Catalan Grand Prix

Dat zei ik verder terug in het topic ook al!
En over Gibernau... Iedereen lijkt een klere hekel aan m te hebben, althans een hoop mensen...Maar in de paddock is het zo'n aardige kerel. En alles wat Gibernau doet is fout. Als Gibernau in de laatste ronde hetzelfde zzou doen, als wat Rossi vndaag deed, driften alvast zwaaien, dan zou het ook fout zijn! Net als met die crash... Even kijken...ow gibernau is er bij betrokken! Zijn schuld! :N
Nee, ik ben geen Gibernau fan, maar ben voor Maccio! ;)

:^

Volkomen mee eens, dit was echt niet Gibernau's schuld. was een gezamelijke actie...

En idd, gibernau was erbij betrokken dus het was zijn fout. Echt te triest gewoon, leer objectief kijken.

objectief dus
 
Laatst bewerkt:
Sete Gibernau (Marlboro Ducati), die buiten zijn schuld de aanleiding was voor de crash, hield aan zijn reeks van buitelingen over het asfalt en in de grindbak een gescheurd sleutelbeen en een hersenschudding over. De Spanjaard werd met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, maar raakte met de ambulance bij een auto-ongeluk op de snelweg betrokken, waarbij hij van het brancard schoof en alsnog zijn gekwetste sleutelbeen brak. Maandag wordt Gibernau aan zijn gebroken sleutelbeen geopereerd.

Lullig haha
:o :X

Melandri heeft al weer pech... ;(

Wie gaat Gibernau vervangen volgende race?

Ik ben ook geen Rossi-fan. :N
 
Dat Gibernau maar mooi het hele jaar maar niet maar aan rijden toe mag komen, de teringleijer.

Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord :X
Aan dit soort opmerkingen kan de gemiddelde voetbalhooligan nog een puntje zuigen :W
 
precies....dat zeg je goed...dat je een rijder niet leuk vindt ok! dat je een bepaalde voorkeur hebt voor een rijder allemaal goed. maar ik lees toch wel wat opmerkelijke uitspraken wat sete betreft, het is naar mijn mening niet de essentie van de sport dat coureurs zich blesseren.
 
Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord :X
Aan dit soort opmerkingen kan de gemiddelde voetbalhooligan nog een puntje zuigen :W
kom je wel eens in een voetbal stadion of op een forum van een voetbalsite ?? Doe dat dan maar niet, gaan je oortjes nog van klapperen kerl.

jullie gedragen je wel als een stelletje moraalridders zeg, ik heb gewoon die schijt van die kerel en zie hem liever niet in de de MotoGP. Bij Honda lag het altijd aan de motor of aan Rossi ....... nooit aan hem zelf.

en nee, ik ben geen Rossi-fan.
 
vraag me toch af na al dat gefoeter van degene die bibbernau in deze steunen, wat er gebeurt had als t toevallig geen capirossi maar Rossi geweest was die zo door gibernau word aangereden................

Capirossi had op het moment van aanvrane een licht voorsprong op sete, dus als sete zn ogen had gebruikt had ie wat meer ruimte kunnen geven, maar wat doet ie....hij denkt met zn spaans temperament dat ei de race wel ff in de 1e bocht wint.

en begrijp me niet verkeerd, ik ben voor capirossi en ducati, maar als het een ander was die zo door sete word geraakt zou ik er hetzelfde over denken.

en alles wat sete doet is fout, maar alles wat rossi doet is in de ogen van een rossi fan goed, terijl dat ook iet altijd even eerlijk is, vandaar dat ik me soms stoor aan die rossi verafgoding.
 
Loris interne bloedingen, Giber gebroken sleutelbeen + hersenschudding...deze 2 gaan we dus volgens mij niet terug zien op assen :N ;( ;(


eerst eens goed leren luisteren/lezen...

Loris had 'eventueel' inwendige bloedingen.. alles is relatief ok die zien we gewoon op Assen!
 
eerst eens goed leren luisteren/lezen...

Loris had 'eventueel' inwendige bloedingen.. alles is relatief ok die zien we gewoon op Assen!
:^ Capirex heeft zeker kans om op Assen gewoon weer te racen.
Hij is voor een check naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze hem gecheckt op interne bloedingen.
Het enige(is al ernstig zat maargoed) wat hij aan de crash heeft overgehouden is een gekneusde buik en wat klachten rond zijn borstkas.
 
op crash.net radio was te horen dat loris naw gewoon aan de start staat in assen, althans iig het weekend begint, denk dat er m ook wel veel aan gelegen is om er bij te zijn, gezien de wk stand
 
kom je wel eens in een voetbal stadion of op een forum van een voetbalsite ?? Doe dat dan maar niet, gaan je oortjes nog van klapperen kerl.

jullie gedragen je wel als een stelletje moraalridders zeg, ik heb gewoon die schijt van die kerel en zie hem liever niet in de de MotoGP. Bij Honda lag het altijd aan de motor of aan Rossi ....... nooit aan hem zelf.

en nee, ik ben geen Rossi-fan.

Op dat soort fora kom ik niet nee maar ik heb een heel goed idee wat daar zoal gezegd wordt. Ik ben wel naar grote wedstrijden geweest trouwens dus het 'jargon' ken ik maar al te goed.
Waar het me om gaat is dat elke rijder wel eens risico's neemt waar anderen de dupe van zijn. Dat zegt niet dat de een een teringlijer is en de ander een schatje. Dat is gewoon racen.
Verder ben ik geen 'fan' van Rossi, Gibernau of wie dan ook maar ik heb zeker zo m'n voorkeuren.
 
00060.jpg

de beste :}
00043.jpg

00057.jpg

00061.jpg

00063.jpg

00070.jpg

wat een gozer he :}
00097.jpg
 
hoezo tamada weg? (domme vraag |( ) maar ik kan hier niets over vinden bron??
Het Eurosportcommentaar tijdens de kwalificatie van de MotoGP...

Dan de crash. Het was wel een spectaculaire. Maar goed, gezien de gevolgen -O- . Ik ben benieuwd wie er volgende week er weer op zitten. Melandri lijkt me sterk met een gebroken schouder. De interne bloedingen van Capirossi zijn nog vaag. Het kan heel erg zijn, maar ook wel meevallen (relatief dan). Aangezien hij gewoon zelf liep, denk ik dat het het laatste is. Maar het lijkt me stug wanneer er geen verdere fysieke kwetsuren zijn. De gebroken sleutelbeen van Gibernau is een lastige blessure, maar er is wel mee te racen. Echter denk ik dat Assen nu net zo'n circuit is waar een dergelijke kwetsuur je belemmert een degelijke prestatie neer te zetten.

Ik ben benieuwd wie de vervangers zullen zijn. Wie is/zijn de vaste testcoureur(s) bij Ducati? Is daar überhaupt iemand voor aangesteld? Eigenlijk weet ik alleen van Repsol Honda en Kawasaki dat daar zo iemand klaar staat. Gresini zal wel geen probleem zijn. Indien zij niemand kunnen vinden, lijkt mij dat Honda wel iemand beschikbaar kan stellen.
 
Laatst bewerkt:
Het Eurosportcommentaar tijdens de kwalificatie van de MotoGP...

Dan de crash. Het was wel een spectaculaire. Maar goed, gezien de gevolgen -O- . Ik ben benieuwd wie er volgende week er weer op zitten. Melandri lijkt me sterk met een gebroken schouder. De interne bloedingen van Capirossi zijn nog vaag. Het kan heel erg zijn, maar ook wel meevallen (relatief dan). Aangezien hij gewoon zelf liep, denk ik dat het het laatste is. Maar het lijkt me stug wanneer er geen verdere fysieke kwetsuren zijn. De gebroken sleutelbeen van Gibernau is een lastige blessure, maar er is wel mee te racen. Echter denk ik dat Assen nu net zo'n circuit is waar een dergelijke kwetsuur je belemmert een degelijke prestatie neer te zetten.

Ik ben benieuwd wie de vervangers zullen zijn. Wie is/zijn de vaste testcoureur(s) bij Ducati? Is daar überhaupt iemand voor aangesteld? Eigenlijk weet ik alleen van Repsol Honda en Kawasaki dat daar zo iemand klaar staat. Gresini zal wel geen probleem zijn. Indien zij niemand kunnen vinden, lijkt mij dat Honda wel iemand beschikbaar kan stellen.
Shinchi Itoh heeft vorig jaar een keer een race gereden, ook als invaller van die Ducati, ik denk dat hij weer zal invallen. Anders Vittoriano Guareschi die bezig is met het 800cc project van Ducati. Bij Gresini heb ik eigenlijk geen idee wie daar gaat invallen. Wie is eigenlijk testrijder van Honda? Ukawa? of zon jappaner toch? :?
 
Op dat soort fora kom ik niet nee maar ik heb een heel goed idee wat daar zoal gezegd wordt. Ik ben wel naar grote wedstrijden geweest trouwens dus het 'jargon' ken ik maar al te goed.
Waar het me om gaat is dat elke rijder wel eens risico's neemt waar anderen de dupe van zijn. Dat zegt niet dat de een een teringlijer is en de ander een schatje. Dat is gewoon racen.
Verder ben ik geen 'fan' van Rossi, Gibernau of wie dan ook maar ik heb zeker zo m'n voorkeuren.
Als je het 'jargon' echt kent had je hier niet zo overdreven als er een keer gescholden worden. Verders heb ik het niet over zijn rijstijl en risico's nemen tijdens de race, heb alleen de schijt aan zijn gedrag als ie verliest.

Gelukkig dat Capirossi er volgende week waarschijnlijk weer bij is, jammer dat Melandri de race moet missen. Toch een leuke coureur om bezig te zien, ben benieuwd wie de vervangers worden.

Misschien is Biaggi wel een optie om op de Duc te rijden O-)
 
:? :? :? :?

weet niet welke race jij heb zitten kijken ?? :P

door de aanraking tussen de 2 duc's kwam de remhendel van gibernea klem te zitten tussen de motoren waardoor deze vol werd ingedrukt , daarom sloeg Gibernau over de kop ....

Volgens mij ging het inderdaad zo. Het was duidelijk een geval van een ongecontroleerde stoppie.

Ik ben blij dat de rijders niet iets ergers is overkomen. Hopelijk knappen ze snel op.
 
waar slaat dat gescheld van nu weer op? :(
dat is racen..!! ja zul je zeggen..zijn schuld dat ongeluk..dat is niet waar.. tenminste niet helemaal.. hij maakte een foutje.. klapte tegen Loris aan..
maar om dat meteen te gaan schelden met 'teringleijer' of hem iets anders toewensen |( sorry hoor.. maar iemand nu zo af te bekken terwijl je je oordeel alleen maar hebt getrokken aan de hand van wat videobeelden..wacht maar eens rustig op de quotes van de rijders die er achter hebben gezeten.. pas dan mag je je oordeel vellen.. maar om nu zo uit te vallen |(

Ik begrijp ook niet waarom er direct gescholden moet worden. Ik denk zelfs niet eens dat er sprake is van een foutje, maar van heel veel motoren die tegelijk in de bocht willen duiken.

Als we met z'n allen wat milder met elkaar omgaan, dan ziet de wereld er een stuk beter uit.
 
Als je het 'jargon' echt kent had je hier niet zo overdreven als er een keer gescholden worden. Verders heb ik het niet over zijn rijstijl en risico's nemen tijdens de race, heb alleen de schijt aan zijn gedrag als ie verliest.

Gelukkig dat Capirossi er volgende week waarschijnlijk weer bij is, jammer dat Melandri de race moet missen. Toch een leuke coureur om bezig te zien, ben benieuwd wie de vervangers worden.

Misschien is Biaggi wel een optie om op de Duc te rijden O-)

Ik zit echt niet meteen te huilen als iemand hier een keer loopt te schelden, maar deze gast ligt nota bene zelf in de prak dus dan verdient-ie dat niet echt vind ik. Maargoed, ieder zijn eigen idee daarover.
Ik hoop ook van harte Capi erbij is en voor M & G hoop ik alleen maar dat ze er zsm weer bij zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan