[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gespot op de A2 richting eindhoven, zwarte motor met 2 uitlaten(geen idee welk merk, zag er leuk uit) berijder ook in zwarte kleding. Kenteken begint met 81.
 
Laatst bewerkt:
Gespot daarnet op de A16-A20 tuseens 16.15 en 16.30

Kowalski, ik zag je op de A16 rijden op de parallel baan ik heb een tikkie gas bij gegeven maar door de drukte op jou baan haalde ik je harder in dan ik dacht.

Op de A20 je even opgewacht om je dondermachine aan te horen komen :+

Je hebt nog niet veel tijd gehad om de winter er af te halen zag ik. _O-

:W :]
Ik had je bij het opkomen van de Van Brienenoord vanaf de parallelbaan al gezien. Ik zag een zwarte motor met topkoffer en ik wist de tijd - ik denk, 10 tegen 1 dat dat Bikkel is.

Ja, het stond al enige tijd druk op de parallelbaan, had ik gezien op TomTom verkeersinformatie. Dus ik was al bang dat ik je niet meer zou zien. Maar je wachtte me inderdaad netjes op. Wat is die Bulldog walgelijk schoon, zeg, ik schaamde me dood. :$

Ik heb de Dasty al wel ingeslagen - vijf flessen, be prepared, zeg ik maar - maar vanwege dochter's verjaardag en bezoek van mijn ouders mocht ik dit weekend niet aan de gang :( . Volgende week maar, dan. Hoewel, woensdag beurtje bij Goedhart met nieuw rubber, dus wie weet gaat de stoomcleaner er nog wel over. Deden ze de vorige keer ook. :Y

Dus volgende keer ziet-ie er hopelijk wat beter uit naast die überschone fiets van jou ;) .

Tot de volgende spot!

Greetz, kowalski.
 
vanochtend op de A13 een rode thundercat gespot om 0810 thv zestienhoven ri. rdam, later nog n keer gezien op de stadhouderskweg


Vanmorgen gespot rond 8:15 op de Stadhoudersweg in Rotterdam, een bordeaux-rode Pan St 1100. Je reed richting Stadhoudersplein. Ik was op de fiets en kwam net terug van m'n nachtdienst dus was veel te gaar om te seinen dat je gespot was.

jeuj :W da was ik *O*

Vandaag, 1030 voor EWI, delft, rode cbr

[afbeelding]

ik denk TonyM
 
En als ik mij niet vergis heb ik vrijdagmiddag/avond ®win op de A4 bij Leiderdorp voorbij zien flitsen op de andere weghelft. :)


:N :N


De terugreis vrijdagmiddag vanaf Schiphol naar Leiden heb ik via de Ringvaart om de Haarlemmermeerpolder CCW gereden (Schiphol-Oost - Bhdorp - Lijnden - Zwanenburg - Vijfhuizen - Cruquius - Swans corner - Beinsdorp - Lisserbroek - Buitenkaag - Huigsloot).

Ik heb dus geen stukje A4 gezien. :]


De hoeveelheid A4-spots is overigens drastisch omlaag gegaan. Tijd voor weer een A4-minimeet?
 
rond 19u ter hoogte van badhoevedorp-rottelpolderplein op de A9 richting alkmaar een blauwe suzuki (denk ik) Was nogal donker. kenteken begon met mp.
Moest flink bijpoken om nog een beetje bij te blijven. :(
 
Hmm, ik reed daar ook op dat tijdstip.....alleen ipv 46 heb ik 06. Toevallig! Wat voor motor was het? Ik rijd op een zilverkleurige Honda CBF, zwart pak, zwarte helm.

Dan was jij het, je ging lekker door de file!
Vanaf morgen rijd ik het traject ook weer :).
 
FF voor 8en in Gouda..

[afbeelding]

Beste Bathory,

Bedankt voor de spot :). Grappig om jezelf zo te zien, ben best wel goed zichtbaar.
Sorry, dat ik het bericht pas vandaag lees.
Al dat commentaar op jouw foto en mijn positie op de weg, knap dat mensen allerei zaken van een foto af kunnen lezen en wat er volgens hun gedaan moet worden in die situatie _O-

Ik rij al 8 jaar dezelfde route het hele jaar door naar mijn werk in Gouda.
 
Haha ja ik kwam nog naar buiten rennen voor je, maar je was al weg. Mijn fietsje stond binnen op de brug.
Nee, dat meen je? Ik had het eigenlijk over MasterTommy. Die kwam wel op tijd naar buiten gerend en heb ik nog even gesproken. Maar jij was dus binnen? Naja zeg! :P
 
:N :N

De terugreis vrijdagmiddag vanaf Schiphol naar Leiden heb ik via de Ringvaart om de Haarlemmermeerpolder CCW gereden (Schiphol-Oost - Bhdorp - Lijnden - Zwanenburg - Vijfhuizen - Cruquius - Swans corner - Beinsdorp - Lisserbroek - Buitenkaag - Huigsloot).

Ik heb dus geen stukje A4 gezien. :]

De hoeveelheid A4-spots is overigens drastisch omlaag gegaan. Tijd voor weer een A4-minimeet?
Ow... Hm. Dan heb je een dubbelgangert rondrijden ;)

Het is inderdaad rustig qua stickers op de A4! Ik zie de laatste dagen wel wat meer motoren crossen maar geen van alle spotbaar. Tijd voor een minimeet indeed! :Y
 
rond 19u ter hoogte van badhoevedorp-rottelpolderplein op de A9 richting alkmaar een blauwe suzuki (denk ik) Was nogal donker. kenteken begon met mp.
Moest flink bijpoken om nog een beetje bij te blijven. :(

Zou ik wel geweest kunnen zijn (blauwe blackbird...)
Zo hard ging ik toch niet ? Hoewel...was wel een beetje geirriteerd door de linkshangers...
 
Zou ik wel geweest kunnen zijn (blauwe blackbird...)
Zo hard ging ik toch niet ? Hoewel...was wel een beetje geirriteerd door de linkshangers...

Ik zie jou ook vaker rijden ;)
Volgens mij onderweg ook wel eens gezwaaid naar elkaar.

(ik rij op een suzuki gs500je in blauwe kleur)
 
Vanmiddag, rond 13:15 (dacht ik), een gele Fazer bij het allerlaatste stoplicht van de Westelijke Randweg in Haarlem-Zuid. We reden samen op over de Spanjaardslaan terwijl die gigantische Dodge Ram Hemi pickup mij voor de voeten reed ;). Gespot :).
 
Vandaag rond 12:15 bij Mc veenendaal.
uoMdno1N


En rond 13:00 een rode thundercat in de parkeergarage van Roc Aventus apeldoorn.
 
Zou ik wel geweest kunnen zijn (blauwe blackbird...)
Zo hard ging ik toch niet ? Hoewel...was wel een beetje geirriteerd door de linkshangers...
Nou als dat een bekeuring op zou leveren: van dat bedrag kan ik een hele maand boodschappen doen voor 't gezinnetje. Bovendien was ik met het familiehok onderweg en dan is het toch wel flink in de bak roeren om er bij te blijven.

Vanmiddag, rond 13:15 (dacht ik), een gele Fazer bij het allerlaatste stoplicht van de Westelijke Randweg in Haarlem-Zuid. We reden samen op over de Spanjaardslaan terwijl die gigantische Dodge Ram Hemi pickup mij voor de voeten reed . Gespot .

ikke! even 't fietsje uitlaten, accu opladen, boodschappie doen. Genieten!
 
Zojuist 15.15 uur Rode oudermodel BMW op de Neherkade hoek Hildebrandstraat (ter hoogte van de ambulance en brandweer post) in Den Haag. Was nog aan het tot stilstandkomen toen je weg reed links van mij. We zwaaide nog. Zag in een flits een sticker zitten en kenteken... je zal het zelf wel weten.

bij deze gespot.
 
Zojuist 15.15 uur Rode oudermodel BMW op de Neherkade hoek Hildebrandstraat (ter hoogte van de ambulance en brandweer post) in Den Haag. Was nog aan het tot stilstandkomen toen je weg reed links van mij. We zwaaide nog. Zag in een flits een sticker zitten en kenteken... je zal het zelf wel weten.

bij deze gespot.
Zat jij op die gele/groen (redelijk) sportief ogende motor (sorry, ik heb je echt niet heel bewust gezien), en zwaaide ik nogal onhandig? Dan was ik dat, onderweg terug van de Haagse Hogeschool naar huis. Teruggespot :W !
 
vanmorgen om 11.15 uur op de europaboulevard (amsterdam)
witte RD400 ??

je haalde me in op die weg,en ik gaf een klap op de claxon..
weet niet of je dit hebt gehoord..

ik reed in een gemeente kraan auto..

bijdeze gespot... :W

en net

afslag S118 tuindorp oostzaan een blauwe zxr j type,berijder in het zwart..
zag je sticker toen je langs reed,denk dat de coentunnel inging..

ook gespot.. :W
 
Geloof dat ik Steppie00 net op z'n Honda CBR600F gespot had. In elk geval witte CBR 600 F(1) met wat blauw en rood erop. :P

Was bij de Erasmusbrug. Ik ging van Zuid naar Noord. In blik : (
 
Zat jij op die gele/groen (redelijk) sportief ogende motor (sorry, ik heb je echt niet heel bewust gezien), en zwaaide ik nogal onhandig? Dan was ik dat, onderweg terug van de Haagse Hogeschool naar huis. Teruggespot :W !

Yep dat zou ik geweest kunnen zijn. is Ambulance geel (ex ambu)
staat die van jou sosm terhoogte van nr 550 op d esoesdijkse kade aan het hek? zah er net een staan daar namelijk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan