Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
houden natuurlijk!
wat denk je dan dat ik ga zeggen...
Maar waarom schorsen als wa-verzekering (mogelijk) nog minder kost?
Gewoon houwe dat ding.
Verzekering moet veel goedkoper kunnen (zij is ouder als 15 jaar, veel verzekeringen erkennen dan al de klassieker-status) ook al heb jijzelf de leeftijd niet mee...
Ik heb twee XS-sen die me tesamen € 120,-/jaar kosten (WA +)
Tevens wordt de 400F hier ten lande niet zo gewaardeerd als in bijvoorbeeld 'good ol' England'.
Dus verwacht geen torenhoge verkoopprijs te kunnen vragen (wat de gek ervoor over heeft he), dus die paar honderd eurie doen jouw spaarrekening slechts tijdelijk goed.
Geloof ons, je krijgt er spijt van!
Dus...in de schuur met dat ding, dekentje erover, accu eruit ( hibernation )
Van de 400 zijn er veel meer en het is een vier cillinder. Twee cillinders hebben gewoon meer porum. Op de 250 hebben de meeste van mijn leeftijd op gelest is ook leuk. Bekijk ze gewoon eens goedEnne HP? Waarom heeft een cb250 volgens jou zoveel meer charme of karakter dan een cb400?
Misschien heeft een cb400 wel minder karakter, maar ik kan het toch wel iets 'speciaals' noemen. Best veel bekijks nog met dat brik
Misschien moet ik eerst gewoon ding houden, rijden op de Guzzi, en dan kijken hoeveel ik nog voor mn eerste liefde ( ) voel. Stalling is groot genoeg in elk geval.
Houden dat ding, paar jaartjes minder bier zuipen en dan staat ie lekker goedkoop te wezen.
Heb je nog wat als je weer es aan je goezzie aan het prutsen bent om em voor de zoveelste keer te verbouwen.
Verkopen aan mij mag ook. 200 euries.
Veel hoger kan niet binnen onze landsgrenzen.als het een f is heb ik wel interesse.. mits het niet TE Hoog in het noorden is...
Ik vind 't een onsamenhangend weinig steekhoudende argumentatie. Valt me een beetje van je tegen.Op woensdag 07 januari 2004 20:53 schreef hplaverda het volgende:Van de 400 zijn er veel meer...het is een vier cillinder...mijn leeftijd op gelest...het blok...uitstraling...legendarisch groot merk...lijkt een beetje veel op een La....
Verkopen dat ding...zeker als je in dit geval de poen hard nodig hebt.
CB400 is niets iets waar je naar blijf terug verlangen tig jaar. Heeft daarvoor iets te weinig karakter. De CB250 is dat weer net wel.
Sorry voor de andere CB400 eigenaren. Is goed bedoeld en voor Sjaap.
Pas als je geld en plaats genoeg hebt ervoor dan kan je overwegen om hem te houden. Keuze maken is hard. Heb ook diverse motoren destijds weg gedaan uit ruimte en tijd gebrek maar van slechts enkele heb ik spijt.
Zelfs mijn oude Solex na 30 jaar bezit....ook daar heb ik geen spijt van die heeft beter leven nu.
Is ook nog zo. De jouwe is in een dusdanige staat (origineel&netjes) dat ie in de toekomst zeker niet minder waard gaat worden.zo'n ouwe cb levert zo weinig op dat verkopen gewoon dom is, het hok vreet ook geen brood dus mooi houden, krijg je nooit spijt van.......
Is ook nog zo. De jouwe is in een dusdanige staat (origineel&netjes) dat ie in de toekomst zeker niet minder waard gaat worden.
Trouwens op de vraag wat ie op zou leveren, de duurste die ik ooit heb zien staan was 3000gld. Was een behoorlijk mooie ook & niet particulier geloof ik. (was tig jaar geleden op motorbeurs Utrecht)
Ik denk dat je 1000 euro niet gaat halen, misschien 900 ofzo, maar dan moet ie er echt spik en span uitzien.