CB350RS Caféracert project

als 1 van de 2 iets is wil ik 'm zo snel mogelijk hebben :)

zoek eventueel ook nog voorvork enz. voor dubbele rempartij voor....
 
Laatst bewerkt:
eentje voor je vriendin aan het maken ? :)
laat snel wat pics zien alsje er iets aan veranderd hebt
suck6
 
moet van Tilburg komen, en ik moet elke dag naar Arnhem met de trein misschien kan ik deze week even tussenstopje maken in Utrecht.. woon je dicht bij 't station?

Kan eventueel ook morgen komen, ben vrij van school..
 
moet van Tilburg komen, en ik moet elke dag naar Arnhem met de trein misschien kan ik deze week even tussenstopje maken in Utrecht.. woon je dicht bij 't station?

Kan eventueel ook morgen komen, ben vrij van school..

5 minuten wandelen van het station, maar lijn 11 kan dus ook !
 
:P het is ook 5 minuten lopen, maar dan moet je wel weten hoe te lopen en met lijn 11 kan je het niet missen :+
 
Yep, ik heb er een tijdje terug veel langer over gelopen, kwam ook uit Tilburg...

Moergestel is vlakbij Roeltje, zin om eens langs te komen? Biertje en lullen over cb'tjes.... ;)
 
.. ik ben morgen lekker flexibel, als je van te voren belt ben ik binnen 10 minuten op de plaats van bestemming.. van 9.00 tot 17.00 is allemaal goed, daarna ben ik echt weg...
 
owkeej dan :) , zie net op marktplaats 'n paar kisten 350f onderdelen aangeboden staan..ook in utrecht kijken ofdat ik daar morgen ook even langs kan wippen :)

tevens gezocht setje powerfilters :) + doos sproeiers ;)
 
Laatst bewerkt:
Die powerfilters zijn wel eens lastig te vinden. zit namelijk een hele kleine maat op. Je kan ze wel vinden op www.louise.de en Roukama heeft ze ook, maar veel onder die prijs vind je ze niet zo vaak
 
zag ze op motozoom.nl ook 11 euro de stuk, stond dat ze voor 'n 350 waren.. 35/37 mm kan da kloppen?
 
ik kan je aan een blok [400f] accu, kickstarter,koppelingskabel, helpen
dat blok heb ik nog niet klaar maar heb bijna alles in huis
is ongeveer het zelfde als van "oude brikker" kan ook in het zwart
full
 
hmmmm interresant... wat vraagje ervoor? en zouje er 'n blok op in willen ruilen?
 
blok €350 nieuwe zuigerveren , nokkenasketting spanner en gelijder nieuw
rvs bouten pakkingset

inruil is te bespreken is dat dan een 350 blok
 
jep dat is dan 'n 350 blok.. ik ga morgen even kijken of ik 'm aan de gang krijg en hoe hij loopt.. mocht het goed in orde zijn heb ik altijd nog interresse in een accu, kickstarter en koppelingskabel :)

je hoort 'tmorge van me
 
He Roel,

ik heb nog een setje chromen lamporen liggen voor je fiets..is dat wat ? Mocht je nou inderdaad besluiten te gaan hakken en gaan zagen ; de lamporen, de kapjes en tank en zijkapjes horen bij elkaar, dus die zou ik dan wel van je willen overnemen (scheelt in de kosten). In ruil dan wat andere spullekes..ik kan rogier dan wel weer voorzien van andere kapjes op de vork..heb ik nog liggen...

Verder heb ik e.e.a. overgehouden van mijn sloopwerk van mijn 400...Is dat wat ?
 
hmmm klinkt goed allemaal... :) moet nog even over denken wat ik ga doen met m'n overgehouden spulletjes.. twijfel ook nog wat ik met m'n groene moet doen.. misschien gaat die wel de deur uit (om de kosten voor m'n racer te dekken)<-- "zeer arme student modus"... in de loop van de week heb ik denk ik wel wat concretere plannen en hore jullie van me... ga nu onderand 's slape want krijg vierkante oge van m'n computer
 
komt helemaal goed met de projecten zie ik ! als je de kapjes van de voorvork (die het hardchroom beschermen, degene onder de lamporen zegmaar: ben ik benieuwd of je ze wegdoet of er een gedetailleerd piccie van kan maken...ik heb ze nl niet en ben hard opzoek naar.....)


roger..hebik ook nog liggen....mocht roel het spul (tank, kapjes, pootkappen, lamporen) wegdoen, dan kan ik je wel voorzien van deze pootkappen en evtw ook nog lamporen, Ik wil de set van de 350 met de special paint nl. compleet houden en dit als 'dagelijks werkspul gebruiken' snappie ??

OJA...wanneer is de naaf in de buurt ?????? :)
 
Zo ik heb 'm lopend, met behulp van wat spul van m'n andere cb :) , nu ligt de luchtfilter enzo eraf, en de carbs lopen door/over, en dus blijft hij niet lopen, maar hij klink iig zuiver

@cb400man zou je voor mij 'n pakketje kunne maken van die accu, koppelingskabel en kickstarter en heb je eventueel ook nog een rechter-bobine liggen?, ik kan het eerdaags wel 'n keer op komen halen, zit namelijk in Arnhem op school :) als je me je nummer even geeft bel ik even wanneer ik eventueel langs kan/mag komen..

@rogier, ik bel je zo even, kom denk eve met de auto lans is wel zo makkelijk :)

hmm ff bedenke wat ik vergeet, vast wel iets maja daar kom ik dan nog wel achter..
 
Terug
Bovenaan Onderaan