GoPro Motorcycle Grand Prix of Germany

Als het goed nat is tegenwoordig wel, rijdt momenteel rond op de 2e plek :)

Balen voor Rossi die moet naar Q1 :(

Dat is nog niet zeker: Q1/Q2 wordt pas na FP3 (morgenochtend) bepaald. Als het morgen droog is en Rossi 10e staat is er niets aan de hand. "Als" is het sleutelwoord.
 
DDklKRqXoAAgYNc.jpg:large
 
Dat is nog niet zeker: Q1/Q2 wordt pas na FP3 (morgenochtend) bepaald. Als het morgen droog is en Rossi 10e staat is er niets aan de hand. "Als" is het sleutelwoord.
True, maar het regent zo goed als zeker morgen. Even een anti-regendansje doen dan maar :P
 
Kicxstart <> MOTOR.

Frank is verslaggever en testrijder geweest bij het blad MOTOR van '92 tot '06. En sinds die tijd freelancer bij MotoPlus.
Bedankt voor de aanvulling. ;)
Ik ben al meer dan tien jaar lid van de MotoPlus en heb heb Frank nog nooit een bike zien testen. :P
Gelukkig dat hij dan alleen maar stukjes hoeft te pennen..

Testrijder is blijkbaar een ruim begrip, want van vroeger weet ik het ook niet.
Van der Wal werkte hiervoor 13 jaar als redacteur voor motorblad motor, en die herken ik ook wel als testrijder/coureur als er een motor uitkwam. Die ging wel het circuit op.
Vandaar je geen Kicxstart hoeft te vermelden (sinds 2016) , het ging over vroeger? :t
 
Bedankt voor de aanvulling. ;)
Ik ben al meer dan tien jaar lid van de MotoPlus en heb heb Frank nog nooit een bike zien testen. :P
Gelukkig dat hij dan alleen maar stukjes hoeft te pennen..

Testrijder is blijkbaar een ruim begrip, want van vroeger weet ik het ook niet.
Van der Wal werkte hiervoor 13 jaar als redacteur voor motorblad motor, en die herken ik ook wel als testrijder/coureur als er een motor uitkwam. Die ging wel het circuit op.
Vandaar je geen Kicxstart hoeft te vermelden (sinds 2016) , het ging over vroeger? :t
Kickstart was van ons dorpsgenoot nml Bert kennenpohl en teste zelf de motoren....soms zag ik de nieuwste fietsen op een aanhanger staan die hij mee nam naar circuits of alpen , legde er maar net aan wat voor stuk hij moest maken voor zijn blad ...maar praat over 10 jaar terug he .
 
Kicxstart <> MOTOR.

Frank is verslaggever en testrijder geweest bij het blad MOTOR van '92 tot '06. En sinds die tijd freelancer bij MotoPlus.
Geheugen zit nog goed bij Marlig.
Frankkie weet dus dondersgoed wat motorrijden is en ook circuitrijden ;)
 
Kickstart was van ons dorpsgenoot nml Bert kennenpohl en teste zelf de motoren....soms zag ik de nieuwste fietsen op een aanhanger staan die hij mee nam naar circuits of alpen , legde er maar net aan wat voor stuk hij moest maken voor zijn blad ...maar praat over 10 jaar terug he .

Het is Ben Kennepohl ;)
 
Laatst bewerkt:
Bo in Vt3 ook op p2. Bandenslijtage is hier vrij hoog en heb wel het idee dat het misschien een probleempje voor Bo kan worden met zijn lengte.
 
Inderdaad klote voor Vale... -O-

Bo doet het lekker, hopen dat ie het goed doet deze keer. Lees meer geluk heeft, :Y
 
Hij moet nu toch echt even ondanks dit oponthoud een snelle tijd gaan neerzetten binnen de top 10 voor het weer gaat regenen
 
Mooi man, de TT van Assen nu live. Kunnen we naar ons zelf zwaaien :)
 
Samantha begint Nederlands te lullen tegen Lin Jarvis. Ik denk hoezo? Schijnt hij gewoon vlekkeloos Nederlands te spreken, nooit geweten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan