[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 12.45 op de Langbroekdreef, jullie gingen linksaf op de rotonde richting Gein.... Ik stond net een fotootje te maken voor The Riding Game MF Style [Deel 8]

Een grijze :? met daarvoor een blauwe :?
De grijze had een stickert, de blauwe kon ik niet ontdekken...
Vaag verhaal, maar met de tijd en locatie zul je jezelf wel herkennen...
 
Gisteren middag laat tegen 6 uur, bij de spoorovergang bij bij de ginkelse hei bij Ede, een cross/enduro motor met sticker, kenteken MF-34-xx. Met bijrijder.
 
08:29 uur in Hilversum op de utrechtseweg /straat (tussen rotonde Laapershoek en de rotonde richting n201/a27), rode CBR gespot met stickertje achterop :W
 
Vanmorgen gespot rond 8:15 op de Stadhoudersweg in Rotterdam, een bordeaux-rode Pan St 1100. Je reed richting Stadhoudersplein. Ik was op de fiets en kwam net terug van m'n nachtdienst dus was veel te gaar om te seinen dat je gespot was.
 
Zaterdagavond rond 20 uur op nieuwmarkt in Amsterdam een groene Kawa met 2 opzittenden, beide met een hanekam.

Vanmorgen rond 7.45 op de buitenring A10 bij afslag VU een grijze V-strom 1000 met een halve sticker :?

Vanmorgen om 7.50 uur bij Afslag S111 een R6, je ging de A10 (binnenring) op. Je kwam of net van de snelweg af, of bij die kantoren daar net na de afslag.

Wie o wie waren dit? :W
 
Vandaag, 1030 voor EWI, delft, rode cbr

51vuj6.jpg
 
MN-GR-46 vanmorgen om 8 uur bij afslag Wijdewormer/Neck, zat in kloekblik.
Mooie bike!
 
Vanmorgen ben ik rond 09:05 gespot op de Ring A10 door een blauwe Susuki, kenteken met M?-V?-75 (geloof ik).
Je reed een heel stuk achter me door de file en toen ik naar rechts ging om de afslag S112 te nemen maakte je het gespot-gebaar toen je me inhaalde.
Ik heb een duim opgestoken als teken dat ik je begreep. :W
(Ik op een glimmende zwarte CBR 600RR met 3 uitlaatpijpjes onder het kontje)
 
Laatst bewerkt:
rond 3 uur gespot in purmerend ;)
[afbeelding]


en rond 4 uur op de rotonde van de martin luther king weg, 2 motorrijders die vanaf de autoweg kwamen, vrij sportief rijdend. de ene een rode (ik dacht CBR) en de andere een donkere motor

bij deze, Gespot :W

volgens mij heb je mij en me vader gespot op de martin luther king weg ik rij op een gs500 haha en me vader op een Vtr sp1 :W
 
Laatst bewerkt:
Ik spotte zaterdag bij Harry Meijer een ons bekende MF-er. Nogmaals zwaai! En als ik mij niet vergis heb ik vrijdagmiddag/avond ®win op de A4 bij Leiderdorp voorbij zien flitsen op de andere weghelft. :)

full
 
Vanmorgen rond 9:30-9:45 een geel/paarse Fireblade eerste model.

Je kwam van de A1, ging de A10 op richting Zaandam en dan de eerste afslag Amsterdam-Centrum. Ik kwam je tegen onderaan de afrit bij de verkeerslichten. Stak mijn duim op en riep nog gespot, jij riep wat terug maar ik had oordoppen in, dus geen idee wat je zei. :$

Een eindje verderop knalde je me voorbij in de tunnel.

In ieder geval, gespot! :W
 
MN-GR-46 vanmorgen om 8 uur bij afslag Wijdewormer/Neck, zat in kloekblik.
Mooie bike!
Hmm, ik reed daar ook op dat tijdstip.....alleen ipv 46 heb ik 06. Toevallig! Wat voor motor was het? Ik rijd op een zilverkleurige Honda CBF, zwart pak, zwarte helm.
 
Laatst bewerkt:
A8 tot Uitgeest.

Donkerblauwe BMW R1100RT. MY-**-FR.

Ik met het Polootje er full speed achteraan :X
Eindelijk stond ik bij Uitgeest naast je.

Ik bleren van Gespot en als antwoord:

ow wat leuk, maar ik zit al een tijd niet meer op MF ......... :/

Heb ik weer hoor -O-

:W
 
Ik spotte zaterdag bij Harry Meijer een ons bekende MF-er. Nogmaals zwaai! En als ik mij niet vergis heb ik vrijdagmiddag/avond ®win op de A4 bij Leiderdorp voorbij zien flitsen op de andere weghelft. :)

[afbeelding]

Haha ja ik kwam nog naar buiten rennen voor je, maar je was al weg. Mijn fietsje stond binnen op de brug.
 
Gespot daarnet op de A16-A20 tuseens 16.15 en 16.30

Kowalski, ik zag je op de A16 rijden op de parallel baan ik heb een tikkie gas bij gegeven maar door de drukte op jou baan haalde ik je harder in dan ik dacht.

Op de A20 je even opgewacht om je dondermachine aan te horen komen :+

Je hebt nog niet veel tijd gehad om de winter er af te halen zag ik. _O-

:W :]
 
Dat ben ik :D ! Was goed weer om op de motor te gaan :) !
:W
zie de jouwe nooit staan btw!

:W
Was idd goed weer ja, weet eigenlijk niet waarom ik met ov ben gegaan _O-
Als het nog wat warmer is dan heb je kans die van mij te spotten, dan ga ik zeker wat vaker :Y (sta dr alleen op de maandagen, rest van de week ben ik op stage :P )

Tot spots!
 
Vandaag MFer gespot met tourmotor, oude grote sticker op de rechter koffer vlakbij Hartelkruis in Spijkenisse rond een uurtje of half 7 :).

Ging te snel voor kenteken :+.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan