[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren in Driebergen Arckira en Spider gespot voor de IVA :P
Ik reed daar met de motor tussen al die porsches, ferraris, lamborghini's, bugatti, aston martin en nog vééél meer leuk speelgoed *D
Damn, ben ik vergeten te posten... teruggespot :)

Er zat erg leuk speelgoed tussen!
 
Zaterdag, rond 13.00 uur.

(Rode) R1, draaide de A50 op. Maar je maakte eerst nog ff een kleine stop wheele bij de politie auto die er ook stond _O-
 
Ik ben benieuwd waar en wanneer ik als eerste gespot wordt. Heb trouwens mijn sticker (nog) niet op mijn nummerbord ;)
full
 
Vanmorgen tegen 8:00 uur

In Leersum (richting Amerongen)...

Rode Ducati...

wie is u, ik heb je al een aantal x eerder gespot
 
Weer een beetje laat met deze spot (k ben op vakantie :Y ): vrijdagmiddag rond 14u op de parallelbaan van de Brienenoordbrug een naked, ik geloof grijze tank, met iets in plastic verpakt achterop. Je reed achter een sportfiets met illegale nummerplaat zonder MF sticker. Meer heb k niet gezien, ik zat in koekblik :Z op de hoofdrijbaan.
 
Gisteren in Driebergen Arckira en Spider gespot voor de IVA :P
Ik reed daar met de motor tussen al die porsches, ferraris, lamborghini's, bugatti, aston martin en nog vééél meer leuk speelgoed *D
Haha! Soms zie je iemand zo regelmatig, da's geen 'spotten' meer! :P
Damn, ben ik vergeten te posten... teruggespot :)

Er zat erg leuk speelgoed tussen!
Is dan ook geen kwestie van vergeten.. ;)
Trouwens, weet je wie ik dit weekend nog gespot heb :? :W :+
 
Afgelopen zaterdag op de N57, 12.00-12.30u, richting Rotterdam ter hoogte van Hellevoetsluis een zwarte/?? R1, je reed langs de file voor dat stoplicht en ik moest netjes blijven staan (baas achterop ;) )
 
Eergisteren gespot in San Marino vlakbij Italie:

Gespot.JPG


Nog een briefje achter gelaten.

Toch grappig zo'n 1300 km van huis :)

Ik ben benieuwd wat je allemaal mee hebt genomen aan het immense bagagerek te zien!

 
Vanmiddag (uurtje of 16:45) in de omgeving van Kaatsheuvel een zilver/grijze - gele thundercat -ace gespot. Jij ging rechtsaf bij de stoplichten.
 
Ik reed net voor vijven over het Rivium. Een stukje voor me reed een grijs-oranje sportfiets, kenteken MY-46-**. Je ging linksaf de dijk op, waar je een aantal autos inhaalde. Ik haalde er een paar meer in en kwam achter je rijden. Verderaf dook je rechtsaf de Algerabrug onderdoor, ik ging linksaf de brug op om via de Lekdijk naar huis te rijden. Leren rugzak.

Wie o wie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan