CBX1000 topic

Alles word nu grondig onder handen genomen dus met een beetje geduld kan ik van het voorjaar rijden 8-)

Weet er iemand een goed adres/alternatief voor de nokkenaskettingspanners?
Mijne hebben wat haarscheurtjes aan de zijkant zitten en ik vervang ze liever. Bij CMSNL zijn ze in elk geval niet meer leverbaar..
 
Alles word nu grondig onder handen genomen dus met een beetje geduld kan ik van het voorjaar rijden 8-)

Weet er iemand een goed adres/alternatief voor de nokkenaskettingspanners?
Mijne hebben wat haarscheurtjes aan de zijkant zitten en ik vervang ze liever. Bij CMSNL zijn ze in elk geval niet meer leverbaar..

Six center al geprobeerd?
Six Center Motoren
 
Laatst bewerkt:
[FF de motten wegjagen, een mooi filmpje van de Castrol 6 uurs race uit 1978 in Australië
met oa een aantal CBXen,
Deel 2
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie CBX op MP
He Bas wat doe jij hierB|,het zijn geen 2takten hoor,je ben toch niet vreemd aan het gaan,
en stiekum naar 4 takten zitten loeren😨:+
 
Laatst bewerkt:
Ik hou enorm van deze foto.😍
De 24h van Spa waar Alain Lejeune wacht om terug te vertrekken na het wisselen van band, remblokken of ketting.


89861625_3465828433433183_5228035064016666624_o.jpg
 
Een cbx 1000 is geweldig. Vooral op circuit.
Met de nodige aanpassingen wel,een Egli of Martin frame,standaard is het niks en is de wegligging bagger,
en dan met name het van eerste bouwjaar,de pro-link is de beste van het stel,zowel motorisch al rijwiel gedeelte.
 
Met de nodige aanpassingen wel,een Egli of Martin frame,standaard is het niks en is de wegligging bagger,
en dan met name het van eerste bouwjaar,de pro-link is de beste van het stel,zowel motorisch al rijwiel gedeelte.

Zie de Castrol 6 hours. Voor een parade of demo. Voor de symfonie , niet voor de performantie.
 
Ik heb nooit begrepen waarom ze daar een cardan fiets van hebben gemaakt,met een ketting was hij veel sportiever geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan