[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag!2stuks,
bij het bp tankstation in de kwakel,aan de noordzuidroute,
een kawa met van die stofzuigerslangen op de tank,en een suzuki sv650(zwart gekleurd)
die kawa kwam alleen peuken halen ofzo,of hij kwam voor de blonde vrouw aan de balie(wendy)die er niet was.. :P
en die met de suzuki had ene eastpak op zijn rug,parkeerde hem voor een chopper,ging tanken en keek eens grondig naar zijn achterlicht..

u vraagt zich af:hoe ziet ie dat?!
duidelijk,ik werk bij het autobedrijf erachter
 
Vanmorgen op de binckhorstlaan in Den Haag vanuit mijn megakoekblik geladen met minikoekblikken een Zwarte GSX met kenteken MF-**-*8 stond voor de deur van de BAM.Ik wilde nog een briefje tussen je tankdop steken maar de slagbomen van de ophaalbrug gingen alweer omhoog.
Dus helaas ging dat niet meer....
groetjes GSXR EVO
 
Jeeeeh *O* mijn eerste spot.
Een Honda. Je reed om een uur of 5 weg bij Electro in Delft.
Ik zat op mijn 0,2 kW Gazelle, dus onherkenbaar ;)

Nog even doorsparen en ik kan ook gespot worden :] (en nee, dat ligt niet aan de prijs van de sticker ;) ).
 
Jep! Begonnen in Vianen (V.d. Valk) en geeindigd bij de Mac in Nieuwegein.Kan dus goed ja! Oh ja, Wijk bij Duurstede kwamen we jullie de eerste keer tegen inderdaad.Bij ons werd natuurlijk het tegenovergestelde beweerd... 8-)
Maar erg toevallig inderdaad!! *O*

Hoi Tijger,
Ik heb je site ff bezocht. Jij hebt een van de motoren die ik gezien heb. Je zult het wel niet meer weten, veel auto's die dag maar ik zat in de Grijze C5 en lag half te slapen op de bijrijdersstoel
Je ben mijn eerste spot die reageert. Ik ben blij *D
 
Vandaag gespot vanuit de truck om 9 uur vanochtend op de hoofdbaan van de Briennoordbrug richting Dordrecht,een BLAUWE R 1 met CROME SEATPIPES kenteken:MN-PT-** Lekker soundje btw was in de truck te horen terwijl je rustig reed,heb nog geseint met de lichten :W
 
Ik reed net voor vijven over het Rivium. Een stukje voor me reed een grijs-oranje sportfiets, kenteken MY-46-**. Je ging linksaf de dijk op, waar je een aantal autos inhaalde. Ik haalde er een paar meer in en kwam achter je rijden. Verderaf dook je rechtsaf de Algerabrug onderdoor, ik ging linksaf de brug op om via de Lekdijk naar huis te rijden. Leren rugzak.

Wie o wie?

Die zie ik daar oom regelmatig rijden, ( is trouwens een thundercat)

Ohja, beetje laat i.v.m. vakantie,
Die spot die jij een tijdje geleden had bij afslag alexander op de a20, met je mooie bewegingkjes ( typen in de lucht e.d. :P ) dat was ik, :Y

:W :W :W
 
beter opletten, ik rijd dagelijks in frieslan(omgeving leeuwarden/heerenveen). rode GS500, zwart pak, oranje helm+hanenkam.

Heb ik jou destijds zien rondlopen bij de start van de Horsepowerrun in Leek?

Voor het overige valt het mij ook op dat ik al maanden geen M-F-ers meer gespot heb in Groningen e.o. terwijl ik ze vorig jaar regelmatig zag rijden of geparkeerd zag staan. Waar is iedereen toch gebleven :?
 
Jeeeeh *O* mijn eerste spot.
Een Honda. Je reed om een uur of 5 weg bij Electro in Delft.
Ik zat op mijn 0,2 kW Gazelle, dus onherkenbaar ;)

Nog even doorsparen en ik kan ook gespot worden :] (en nee, dat ligt niet aan de prijs van de sticker ;) ).

Disco *O*
Voorkant gebouw, rode honda, 1720 zoiets, stieltjesweg in richting schoenmaker straat, zwart (met een beetje blauw), zwarte helm? Dan was ik het :Y Ik sta er dagelijks. Dank voor de spot 8-)
 
Gisteren rond 18:40 gespot op de Vondellaan in Alblasserdam, TL_Rev in z'n onnavolgbare witte bolide. Zag het te laat, kon niet meer seinen en ik zat wederom ingeblikt.

[me]P. IJsvogel die op weg was naar z'n "vakantiehuis" waar ie al ruim 6 weken aan het klussen is B| [/me]
 
Gespot! *O*
Marky_Mark in de richting van Den Haag naar Amsterdam!
Vanmorgen ergens tussen 08:30 en 08:45, ongeveer 12oo meter vóór afslag Leiden!
 
Gespot hier bij de TU Delft. Een grijze FireBlade met kenteken MF-LP-##. Ik kijk nu lekker mooi uit op je motor ;)
 
Heb ik jou destijds zien rondlopen bij de start van de Horsepowerrun in Leek?

Voor het overige valt het mij ook op dat ik al maanden geen M-F-ers meer gespot heb in Groningen e.o. terwijl ik ze vorig jaar regelmatig zag rijden of geparkeerd zag staan. Waar is iedereen toch gebleven :?

horsepowerrun? ik heb dr nog nooit van gehoord, dus lijkt me sterk dat je me toen gezien hebt...
 
Ja hier ben ik weer ik had wat problemen met m'n Laptop dus vandaar..
En nee ik woon niet op de Vijfhoek, Ik woon zelf op keizerslanden maar mijn Zoon woont wel op de vijfhoek Die rijd een Yamaha R1 :+

*O* *O* *O* *O* *O*
 
}) net nog een zilvergrijze Fazer met onderkuip
gespot op een parkeerplaats voor een kantoorgebouw
in Den Haag aan de Jul. van Stolberglaan.
Kenteken kon ik niet lezen maar ik zag wel een
MF sticker zitten. })
 
Vanochtend gespot in Arnhem, een zwarte APRILLA, jong type met daarop een MF er in een zwart pak met paars en witte vlakken, je had een rugzak met zwarte, witte en rode vlakken en reed vanuit noord richting centrum van Arnhem. Ik reed achter je tot aan het centraal station.

8-) 8-) 8-)
Gave fiets joh.
 
Ja hier ben ik weer ik had wat problemen met m'n Laptop dus vandaar..
En nee ik woon niet op de Vijfhoek, Ik woon zelf op keizerslanden maar mijn Zoon woont wel op de vijfhoek Die rijd een Yamaha R1 :+

*O* *O* *O* *O* *O*

toch niet een r1 met een arrow uitlaat onder de kont zoja leer hem eens zwaaien :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan