Het grote XS1100 Topic

We gaan verder …. Remleiding is ook aangesloten. Ik heb het verdeelblokje omgekeerd en de aansluiting naar het stuur toe verplaatst waardoor de remleiding wel lang genoeg is.
IMG_0138.jpeg
 
Daar zijn we weer
IMG_0144.jpeg
IMG_0143.jpeg

Vandaag een en ander gebrainstormd. Er zitten n setje zijkapjes bij de spullen van deze motor. Ik heb ze ns met ducktape op de plek geplakt waar ik denk dat ze thuis horen 😁. Het plan erachter is om aan de ene kant de spanningsregelaar achter het kapje te zetten en aan de andere kant de ignition unit. Het zit dan n beetje in de koele lucht en niet boven n warme motor en het blijf dan overzichtelijk. Ik sta altijd open voor n goed idee ( ben geen monteur maar lasser) 😉
 
Ontsteking zit bij mijn 850 ook achter de rechterkap. Spanningsregelaar zit onderop de accubak geschroefd, zodat die z'n warmte daar ook aan het metaal kan afgeven.
 
Accubak wil ik tussen de kapjes in zetten. Dit kan omdat er geen originele luchtfilter op past omdat het frame is aangepast.
 
Het was weer zo n dag vandaag. Dus de garagedeur ns open gezet. Ik heb 2 zijkapjes maar allebeide n stuk eruit en 1 zonder bevestiging. Dus maar ns op m’n andere motor naar de winkel. Wat spul gehaald en de knutsel kleren aan 😂.
IMG_0174.jpeg
BD6C0C11-87A4-49E7-9A9D-A58B2BF3FC60.jpeg
688B6BA1-4192-4B82-AC7F-B866ACC8AA48.jpeg

Morgen is weer n dag 😉
 
Ben ik weer. Ik had vanmiddag vrij. Zoiets van doorwerken en n goede baas 😁. Vanmiddag nog wat geknutseld aan m’n zijkapjes. Een kant heeft zn vorm en bevestiging. Dus bevestiging onderzijde gemaakt. Daar zat een gat en vanaf de voorkant gezien kapje dicht gemaakt en de eerste keer in wat lak gezet om de oneffenheden goed te voorschijn te halen. Nummer 2 heb ik ook gedeeltelijk dicht aan de voorkant. Onderkant nog n gat dicht maken ( stuk eruit gebroken ). Voor vandaag heb ik er vrede mee.
IMG_0186.jpeg
 
Ben ik weer …
Ondertussen toch nog bezig geweest met andere zaken maar ook met de XS1100. Hydraulische koppeling werkt ook weer mooi opgepoetst en nieuw seal erin. Goed ontluchten en hij is weer werkend. Ik heb me toch een ander zekering kastje besteld,is makkelijker met aansluiten en beter zicht erop als er eentje kapot is. De rechter stuurschakelaar de kabel verlengd zodat deze goed onder de tank zit met speling en uitgezocht. Deze werkt. De linker is kapot ( knipperlichtschakelaar ). De rest ook uitgezocht en werkt, vervanger is besteld als deze binnen is hopelijk n kwestie van ombouwen en ook verlengen
IMG_0204.jpeg

Nieuwe seal enne …..wordt vervolgd
 
Terug
Bovenaan Onderaan