(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 23 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga morgen beginnen met rijlessen :) Begin wel met A, rijbewijs B komt later wel een keertje :P

Gister mijn theorie gehaald: was best wel te makkelijk eigenlijk :X : 0 fout :)

Rijschool is Olaf Botenga in Nijeveen en ik ga lessen op een Honda CB 250.

ffen op een rijtje:

Theorie: 28-01-2008
AVB: ?
AVD: ?
Lesmotor: Honda CB 250
Rijschool: Olaf Botenga

Welkom en succes! :)
Alles is weer geupdate :)

Gister naar de motorbeurs geweest... weer nieuwe dingetjes gezien... leren pakken (heb er alleen al een ;)), helmen.... etc... :)
Morgen ga ik ook met wat vrienden en dan wat kopen :P
 
Nocer,
Zou je mij ook in de startpost kunnen vermelden ?

Theorie: 22/01/08 (gehaald)
AVB: Eerdaags
AVD: Hopelijk ergens in het voorjaar

Les bij Kickersbloem in Hellevoetsluis
Lesmotor; Honda cb500

Bedankt!

Vanavond weer lessen, heb er zin in! hoop ook te horen wanneer ik AVB kan gaan doen.

Zelfde voor jou... je staat erin :)
 
@ all: soowwhhhh.....1,5 dag niet op MF en niet achter de PC gezeten, nu al een nieuw deeltje *O*

@ Nocer: ik heb net naar je gemaild met de mailadres uit je profiel, dan weet je waar je moet opzoeken ;)

:W

Mailadres was goed :Y
 
dammit gvd....

gister theorie gezakt....
opzich tjah lekker boeiuh doe je toch gewoon nog een keertje...
majah om nou met 1 fout teveel te zakken... net zoals me gebeurede met auto theorie de 1ste keer.. dat maakt het verhaal wel ff kutter.

ach nu maar hopen dak dan volgende keer met motortheorie het net zo doe als met auto dat ik maar 2 fout had de 2de keer.

... kom niet met opmerkingen dan had je beter moeten leren want in dit geval had dat geen nut... heb mezelf kapot geleerd... zaten alleen vragen in die echt niet in m'n theorieboek stonden.
dus tjah dan doe je er weinig aan.
ach volgende keer beter hoop ik dan maar.

Balen zeg... -O-
 
Gewoon nog een keer, fluxburn, en die proefexamens maken. Dat scheelt echt.

Succes voor degenen die examen moeten doen, laat je niet kisten!

... wauw, dat is volgens mij een heel ouderwetse uitdrukking :X

Ik had eergisteren rijles (AVD); ik had niet het gevoel dat mijn rijvaardigheid helemaal uit de verf kwam, helaas. Maar okay, ik kijk al weer uit naar de volgende keer *O*

Balen zeg -O-
 
pagina 3? Dit topic hééft niet eens een pagina 3 :')

Gisteren dus motorbeurs:

Even op het grote broertje van mijn motor zitten: het nieuwe model GSXF van Suzuki :) Mijn eigen motor zit toch lekkerder!

[afbeelding]

En hier even dromen op mijn droommotor, de FZ1.. van Yamaha. hij is zooo mooi O+

[afbeelding]

Zodadelijk lekker boodschapjes doen voor 't eten en dan lekker hardlopen :)

_O- _O-
 
ja, nu gelooft níémand die B| nog ;( -O-

*Sidder* *Beef*
smiley_emoticons_scared.gif
 
Ik zie mezelf ook niet staan:

Zundapp517

Theorie 4-1-2008

AVB en AVD nog onbekend
Rijschool Lagrouw Waddinxveen
Lesmotor Kawasaki ER5
(proefles ooit Suzuki 250 en 1 les Suzuki Bandit)
 
Welkom en succes! :)
Alles is weer geupdate :)
Thanks! Ik was al wel tijdje actief op het forum, alleen dan rijbewijs- en rijlesloos :$

Ik ben afgelopen zomer geïnfecteerd met het motorvirus: bij een vriend wezen crossen op de crossmotor. Het duurde dan ook niet lang voordat ik zelf een motor in de schuur had 8-) , maar ik moest alleen ruim 6 maanden wachten om het rijbewijs te mogen halen :X

Maja, inmiddels de eerste rijles erop zitten: beetje wezen oefenen met bochtjes, achtjes, slalommen, parkeren en zulk soort dingen. Woensdag de weg op, om alvast wat van het echte werk te proeven *O*
 
Hé hoi ik ben nieuw hier en heb inmiddels een les of 7 gehad.. ik les op een ER 6 n. Vette motor. Volgens mij de mooiste lesmotor die ik hier heb gezien ;-)
JR
 
ik vind een 6n afgrijselijk lelijk :') maar ik denk dat het qua rijgedeelte beter lest dan een CB500 of een ER5 :)

dus wat dat betreft bof je :Y

welkom B|
 
TJa ik vind een suzuki sv 650 s ook cooler.... als ik 't rijbewijs ooit haal misschien wel DE motor maar goed voor nu een coole lesmotor al zag ik net ook dat iemand hier lest op een BMW 650 scarver die vind ik ook mooi....

bij deze ikkeh op de er-6
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan