(Centraal) Ik heb rijlessen Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lennart, P-au-L, fazer veel plezier met lessen.
      
enig-ma, ik had moeite met de remproeven, nadat ik met de stopproef onderuit was gegaan. De oefeningen gingen lekker, totdat het begon te regenen. Wham, daar lag ik op de grond. De remproeven langzaam weer opgebouwd in de lessen erna, en een keer weer met regen geoefend. Dat was effe slikken, maar het ging goed.
Met het examen kreeg ik de noodstop en stopproef en die gingen zonder probleem.
 
Veel plezier iedereen met lessen!

Ik ook in de herfst/winter gelessen gehad.. ik denk dat het wel beter is dan alleen in de "mooie" warme maanden lessen.. nu weet je ook wat gladheid en kou en regen betekend voor je rijgedrag.. Ik rij nu ook gewoon dus door met dit weer..
 
Grappig eigenlijk. Wat een boel dames. Dat vind ik wel leuk om te zien.
De belangstelling ervoor sowieso, en straks het uitzicht op de weg :}

Lessen in de winter met alle narigheid die erbij hoort zorgt wel voor een wat gedegener ondergrond, en diegenen die nu rijden/lessen zullen vermoedelijk wel vaker gaan rijden dan de zomervogels. En dat maakt het allemaal wel leuker.

Tevens ben je dom als je nu niet met eigen kleding gaat rijden ( warme laarzen, dubbele sokken , goeie jas ) en zit je meteen al goed voor de periode met A.

Ik vind het trouwens best meevallen met de kou. Maar zelf dan ook kleding aangeschaft met in het achterhoofd, dat ik straks ook een motor koop en ga rijden.
 
Grappig eigenlijk. Wat een boel dames. Dat vind ik wel leuk om te zien.
De belangstelling ervoor sowieso, en straks het uitzicht op de weg :}

Dat valt mij sowieso al op met de rijlessen. Ik ben 80% van de tijd met een andere meid aan het lessen. We zijn blijkbaar echt met een inhaalslag bezig *O*
 
Vandaag theorie gehaald! Weer een kleine last van me schouders!

Theorie: 12-01-2006
Voertuig: .........
Verkeer: .........
Motor: Honda VTR250
 
Feli met je theorie!

Gewoon doen, ook al heb ik niet zo breed, maar ik heb het wel voor over :Y

:]

Ehm... Ik ben al heel krap aan het leven (lees nauwelijks stappen, geen vakanties, geen nieuwe kleren, geen bioscoopjes) maar wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven he :+ Maar dat krappe leven heb ik er ook wel voor over hoor. Nog heel ff doorbijten en dan begint het goeie leven: én stappen, én shoppen, én vakantie ÉN motorrijden *O*
 
Ik weet ook al wanneer ik mijn theorie mag gaan doen, 20 januari :)

Mag iemand dus toevoegen aan het lijstje.

Morgenavond weer rijden! yippie.. en ik heb mezelf opgelegd dat ik die langzame slalom eens goed ga doen. (rot ding, de rest gaat echt super!)

Ik zit nu op stage, heb de hele dag mooie motoren gezocht.. :9~ :9~ echt te leuk!
 
Ik ben al 8 dagen officieel motorrijder, en het bevalt me uitstekend. Ik zit uren achter elkaar op dat ding en krijg het nauwelijks koud.

Jullie moeten allemaal eventjes doorzetten.
 
Lennart, P-au-L, fazer veel plezier met lessen.
      
enig-ma, ik had moeite met de remproeven, nadat ik met de stopproef onderuit was gegaan. De oefeningen gingen lekker, totdat het begon te regenen. Wham, daar lag ik op de grond. De remproeven langzaam weer opgebouwd in de lessen erna, en een keer weer met regen geoefend. Dat was effe slikken, maar het ging goed.
Met het examen kreeg ik de noodstop en stopproef en die gingen zonder probleem.

Goed dat je dit even zegt...damn ben ik ook goed op voorbereid!
 
Ik weet ook al wanneer ik mijn theorie mag gaan doen, 20 januari :)

Mag iemand dus toevoegen aan het lijstje.

Morgenavond weer rijden! yippie.. en ik heb mezelf opgelegd dat ik die langzame slalom eens goed ga doen. (rot ding, de rest gaat echt super!)

Ik zit nu op stage, heb de hele dag mooie motoren gezocht.. :9~ :9~ echt te leuk!

* Done *

Enne te gek dat je stage loopt bij motorwinkel of zo?
 
Feli met je theorie!Ehm... Ik ben al heel krap aan het leven (lees nauwelijks stappen, geen vakanties, geen nieuwe kleren, geen bioscoopjes) maar wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven he :+ Maar dat krappe leven heb ik er ook wel voor over hoor. Nog heel ff doorbijten en dan begint het goeie leven: én stappen, én shoppen, én vakantie ÉN motorrijden *O*

Jouw tijd komt heus wel...voor je het weet word je al 21, dan hoef je geen 25KW te doen ;)
 
Ik ben al 8 dagen officieel motorrijder, en het bevalt me uitstekend. Ik zit uren achter elkaar op dat ding en krijg het nauwelijks koud.

Jullie moeten allemaal eventjes doorzetten.

Oh dat zeker weten...!!!

Geniet er maar van je motorrijden!!!! :]
 
Succes met lessen en het nieuwe topic. *O* *O*

Iedereen die geslaagd is of gaat slagen: Gefeliciteerd.
 
Ik hebbem! *O* *O*

vanmiddag om 14.55 afgereden, ging echt super, alleen maar snelweg gereden, rit duurde totaal maar 35 minuten. Bij het cbr aangekomen, kreeg ik te horen dat ik geslaagd was en verder niks, geen fouten. *D

Ik vond dat ik zelf wel een paar fouten had gemaakt maar dat vonden mn rijinstructeur en de examinator niet, vertelde mn rijinstructeur achteraf, ik reed 80 op een 50 landweggetje( veel hobbels, kuilen, lekker glad) ik crosste daar lekker doorheen, ik zag toen de examenauto een beetje verder achterop dus ik dacht, die zit me zeker in de zeik te nemen door daar 50 te rijden, zelf was ik er niet zeker van of je er nou 50 of 80 mocht maar ik vond het buiten de bebouwde kom, maar dat was het eigenlijk niet, maar ze vonden het goed dat ik daar zo hard kon rijden.

Ook had ik 1 keer bij een snelwegrotonde geen richting aangegeven bij het verlaten naar rechts, het was niet zo erg belangrijk want ik reed op 2 voorsorteerstroken naar rechts en die volgen dan ook gewoon de weg naar rechts.

Voor de rest kon ik overal doorsjeesen het was lekker rustig, snelweg gewoon 120 rijden en 70 weggetjes met 100 binnenrijden, op de 50wegen 60 rijden.
Heb ook veel snelweg/80km weg bochten gehad, adviessnelheid 30, maar met 70 erdoorheen.

De vragen over de motor aan het begin van het examen waren, wat is de minimum profieldiepte en hoe kan je weten hoeveel mm het is? Wat kan je aan de ketting zelf onderhouden? Waar zit de accu? Allemaal goed beantwoord natuurlijk.

Totaal heb ik nu 20 lessen van 1.5 uur gehad en 2 x avd. Toen ik begon met lessen eind augustus was het 32 graden, eindexamen gedaan met 3 graden *D

Sommetje van de kosten:
Lessen: 20 × 80 = 1600
Theorie: 1 × 29 = 29
AVB: 1 × 92,50 = 92,50
AVD: 2 × 255 = 510
Pasfotos:1 × 8 = 8
RBW: 1 × 45 = 45

Totaal: = 2284,50
 
Laatst bewerkt:
Ik hebbem! *O* *O*

vanmiddag om 14.55 afgereden, ging echt super, alleen maar snelweg gereden, rit duurde totaal maar 35 minuten. Bij het cbr aangekomen, kreeg ik te horen dat ik geslaagd was en verder niks, geen fouten. *D

Ik vond dat ik zelf wel een paar fouten had gemaakt maar dat vonden mn rijinstructeur en de examinator niet, vertelde mn rijinstructeur achteraf, ik reed 80 op een 50 landweggetje( veel hobbels, kuilen, lekker glad) ik crosste daar lekker doorheen, ik zag toen de examenauto een beetje verder achterop dus ik dacht, die zit me zeker in de zeik te nemen door daar 50 te rijden, zelf was ik er niet zeker van of je er nou 50 of 80 mocht maar ik vond het buiten de bebouwde kom, maar dat was het eigenlijk niet, maar ze vonden het goed dat ik daar zo hard kon rijden.

Ook had ik 1 keer bij een snelwegrotonde geen richting aangegeven bij het verlaten naar rechts, het was niet zo erg belangrijk want ik reed op 2 voorsorteerstroken naar rechts en die volgen dan ook gewoon de weg naar rechts.

Voor de rest kon ik overal doorsjeesen het was lekker rustig, snelweg gewoon 120 rijden en 70 weggetjes met 100 binnenrijden, op de 50wegen 60 rijden.
Heb ook veel snelweg/80km weg bochten gehad, adviessnelheid 30, maar met 70 erdoorheen.

De vragen over de motor aan het begin van het examen waren, wat is de minimum profieldiepte en hoe kan je weten hoeveel mm het is? Wat kan je aan de ketting zelf onderhouden? Waar zit de accu? Allemaal goed beantwoord natuurlijk.

Totaal heb ik nu 20 lessen van 1.5 uur gehad en 2 x avd. Toen ik begon met lessen eind augustus was het 32 graden, eindexamen gedaan met 3 graden *D

Sommetje van de kosten:
Lessen: 20 × 80 = 1600
Theorie: 1 × 29 = 29
AVB: 1 × 92,50 = 92,50
AVD: 2 × 255 = 510
Pasfotos:1 × 8 = 8
RBW: 1 × 45 = 45

Totaal: = 2284,50


gefeliciteerd *O*
 
Vandaag mijn tweede les gehad (dubbel uur), en eerste uurtje mocht ik suzuki gs500 (vol vermogen terwijl ik 25kw moet rijden) gebruiken. Wat rijd dat ding super lekker :} misschien wel een motor die ik zou willen hebben zodra ik mijn rijbewijs heb. Ook vandaag serieus begonnen met bijzondere verrichtingen zoals Halve draai en Denkbeeldige acht, toch pittig om te doen met een lage snelheid en weinig ruimte, het ziet er makkelijker uit dan dat het werkelijk is maar het ging al de goede kant op bij mij, ook nog even Lopend achteruit parkeren gedaan, die ook wel redelijk ging ;)

volgende week weer! :]
 
@ waterpistool

PROFICAT !!!! *O*

Je hebt zeker 'n mazzel gehad!!!!


Strax om 12.00 uur heb ik weer :] les!!!
 
Goed dat je dit even zegt...damn ben ik ook goed op voorbereid!

MRND-X, het is te doen na een valpartij. Mijn rij-instructeur ging na die valpartij niet door met de remproeven. De les erna sloeg hij de remoefeningen over, en de les daarna pakten we de draad weer op. En, dat werkte voor mij.

Ik hebbem! *O* *O*

... wat is de minimum profieldiepte en hoe kan je weten hoeveel mm het is?

*O* GEFELICITEERD waterpistool *O*

Goed verhaal. Waar heb je afgereden?
Hoe kan je profieldiepte meten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan