Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Grappig eigenlijk. Wat een boel dames. Dat vind ik wel leuk om te zien.
De belangstelling ervoor sowieso, en straks het uitzicht op de weg
Gewoon doen, ook al heb ik niet zo breed, maar ik heb het wel voor over
en dan een meeting waar er 4 op komen dagen?
Lennart, P-au-L, fazer veel plezier met lessen.
enig-ma, ik had moeite met de remproeven, nadat ik met de stopproef onderuit was gegaan. De oefeningen gingen lekker, totdat het begon te regenen. Wham, daar lag ik op de grond. De remproeven langzaam weer opgebouwd in de lessen erna, en een keer weer met regen geoefend. Dat was effe slikken, maar het ging goed.
Met het examen kreeg ik de noodstop en stopproef en die gingen zonder probleem.
Ik weet ook al wanneer ik mijn theorie mag gaan doen, 20 januari
Mag iemand dus toevoegen aan het lijstje.
Morgenavond weer rijden! yippie.. en ik heb mezelf opgelegd dat ik die langzame slalom eens goed ga doen. (rot ding, de rest gaat echt super!)
Ik zit nu op stage, heb de hele dag mooie motoren gezocht.. echt te leuk!
Feli met je theorie!Ehm... Ik ben al heel krap aan het leven (lees nauwelijks stappen, geen vakanties, geen nieuwe kleren, geen bioscoopjes) maar wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven he Maar dat krappe leven heb ik er ook wel voor over hoor. Nog heel ff doorbijten en dan begint het goeie leven: én stappen, én shoppen, én vakantie ÉN motorrijden
* Done *
Ik hebbem!
vanmiddag om 14.55 afgereden, ging echt super, alleen maar snelweg gereden, rit duurde totaal maar 35 minuten. Bij het cbr aangekomen, kreeg ik te horen dat ik geslaagd was en verder niks, geen fouten.
Ik vond dat ik zelf wel een paar fouten had gemaakt maar dat vonden mn rijinstructeur en de examinator niet, vertelde mn rijinstructeur achteraf, ik reed 80 op een 50 landweggetje( veel hobbels, kuilen, lekker glad) ik crosste daar lekker doorheen, ik zag toen de examenauto een beetje verder achterop dus ik dacht, die zit me zeker in de zeik te nemen door daar 50 te rijden, zelf was ik er niet zeker van of je er nou 50 of 80 mocht maar ik vond het buiten de bebouwde kom, maar dat was het eigenlijk niet, maar ze vonden het goed dat ik daar zo hard kon rijden.
Ook had ik 1 keer bij een snelwegrotonde geen richting aangegeven bij het verlaten naar rechts, het was niet zo erg belangrijk want ik reed op 2 voorsorteerstroken naar rechts en die volgen dan ook gewoon de weg naar rechts.
Voor de rest kon ik overal doorsjeesen het was lekker rustig, snelweg gewoon 120 rijden en 70 weggetjes met 100 binnenrijden, op de 50wegen 60 rijden.
Heb ook veel snelweg/80km weg bochten gehad, adviessnelheid 30, maar met 70 erdoorheen.
De vragen over de motor aan het begin van het examen waren, wat is de minimum profieldiepte en hoe kan je weten hoeveel mm het is? Wat kan je aan de ketting zelf onderhouden? Waar zit de accu? Allemaal goed beantwoord natuurlijk.
Totaal heb ik nu 20 lessen van 1.5 uur gehad en 2 x avd. Toen ik begon met lessen eind augustus was het 32 graden, eindexamen gedaan met 3 graden
Sommetje van de kosten:
Lessen: 20 × 80 = 1600
Theorie: 1 × 29 = 29
AVB: 1 × 92,50 = 92,50
AVD: 2 × 255 = 510
Pasfotos:1 × 8 = 8
RBW: 1 × 45 = 45
Totaal: = 2284,50
Goed dat je dit even zegt...damn ben ik ook goed op voorbereid!
Ik hebbem!
... wat is de minimum profieldiepte en hoe kan je weten hoeveel mm het is?
* Done *
Enne te gek dat je stage loopt bij motorwinkel of zo?