het mee zal vallen met die ongelukken. Tuurlijk, idioten heb je er altijd bij, maar op een route van 1200 MIJL zal niet de snelst rijdende overwinnnen, maar degene die de beste planning heeft, het spel het meest tactisch speelt (er zijn immers geen regels) en dus kortom de meeste km per dag weet te rijden. Op een sportmotor zul je bijv. wel harder rijden, maar weer minder lang kunnen rijden per dag dan een toerfiets.

Ben benieuwd en eigenlijk zou ik ook wel mee willen doen. Bandit lijkt me een super fiets hiervoor, maar ok :]
 
Ergens zou ik best mee willen doen...je bepaalt je eigen tempo, dus het is zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Maar ja...tis wel een duur geintje, zelfs zonder verdere brokken :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan