Catalan Grand Prix

Jep hoor net dat door het contact dus wel zijn wiel blokeerde. Remhendel werdt dus geraakt, klere dat wil je echt niet meemaken. Melandri krijgt aan het eind van de schuifpartij nog even een fietsje op zijn lijf.
lekk wel alsof hij vast zat tussen de macine van pedrosa en zijn eigen
 
Loris interne bloedingen, Giber gebroken sleutelbeen + hersenschudding...deze 2 gaan we dus volgens mij niet terug zien op assen :N ;( ;(
 
hij reed toch wel naar capi toe volgesm ij hoor roberto...

mjah is racen,had ze liever alleel zien finishen want dit was een erg saaie wedstrijd -O- op de ongevallen na...

hulde voor roberts en hopkins die toch tot het laatst hebbe gevochten voor de 3de plek...

vond hayden maar zwak eigelijk die koos voor een 2de plek om zeker punten te scoren om nu zijn leiderspositie veilig te stellen met een goeie score...

leuk voor rossi dat hij weer won en zo'n eindspektakel neerzette maar hij heeft 'r niet echt voor moeten gaan volgens mij... met het gemak waar hij iedereen voorbij reed en zonder problemen voorbleef...

kud voor capirossi,hoop niet al te ernstig,van melandri nog niets gehoord? en gibernau met een beetje hersenpudding en een gebroken sleutelbeen ( melandri heeft ooit een 250cc wedstrijd gereden en gewonnen nadat hij de week ervoor zijn een brak en de training het ander :} , dus wie weet... )

op naar assen...
 
Zwarte vlag was omdat Nakano een nieuwe fiets had genomen en niet uit de pit is gestart maar op z'n oude start positie, en vervolgens de penalty heeft genegeerd.

edit: nieuwe fiets bij 2e herstart (niet de eerste)
 
De zwarte vlag was voor Nakano.
Hij had achteraan moeten starten omdat hij uit de pit was gestart
Net te laat.
 
nakano kreeg een drive trough die hij vervolgens volgens mij niet onderging, dus daarom de zwarte vlag.

Hoop toch echt dat Capirex er in assen weer bij is, anders is de kampioenschaps kans dus mooi voorbij, zou t ook een stuk aangenamer maken als ie er gewoon bij is.
 
Wat een race man :X Was Mugello nog een geweldige wedstrijd vond ik deze een beetje tam kwa gevechten. Kwa valpartijen was ie dan weer niet tam.

Hoop dat Melandri, Capirex en Gibernau er wel in Assen bij zijn. *O*

Dat laatste rondje van Rossi :9~ *O* :9~ *O* Blij dat ik glij })
 
damm zag er niet goed uit ;( hoop dat ze er snel weer bij zijn :Y
op naar assen :} *O* *O* *O* *O* *O* *O*
seeya next week :W
 
Kan gibernau niks aan doen. Kijk maar goed naar de herhaling vanuit de heli! hij blijft geleijk met de witte lijn... Capi komt naar buiten, maar hier is geen schuld van iemand! Dit is racen...al is dit de vervelende kant ervan!


Dit was weer eens een van die ondoordachte acties van Gibernau. Je ziet duidelijk dat hij bij het aanremmen richting Capirossi rijd. |(
 
Dit was weer eens een van die ondoordachte acties van Gibernau. Je ziet duidelijk dat hij bij het aanremmen richting Capirossi rijd. |(

Zag ik niet... Ik zag dat het niemands schuld was.

Kut van Stoner zeg! Zat er zo goed bij, dat ventje wil denk ik te graag.

Tegen het einde aan was het wel een saaie race zeg. Hopelijk assen zoals Mugello 8-)
 
Melandri '(
Hoop echt dat t goed gaat. Volgens mn zussie ging 't OK maja...

Ze zullen alle 3 niet tijdens Assen aanwezig zijn ;( ;( -O-

Mijn vader keek net Studio Sport en het bleek dat er één inwendige bloedingen had(Melandri) :X de ander zijn sleutelbeen gebroken(volgens mij Gibernau) en Capi weet ik niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan