CB350RS Caféracert project

@TS,

Ik heb met Remschijf afgesproken dat ik het zitje meeneem naar Hardenberg, dan kun je het daarna bij hem ophalen (als hij het niet verkoopt... }) )














:+
 
shit! is er meeingeschoten.. op 't moment dat ik je mailtje las dacht ik eraan... maar die uitlaat... interresant!!,

ik ga morgen even wat spulletjes bij cb400man ophalen in arnhem daarna doe ik even mijn tank enzo bekijken als ik weer thuis ben..
 
gaat de goede kant op, ik zoek nog:

-clip-ons
-powerfiltertjes + sproeiers

Ik ben er nog niet over uit wat ik wil met m'n velgen en voorvork, ik wil namelijk van die heeeerlijk uitziende alumnium velgen alleen kan ik ze niet nieuw betalen, en ik wil een voorvork compleet met wiel voor dubbele schijfrem..., dus mocht iemand iets van dat spul hebben liggen contact me please....

Ik ga vandeweek ook even kijken of ik de electronische ontsteking van m'n groene naar m'n nieuwe kan over bouwen 8-)

ik vergeet vanalles volgens mij, wie weet er nog wat..??
 
Laatst bewerkt:
Wat moet de aansluitdiameter zijn van die powerfilters? ik heb nog wel een setje liggen maar weet niet waar ze vanaf komen, iig wel vrij klein. Ik heb ook nog een 18 inch akront liggen, 36 spaaks maar moet nog wel controleren of deze recht is.
Geen idee WM2 of WM3, maar dat kan ik vanavond wel even nakijken. prijs : Helft nieuwprijs.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik je nog wel aan een stelletje clip-ons kan helpen. Wat is de diameter van je vork? 33 of 35? Laat maar horen!

Alleen moet je toch van dat babyblauw af, da's verdomme mijn kleur ;) . Ik ga voor Bultacoblauw (RAL 5012) en een donkergrijs metallieken frame *D .
 
@tz

ik zal 's eve kijken..."ben nu aan 't kijken" "ben terug"

35mm..

tz heb je misschien enig idee of er 'n accu in dat kontje gaat passen?
 
ik denk dat ik je nog wel aan een stelletje clip-ons kan helpen. Wat is de diameter van je vork? 33 of 35? Laat maar horen!

Alleen moet je toch van dat babyblauw af, da's verdomme mijn kleur ;) . Ik ga voor Bultacoblauw (RAL 5012) en een donkergrijs metallieken frame *D .

33 uit m'n hoofd.. toch? voor 'n 350f

edit: ja 33.. alleen twijfel ik nog over m'n voorvork, misschien komt er wel 'n compleet andere in met dubbele schijfrem....
 
@tz

ik zal 's eve kijken..."ben nu aan 't kijken" "ben terug"

35mm..

tz heb je misschien enig idee of er 'n accu in dat kontje gaat passen?

Ok, ik zal vanavond wel even kijken wat de aansluitdiameter is, als ze passen mag je ze voor 10 pleuro's hebben. Een accu zal er niet inpassen het is nu eenmaal geen R6. Wil je de motor "doorkijk" geven?
 
jep.. dacht ik alwel dat dat niet ging passen.. dan denk ik dat ik de electriek naar 't kontje doe en de accu in de breedte 'n stuk naar beneden monteer...

EDIT: mochten die filtertjes nou 40mm zijn is er nog geen man overboord he :) dan geef ze maar mee aan rogier :9
 
Laatst bewerkt:
Controleer eens of de bougies vonken als je de accu eruit hebt? als dit zo is kan het omgebouwd worden dat je geen accu meer nodig hebt. Electrische starter komt te vervallen (heeft'ie toch ? ) en elke ochtend gratis lichaamsbeweging. Niet echt geschikt voor lange ritten in de nacht omdat de geleverde stroom fluctueerd met het toerental.
 
hmm ja zal ik idd eens kijken..(scheelt toch weer wat gewicht, en heb net 'n nieuwe kickstarter :9 :) ) op m'n oude werkt dit niet omdat er electronische ontsteking op zit..
 
De filters zijn iets van 36mm dus dat zal wel gaan passen. De velg is WM3 (2.15) maar 36 spaaks, volgens mij hebben alle Honda's 40 spaaks wielen. Ik zal zo even een piccie posten van de filtertjes, eerst de kat te eten geven, die loopt al de hele tijd over mn toetsenboard heen te zwalken.
 
cb350 en 400 hebben 36 spaaks

Hmmm, mazzelaar.
@TS laat maar weten...

Het boodschappenlijstje van TS :

full


Een ander formaat accu zou misschien toch wel passen in het kontje, alleen weet ik niet of het groot genoeg zou zijn om de starter te kunnen blijven gebruiken. Dit zitje heeft wel een recht vlak aan de achterzijde waarin je heel mooi een achterlicht zou kunnen wegbouwen.
 
tz kun je dan ook 'n piccie van de velg schieten?

Ik kom vandaag niet meer in mn werkplaats (toch 8 km weg) maar als je het topic van Remschijfdingus even nakijkt zie je hoe [edit] zo'n akront [/edit] velg eruit ziet, alleen niet zo blingbling, daar zul je vriend Belgom voor in moeten schakelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan