CB 750 uit 77 gekocht!

originele pijpen, wel gebruikt en het schijnt dat die dubbele pijpen niet direkt op een K7 passen, dus dat wordt een beetje klussen..

in amerika gekocht, en is met transport 400 euro bij elkaar.. redelijk lijkt me, nieuw zijn ze ruim 7-800 zag ik.

Of hebben jullie andere ervaringen?
 
Dubbele pijpen? Er horen origineel 4 losse dempers op een K7 he? Het lijkt me dat de originele pijpen wel zonder aanpassen gaan passen ;) Of heb je K2-K6 pijpen aangeschaf? Die passen niet zomaar idd (aansluiting op het blok is anders)
heb je een linkje naar die veiling anders? Kan ik je zo zeggen of ze direct passen, of niet.....

Nieuw zijn K7 pijpen sowieso al lang niet meer verkrijgbaar. Voor een K6 zijn niuewe pijpen een dikke 600€ idd....
 
Kzag gisteren effe na zessen een zwarte K7 met veel herrie langs de Dam rijden, was jij dat toevallig?
Ik heb zelf 13 jaar lang een K7 gehad, prima bakkie. Werd alleen een beetje moe van al die 'kenners' die me wisten te vertellen dat de tank niet origineel was. 'Deze tank hoort op een Goldwing, hoor!' |( |(
 
originele pijpen, wel gebruikt en het schijnt dat die dubbele pijpen niet direkt op een K7 passen, dus dat wordt een beetje klussen..

in amerika gekocht, en is met transport 400 euro bij elkaar.. redelijk lijkt me, nieuw zijn ze ruim 7-800 zag ik.

Of hebben jullie andere ervaringen?

nou veel :] plezier.
en helemaal de pijpen uit amerika vandaan laten komen?? :?
nou kijk is op ebay duitsland wat ze daar niet allemaal hebben.
en duitsland is goedkoop heel goedkoop :9~

grtz ff-jr
 
Tsja...maar K7 pijpen ga je daar niet veel meer zien, helaas.... maar als ie origineel is, waarom ga je 'm dan goud spuiten?? Had dan een K2 aangeschaft.....
 
mmm ben helaas overboden op ebay, dus geen pijpen.. en duitsland is idd een betere optie.. ga me eerst maar s ff orienteren en dan verder zoeken/kopen, was weer s iets te enthousiast O-) O-)

heeft iemand trouwens nog een goed adres voor een zadelovertrek?

En het spuiten is puur voor de lol, ik heb geen ambitie om m helemaal origineel te houden of te restaureren, ik ga m maken zoals ik m zelf leuk vind :]
 
OK, nou als je nog een 'over te spuiten K7 tank' zoekt, dan heb ik er nog wel ééntje liggen...(dan heb ik wel weer interesse in jouw originele ;-))
 
ha Jochem, de gene die er nu op zit is wel origineel, en geel overgespoten.. Dus dat maakt weinig uit dan met jouw tank denk ik?

Heb wel gemerkt dat de voorrem wat aandacht nodig heeft, en de koppeling slipt bij heel bruut het gas opendraaien.

Toch nog wat werk dus O-)

En plezier bij de CB bbq vanmiddag, ik ben er niet bij! Administratie doen, werkzelfstandig, en dit is dan de downside '(
 
OK, nou als je nog een 'over te spuiten K7 tank' zoekt, dan heb ik er nog wel ééntje liggen...(dan heb ik wel weer interesse in jouw originele ;-))


ha Jochem, de gene die er nu op zit is wel origineel, en geel overgespoten.. Dus dat maakt weinig uit dan met jouw tank denk ik?

Heb wel gemerkt dat de voorrem wat aandacht nodig heeft, en de koppeling slipt bij heel bruut het gas opendraaien.

Toch nog wat werk dus O-)

En plezier bij de CB bbq vanmiddag, ik ben er niet bij! Administratie doen, werkzelfstandig, en dit is dan de downside '(


[me]Ceebee400Tee denkt dat Jochem en Monsterrr een verschillende definitie van "origineel" hebben... ;) [/me]
 
Dat denk ik ook ja ;-) De ene overgespoten tank ruilen voor de andere is nie zo heel zinnig ;-)

Dat denk ik ook niet, tenzij je een K7 tank wilt ruilen tegen een K6 tank.. Ik wil s kijken of dat gaat passen, ik vind de chromen dop op die tanks wel errrg cool, en hij is wat hoger en minder breed.

( ben niet zo gefixeerd op restauratie, wil m gewoon maken zoals ik m mooi vind..
 
Terug
Bovenaan Onderaan