[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 18:40 langs de parralelrijbaan bij de A9 (die afgesloten is) richting Holendrecht. Zilveren Suzuki SV650/1000S (?). Je reed tussen de auto´s door maar na een tijdje stil te hebben gestaan draaide je maar om.

Ik zat achterin de mintgroene Nissan Primera taxi. Eerst reed je ons voorbij en was ik te laat om foto´tje te schieten, maar toen je omdraaide en de weg terug nam was ik nog net op tijd. Beetje onduidelijke foto, maar het gaat om het idee.

Bingo, dat was ikke dus *O* . Het was ook veel te heet om in die ellenlange rij te blijven staan in dat zwarte pak want d'er langs kom je nauwelijks met al die vluchtheuvels. Was nu op weg naar m'n alternatieve sluiproute. Nu eindelijk een actiefoto! :}

Greetz
:W

Ps.
Ik zal me als Almeriaan binnenkort ook eens melden op het Flevoland topic...
 
Laatst bewerkt:
Ikke is een Groninger... En MF'er. Zie idd wel eens hele snelle jongens rijden. Kan dan nooit zien of het MF'ers zijn :+

Is misschien jij dan wel :]


nou ik ben geen snelle jongen hoor. Kep maar een CB Seven Fifty..met een overduidelijke plaat achterop (jaja blauw stikkertje komt eerdags er ook nog op)

full
 
RobRd met een rood pionnetje op Peulwijk Oost

En volgens mij rijd die op een gsx600f ;)
 
Laatst bewerkt:
Geel-paarse Gixxer (600 denk ik) met 2 (Oxford ?) zadeltassen.
Begin vd avond in Rosmalen, je sloeg af richting Den Bosch, ik stond (met duo) tegenover je naast een brommer (ook met duo), was even wezen zwemmen :P .
 
Daarnet, 07:10, op de Van Hogendorplaan in Vlaardingen,
een Honda Revere, rood, met kenteken ML-49-?? in de richting van station Vlaardingen Oost
Was daar de honden aan het uitlaten.
Zag je sticker pas toen je voorbij reed

Who?
 
Net gespot om +/-07.35 op de A12, Utrecht ri. Den Haag, Je pakte Afslag 4 Voorburg. Kenteken: MV-NF-xx. Kon niet zien waar je op reed en heb geen foto kunnen maken -O-

Ik reed hierin:
full
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend in Leidschendam
Op het Schadeken werd om 07.15 een hoes van een motor afgehaald en bleek hij een MF sticker te hebben.
Ik heb de beste man al vaker gezien maar nu viel de sticker pas op.
 
Zonet ben ik gespot door een MF'er in een heeeeele mooie cabrio :9~
Zag het stickertje toen je me voorbij was :P
 
Bingo, dat was ikke dus *O* . Het was ook veel te heet om in die ellenlange rij te blijven staan in dat zwarte pak want d'er langs kom je nauwelijks met al die vluchtheuvels. Was nu op weg naar m'n alternatieve sluiproute. Nu eindelijk een actiefoto! :}

Greetz
:W

Ps.
Ik zal me als Almeriaan binnenkort ook eens melden op het Flevoland topic...

Hey ik zag jou vanmorgen! Wanneer meld je je in het Flevo topic??
 
Niet joh....

Ik :W toen je de hoek om ging(das een lekker bochtje trouwens :P


de andere kant op (waar jij stond) ook vaak! heel vaak staat daar het licht op groen als je aankomt rijden en is er weinig verkeer voor je. (valkenburg is vaak toch wel lekker rijden.... met ca 70-80 km/h :P )
 
de andere kant op (waar jij stond) ook vaak! heel vaak staat daar het licht op groen als je aankomt rijden en is er weinig verkeer voor je. (valkenburg is vaak toch wel lekker rijden.... met ca 70-80 km/h :P )

Ja klopt, staan nog egen flitspalen in het dorp :P (niet te hard zeggen :X )
 
Nu net, bij waddinxveen in de buurt op de Coenekoopbrug tot aan oprit A12 Gouda richting Reeuwijk! Vrouw met een ZXR400 met het kenteken MN-DN- :X ! Gelukkig zei de KLPD billy's die naast je stonden niets van je MF sticker! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan