[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren (dinsdag) rond 4u gespot bij Roadrunner motoren in Velp (naast Arnhem) : Ehm.. ff denken hoe ik dit uit ga leggen... Ik stond in de werkplek te wachten tot mn motor (Shadow) was afgekoeld en jij, man, leren broek, kapotte motorlaars, kwam naast me staan en zei: Goh, je bent de eerste mf-er die ik zie vandaag, terwijl ik helemaal naar den haag ben gereden! Je had een ongeluk gehad en was met je voet onder een auto gekomen en kwam bij RR ff nieuwe laarzen scoren.. Je woonde in Giesbeek geloof ik. Alles goed weer, met de schrik vrijgekomen? Mijn motortje doet t weer, ik stelde me een beetje aan, er was eigenlijk vrijwel niets aan de hand :)
 
Vandaag rond 12.15 uur
Amsterdam, Transformatorweg, richting A10, t.h.v. IBIS Hotel/ Burger King
Blauwe R1/6 met duo passagier
Ikke was blauwe BMW 3-serie op rechter baan
 
vanmorgen gespot: Een rood-witte R6 op de utrechtsebaan onder de haagse poort (het nationale nederlanden gebouw) ongeveer 07.45 uur

gespot vanuit de bus
 
Tegen 19.30 op de Arnhemseweg in Apeldoorn richting centrum een gele motor, berijder had een zwart pak met iets roods (dun rood streepje?)
Ik sloeg net rechtsaf vanaf de Koperweg de Arnhemseweg op naar het zuiden, in mijn rode koekblikje.
 
Gisteren (dinsdag) rond 4u gespot bij Roadrunner motoren in Velp (naast Arnhem) : Ehm.. ff denken hoe ik dit uit ga leggen... Ik stond in de werkplek te wachten tot mn motor (Shadow) was afgekoeld en jij, man, leren broek, kapotte motorlaars, kwam naast me staan en zei: Goh, je bent de eerste mf-er die ik zie vandaag, terwijl ik helemaal naar den haag ben gereden! Je had een ongeluk gehad en was met je voet onder een auto gekomen en kwam bij RR ff nieuwe laarzen scoren.. Je woonde in Giesbeek geloof ik. Alles goed weer, met de schrik vrijgekomen? Mijn motortje doet t weer, ik stelde me een beetje aan, er was eigenlijk vrijwel niets aan de hand :)
Je hebt SpeedKing gespot : Post van Speedking in topic '[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)'
 
die tijger is een egel....gekregen van een kind uit mijn klas 8-)
deze:
full

:+
 
vanmiddag op de N345 net buiten zutphen een rode r1/r6 gespot was om een uur of 13.00 ik reed je tegemoet was net voorbij de kassen

later op de middag om een uur of 15.00 een zwarte naked berijder had een mat zwarte helm op de N348 ter hoogte van Brummen ik kwam net brummen uit in een grijze alfa spider

wie o wie *D
 
Vanavond rond 1950 op de N206 in Katwijk ter hoogte van de splitsing naar Wassenaar (n441 geloof ik).

Zwarte motor met een dame achterop in spijkerbroek.

Wie o wie?
 
Vanaaf stuk of 20 MF-ers en bijna MF-ers ;) gespot in de Meern rond 19.30

Was de eerste MFGouda Zomeravond rit :Y
 
woensdag morgen rond 1100 u gespot in den haag een rode R6 op de lozerlaan van kijkduin richting snelweg bij kruispunt met monsterseweg. (ik d8 dat je 8er n groene kawa reed (zonder mf sticker)) Ik was op mn fietsje op weg naar de markt :P
 
1000 britten op de motor tussen de file door vanmiddag, vlak voor Kleinpolderplein A20 richting Gouda. Allemaal zonder sticker, maar wel 1000 bagage en het was wel een bruut gezicht....
 
het is een beetje een trage spot. Maar ik heb nitromax zijn auto's maandagavond gespot in leersum. ik heb nog even vriendelijk getoetert toen ik rond 20.45 langs kwam rijden :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
toen ging ik naar de valkenier...
waar was jij dan? ik heb niets gezien :?
Ik zat in zo'n mooi PTC+ busje ;) Mijn motor stond bij PTC+ zelf, moet er de hele week heen voor lessen dus kans dat je me deze week nog een x ziet ;)
 
Vanochtend Porsje gespot, bij de oprit Zevenaar. Ik stond in mijn koekblik in de file richting Velp :N

Ook vanochtend om 08:03 op het Velperbroekerplein een donkere Diversion 900 met het kenteken MY-**-04. Je kwam tussen de file voor het stoplicht doorzeilen om vervolgens de afslag Velp te nemen en bij het tweede stoplicht rechtsaf te gaan en vervolgens de derde straat links in te schieten (voor de basisschool). Ik was onderweg naar mijn (nieuwe) werk dat maar één straat verderop ligt. Wie oh wie?
Ik zat in mijn zilvergrijze koekblikkie en was zo stom om niet op de motor te gaan. Wat is file toch fijn |(

2 spots op één dag :}

Ja, mijn eerste echte spot onderweg! *O*
 
gisteren in de avond spits gespot om +/-17.57 op de A12, Den Haag ri. Utrecht.
Kenteken: ML-PH-xx. Kon niet zien waar je op reed en heb geen foto kunnen maken -O-

Ik reed hierin:
full


Wie o wie?
 
Vanochtend gespot om ongeveer 07.00 uur op de A27 ter hoogte van Hilversum, mat zwarte R6 met Bos GP1 demper volgens mij. Mooi geluidje in ieder geval. :P
Kenteken begon met MH-.
Ik zat in koekblik opweg naar mijn werk. B|
 
Gisteren (dinsdag) rond 4u gespot bij Roadrunner motoren in Velp (naast Arnhem) : Ehm.. ff denken hoe ik dit uit ga leggen... Ik stond in de werkplek te wachten tot mn motor (Shadow) was afgekoeld en jij, man, leren broek, kapotte motorlaars, kwam naast me staan en zei: Goh, je bent de eerste mf-er die ik zie vandaag, terwijl ik helemaal naar den haag ben gereden! Je had een ongeluk gehad en was met je voet onder een auto gekomen en kwam bij RR ff nieuwe laarzen scoren.. Je woonde in Giesbeek geloof ik. Alles goed weer, met de schrik vrijgekomen? Mijn motortje doet t weer, ik stelde me een beetje aan, er was eigenlijk vrijwel niets aan de hand :)

Yep, dat was ik.
Alles goed alleen een pijnlijke linkervoet en een deuk in mijn ego, na 24 jaar schadevrij toch nog met een auto in aanraking gekomen, gelukig heeft de motor geen schade, en zo zie je maar weer goede kleding is belangrijk, want zonder laarzen zou mijn voet er heel anders uit hebben gezien
Top dat het met je motor weer goed gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan