(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 23 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij begint de verslaving te werken. Heb nu 2 lessen gehad en kan niet wachten tot de volgende. Wordt helaas pas volgende week.
 
dammit gvd....

gister theorie gezakt....
opzich tjah lekker boeiuh doe je toch gewoon nog een keertje...
majah om nou met 1 fout teveel te zakken... net zoals me gebeurede met auto theorie de 1ste keer.. dat maakt het verhaal wel ff kutter.

ach nu maar hopen dak dan volgende keer met motortheorie het net zo doe als met auto dat ik maar 2 fout had de 2de keer.

... kom niet met opmerkingen dan had je beter moeten leren want in dit geval had dat geen nut... heb mezelf kapot geleerd... zaten alleen vragen in die echt niet in m'n theorieboek stonden.
dus tjah dan doe je er weinig aan.
ach volgende keer beter hoop ik dan maar.

Jammer,

Theorie is ook een beetje geluk hebben, sommige vragen zijn nogal tricky.
 
nee maar het gaat wel richting het einde van de centjes.
najah valt nog mee, maar het is toch 32 euro extra die je liever niet uit had willen geven.

Lessen is alsof je een kraan open hebt staan en je probeert te dwijlen hehe.

Ik ben ook voorbij mijn eigen budget voorbij gegaan met lessen, omdat het niet zo voorspoedig ging als ik zelf dacht.

Als ik nu kijk naar hoe ik bv na 5 a 10 lessen later echt met sprongen beter reed dan die lessen daarvoor, dan merk je dat je nog best wat te leren had.

Maar het begint allemaal oud te worden :) lessen wordt na verloop van tijd same old same old en je wilt gewoon graag je rbw :) Maar als je hem eenmaal hebt, dan sta je er helemaal niet meer bij stil. Dan is het weer wachten op je motor :) Zo is het altijd wel wat hehe
 
letten jullie allemaal niet te veel op k...., die jongen kan de tafels van vermenigvuldiging niet uit zijn hoofd.

/edit, ik heb nu net informatie verworven dat er wel meer niet spoort. Arme hij :N
 
Laatst bewerkt:
Nou gister avond laat pas gehoord dat ik vandaag examen kan doen. :z
Alleen effe anders dan normaal, instructeur ligt nog in het ziekenhuis, dus ze vrouw gaat mee, is geen motorinstructrice volgens mij, dus niet echt de handige tips enzo.

En Zonder te lessen van te voren -O-

Gaan zo weg, Vriendin moet over een uurtje en ik over 2uurtjes -O-
 
Nou gister avond laat pas gehoord dat ik vandaag examen kan doen. :z
Alleen effe anders dan normaal, instructeur ligt nog in het ziekenhuis, dus ze vrouw gaat mee, is geen motorinstructrice volgens mij, dus niet echt de handige tips enzo.

En Zonder te lessen van te voren -O-

Gaan zo weg, Vriendin moet over een uurtje en ik over 2uurtjes -O-
Lees je waarschijnlijk dan wel niet meer, maar succes dan maar :)

dammit gvd....

gister theorie gezakt....
opzich tjah lekker boeiuh doe je toch gewoon nog een keertje...
majah om nou met 1 fout teveel te zakken... net zoals me gebeurede met auto theorie de 1ste keer.. dat maakt het verhaal wel ff kutter.

ach nu maar hopen dak dan volgende keer met motortheorie het net zo doe als met auto dat ik maar 2 fout had de 2de keer.

... kom niet met opmerkingen dan had je beter moeten leren want in dit geval had dat geen nut... heb mezelf kapot geleerd... zaten alleen vragen in die echt niet in m'n theorieboek stonden.
dus tjah dan doe je er weinig aan.
ach volgende keer beter hoop ik dan maar.
Nou eigenlijk, 7 te veel dan :P Nee hoor, balen -O- Ik ben de eerste keer ook gezakt en da's gewoon klote, maar de volgende keer gewoon met frisse moed er tegenaan *O*

En ja, lessen in inderdaad dwijlen met de kraan open -O-

Gisteren nog naar de motorbeurs geweest (was gaaf *O* maar niks gekocht), nog bijna een Drag Star om laten lazeren |( Had em overeind getrokken, jiffy blijkbaar ingedaan en toen wilde ik hem weer neerzetten in de overtuiging dat de standaard nog uit was :X

Maar goed, ben vrij sterk dus kon hem nog net houden, maar hij lag bijna tegen een Midnight Star aan :P
 
Laatst bewerkt:
Nou gister avond laat pas gehoord dat ik vandaag examen kan doen. :z
Alleen effe anders dan normaal, instructeur ligt nog in het ziekenhuis, dus ze vrouw gaat mee, is geen motorinstructrice volgens mij, dus niet echt de handige tips enzo.

En Zonder te lessen van te voren -O-

Gaan zo weg, Vriendin moet over een uurtje en ik over 2uurtjes -O-

Hmm, ik heb ook afgereden met iemand die niets met motors deed. Ik vond het zelf niet plezierig want het hele ritme was er uit. Ik had het wel gehaald, maar mijn vader toen niet. :(
 
Lees je waarschijnlijk dan wel niet meer, maar succes dan maar :)Nou eigenlijk, 7 te veel dan :P Nee hoor, balen -O- Ik ben de eerste keer ook gezakt en da's gewoon klote, maar de volgende keer gewoon met frisse moed er tegenaan *O*

En ja, lessen in inderdaad dwijlen met de kraan open -O-

Gisteren nog naar de motorbeurs geweest (was gaaf *O* maar niks gekocht), nog bijna een Drag Star om laten lazeren |( Had em overeind getrokken, jiffy blijkbaar ingedaan en toen wilde ik hem weer neerzetten in de overtuiging dat de standaard nog uit was :X

Maar goed, ben vrij sterk dus kon hem nog net houden, maar hij lag bijna tegen een Midnight Star aan :P

haha precies wat m'n instructeur gister avond zei.
majah ach.
gister avond lessen was helemaal niks... regende volop hard... laarzen zeiknat aan de binnekant.. (dus ook mijn voeten).
majah ach.. opzich omstandigheden meegeteld ging het wel goed.
 
Gewoon nog een keer, fluxburn, en die proefexamens maken. Dat scheelt echt.

Succes voor degenen die examen moeten doen, laat je niet kisten!

... wauw, dat is volgens mij een heel ouderwetse uitdrukking :X

Ik had eergisteren rijles (AVD); ik had niet het gevoel dat mijn rijvaardigheid helemaal uit de verf kwam, helaas. Maar okay, ik kijk al weer uit naar de volgende keer *O*
 
IK ben geslaagd!!! Morgen rijbewijs aanvragen en binnenkort knallen met mn plof! *O*
Gefeliciteerd!

@Flex: ja klote voor je... lekker oefenen :)

Gister ook lekker naar de beurs geweest (Met madscientist en de aanhang), de dames beiden met een pak+helm, MS met helm en ik met een nieuwe broek weg gegaan. Best leuke aanbiedingen daar en ook zeker niet druk (dus waarschijnlijk vandaag en het weekend wel ;) ) Aan iedereen die nog gaat heel veel plezier!
 
Leren is vallen en op staan, komt wel goed.

Flux, al een keer op de cbf500 gereden ?
 
nee alleen nog maar op die 250 gezeten..
denk dat ik me in het begin ook erg onzeker zal voelen op die 500.

Enige waar ik toen problemen mee had was dat ding dat grindpad af krijgen en ik liet hem 1x afslaan waardoor het gewicht abrupt naar opzij viel, met mij er op hehe.

eenmaal een keer op die cbf500 gereden te hebben dan krijg je een goed idee wat je toekomstige motor zal gaan wegen.

maar je hebt zeker je auto rijbewijs ook nog niet? dus je bent nog bezig met avb'en. Omdat je je theorie dan ook nog niet hebt. :?
 
Laatst bewerkt:
Joepiee !
ik ben geslaagd !! :]
Ik hoefde genees mee naar boven ik kreeg gelijk een hand van hem toen ik terug kwam.. 8-)
Vriendin is helaas wel gezakt das wel naatje... -O-
 
Enige waar ik toen problemen mee had was dat ding dat grindpad af krijgen en ik liet hem 1x afslaan waardoor het gewicht abrupt naar opzij viel, met mij er op hehe.

eenmaal een keer op die cbf500 gereden te hebben dan krijg je een goed idee wat je toekomstige motor zal gaan wegen.

maar je hebt zeker je auto rijbewijs ook nog niet? dus je bent nog bezig met avb'en. Omdat je je theorie dan ook nog niet hebt. :?

heb me autorijbewijs al wel. *O*
ben meteen darana doorgegeaan voor motor.
maar hij zit nu ergens anders dus heeft ie geen grindpad meer... (vind ik wel fijn).
en ben dus al wel met AVD bezig. (thank god)
 
nog steeds stiekum over het fietspad heen daar zeker ;)

Maar goed, idd AVD is stukken beter heheh.

nu nog even die theorie halen en dan afrijden :]
 
Laatst bewerkt:
Nocer zou je me in de lijst willen planten b.v.d.

AVB: 16-10-2007
Theorie: 09-01-2008
AVD: 17-03-2008 :)

Rijschool: FITTERS Drunen
Motor: Honda 500
 
Laatst bewerkt:
pagina 3? Dit topic hééft niet eens een pagina 3 :')

Gisteren dus motorbeurs:

Even op het grote broertje van mijn motor zitten: het nieuwe model GSXF van Suzuki :) Mijn eigen motor zit toch lekkerder!

gsxf.jpg


En hier even dromen op mijn droommotor, de FZ1.. van Yamaha. hij is zooo mooi O+

fazer.jpg


Zodadelijk lekker boodschapjes doen voor 't eten en dan lekker hardlopen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan