CB350RS Caféracert project

ps..ik kan je evtw nog wel ff helpen met de bevestiging van de tank of zo...(en nou hier dat spul ;) )

Staat mooi erbij hoor, van die chromen koplampoortjes..mmmmhhh :+

EDIT : BTW heb jij de naaf nog meegenomen bij rogier ? Ik kan redelijk makkelijk naar Arnhem komen ; je studdert daar waar ik lesgeef dus dat moet kunnen (althans ; ik in Nijmegen, jij in Arnhem maar dat is wel te doen...)

nope die naaf heb ik niet meegenome daar heeftie 't nog wel over gehad mar da zou ammel zo'n gedoe worre zei die, wat heb je over voor m'n tank + kapjes + koplampoortjes+ die dingen d'r onder(die rogier nodig heeft).. ben ze namelijk liever niet kwijt..
 
nope die naaf heb ik niet meegenome daar heeftie 't nog wel over gehad mar da zou ammel zo'n gedoe worre zei die, wat heb je over voor m'n tank + kapjes + koplampoortjes+ die dingen d'r onder(die rogier nodig heeft).. ben ze namelijk liever niet kwijt..


we contacten ff..onderhandelingen zijn geheim he. ;) mail ff want volgens mij werkt je mailadres niet ??
 
Het racezitje wat bij die tank hoorde ligt nog in mn werkplaats, was ik vergeten om mee te geven aan Roger. Bekleed en blauw voor 55 euro.
 
full



Dit is het zitje met de tank voordat'ie onderhanden genomen was.
 
dan wil ik je clip-ons wel overneme als ik toch 'n kere langskom O-) :+

LOL! Da's humor, heb er lang genoeg naar gezocht. Heb nog wel een M-stuurtje in de aanbieding, kijk anders ff op ebay.com, vind je zo leuke clip-ons. Enne, je bent welkom hoor, mail maar ff *D
 
Neeeeeeeee, das mijn kleur al. Moet wel een beetje uniek blijven

??? serieus???

ik was eigelijk van plan 't frame licht-geel te maken en de tank + kont babyblauw... in 't kader van zattemongoleclub.tk :)
 
:9

had jij toevallig nog plannen om naar tz langs te gaan deze week? O-) Aalsmeer is voor mij 'n heel end uit de richting, aangezien ik veel op school zit word 't moeilijk om deze week nog naar aalsmeer te gerake.., zo niet zal ik toch eve wat moeten regelen op school "lees: paar uurtjes skippen :9 "
 
:9

had jij toevallig nog plannen om naar tz langs te gaan deze week? O-) Aalsmeer is voor mij 'n heel end uit de richting, aangezien ik veel op school zit word 't moeilijk om deze week nog naar aalsmeer te gerake.., zo niet zal ik toch eve wat moeten regelen op school "lees: paar uurtjes skippen :9 "

misschien versturen een optie ?? of als je hem zeker wil hebben, komt hij op welke manier dan ook wel binnen een week bij mij terecht..
 
ja versturen is idd misschien wel goedkoper als ritje naar aalsmeer.. maar ik wil 'm hoe dan ook hebben :)
 
ja versturen is idd misschien wel goedkoper als ritje naar aalsmeer.. maar ik wil 'm hoe dan ook hebben :)


kijk, jij hebt je setje snel bij elkaar zeg !! ..maar dan zou ik een o-) mailtje naar TZ sturen of hij hem wil versturen (indien te druk, kom je hem maar bij mij halen !! komt wel goed...)
 
ja versturen is idd misschien wel goedkoper als ritje naar aalsmeer.. maar ik wil 'm hoe dan ook hebben :)

Ik zal wel eens goed zoeken wat ik nog aan spullen tegenkom dan kan ik misschien die Remschijf nog overhalen richting Aalsmeer te komen... O-)
(En dat Bol d'or blok krijgt'ie dus niet mee...)
 
??? serieus???

ik was eigelijk van plan 't frame licht-geel te maken en de tank + kont babyblauw... in 't kader van zattemongoleclub.tk :)
Ow mijn frame word zwart en echt babyblauw word ie ook niet. Meer de kleuren van het forum ivm het pak dat ik heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan