CB350 Four resurrection

ik woon namelijk in de warmoesstraat en daar betekent dat heel iets anders...

oplappen bigend 1x 30 euro in a'dam
oplappen bigend 4x 30 euro in je CB (misschien betekent dat in warmoesstraat Contract Basis, maargoed).. waar je zuiger aan je krukas vastzit (dmv de pistin-pen/zuigerpen)
 
Roger had jij niet nog een contactslot liggen?? stelt niets voor om die te vervangen. geef maar ff een mailtje dan lopen we hem wel een keer helemaal na
 
oplappen bigend 1x 30 euro in a'dam
oplappen bigend 4x 30 euro in je CB (misschien betekent dat in warmoesstraat Contract Basis, maargoed).. waar je zuiger aan je krukas vastzit (dmv de pistin-pen/zuigerpen)


ok dan. thanx. heb je 't qua prijzen dan over onderdelen en DIY, of wanneer je 'm bij, zeg 'ns wat, Mokum Motors inlevert?
 
Zo weer een beetje heel thuis gekomen??

Echt wat een fun dat ding zeg, stuurt fijn :P Remt wat minder ;) Maar goed moet ik ook maar wat beter opletten 8-)
 
nou ja, die van mij remt toch een stuk beter. Bij deze moest je echt toch wel een paar keer pompen om druk op te bouwen. En ja als je dan net even te hard een afrit neemt in combinatie met een laag zonnetje. Dan zie je nog wel eens een andere motor over het hoofd. Maar goed alles is goed gegaan. Lagen ook wel hele fijne bandjes op moet ik zeggen ;)
 
nou ja, die van mij remt toch een stuk beter. Bij deze moest je echt toch wel een paar keer pompen om druk op te bouwen. En ja als je dan net even te hard een afrit neemt in combinatie met een laag zonnetje. Dan zie je nog wel eens een andere motor over het hoofd. Maar goed alles is goed gegaan. Lagen ook wel hele fijne bandjes op moet ik zeggen ;)

je stond toch echt precies op tijd met je achterwiel naast je voorwiel, dacht ik zo. ik denk wel dat die andere motorrijder drie bochten later alsnog met een hartstilstand van z'n brommer is gelazerd, maar dat terzijde.

bedankt nog. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan