CB350RS Caféracert project

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.001
18
Velfjord, Noorwegen
Bezoek site
heeft iemand de maten van de voorvork van 'n cb350f zo bij de hand? en dan vooral de pin waarmee hij aan het frame zit en de lager maten...

en van de achterbrug hetzelfde eigelijk en de breede van de achterbrug voor + achter...

zo niet... ga ik morge zelf kijke :9

BackFire

MF veteraan
6 mei 2003
5.026
0
DenBosch
Bezoek site
26 x 48 x 15 en 30 x 50 x 14 (dit zijn de maten voor de konische. Maar goed binnen maat en buiten maat zijn hetzelfde, alleen hoogte zal anders zijn.

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.001
18
Velfjord, Noorwegen
Bezoek site
"grrrr men hele verhaal weg omdak op de verkeerde knop duwde :( "

naja hier nog 'n keer dan

hij loopt dus nog niet op 't moment, ouwe prut erin.. accu plat.., hij schakelt wel en gaat ook rond(als ik 'm aanduw :P ), de voorrem is zoals je die verwacht van 'n fiets die 4 jaar stil heeft gestaan, uitlaten zijn een end heen...., zadel kapot, verder op het chroom her en der wat roest.. kickstarter mist en koppelingskabel kapot

dus heeft er iemand 'n kickstarter en 'n kabeltje voor me liggen??

ga 'm nu eerste werk eve lopend maken, daarna gaatie uitelkaar en ga ik m'n fantasie er oploslaten :9

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.001
18
Velfjord, Noorwegen
Bezoek site
leip iig :) heb 't idee om het frame geel te maken en de racetank + racekont die eropkomen hard babyblauw :) moet nog eve kijke of dit gaat staan maar volgens mij komt t best gaaf"fout" uit :)

over de tank + kapjes denk ik nog eve na, tank heeft z'n originele lak al niet meer...

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
1
de bilt
komt helemaal goed met de projecten zie ik ! als je de kapjes van de voorvork (die het hardchroom beschermen, degene onder de lamporen zegmaar: ben ik benieuwd of je ze wegdoet of er een gedetailleerd piccie van kan maken...ik heb ze nl niet en ben hard opzoek naar.....)

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
1
de bilt
alu velgen: haal wheels.. 100 euro p/st nieuw..spaken 50 euro..en inspaken 25 euro..
ik heb nog wel een tank voor je: 55 euro..keuze uit 2 modellen: groot en minder groot. uiteraard polyester .. zal spoedig een foto maken, maar ze gaan wel mee naar Hardenberg 2 oktober !! grote kans dat je snel moet zijn !!