Chinese rol

heej unstable, wil je die bron vban jouw effe communiceren? Of is dat wat geheim? :)
 
3 jaar voorwaardelijk en veel te hoge advocaats kosten! :(
Het domme is,ik ging met een maatje mee die altijd van dat soort partijen koopt.
Ik kocht alleen een paar \"overdoosjes\"(haha) nitraat zooi en sierspul dat hier ook in de winkel licht voor mijn neefje.
De sukkel gebruikte een huurbus met grote opdruk van een verhuurbedrijf,ja...dan kan je er op wachten.
Dom van mij om in te stappen.
Pork is nu een crimi! ;(

Ben je lekker mee. Die maat kon van mij dan ook gewoon de boom in. Jij lekker 1 doos Astronauten halen en die gast 1500 kg andere zooi en dan zeker samen opdraaien voor de hele shit. No thanks. Veel plezier met het halen en bel maar als je weer thuis bent. :j
 
Ben je lekker mee. Die maat kon van mij dan ook gewoon de boom in. Jij lekker 1 doos Astronauten halen en die gast 1500 kg andere zooi en dan zeker samen opdraaien voor de hele shit. No thanks. Veel plezier met het halen en bel maar als je weer thuis bent. :j
Precies,die is ook geen vriend meer!
Ging die lul onder het verhoor ook nog vertellen dat we de jaren ervoor altijd met mijn bus gingen!!!Wat doet dat er nou toe?
Hij gaf wel toe dat alles van hem was,maar ja...ik was \"erbij\".
Zo leer je echte \"vrienden\" kennen,pfff. :r
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Shit hee, ben je genaaid zeg :r

Maar ja, je moet het inderdaad gewoon in augustus ofzo halen, is er geen haan die er naar kraait...

Vorig jaar ook vuurwerk gehaald in België. Jammer genoeg zat Bex (een van de grootste in België) al dicht, en we konden weinig anders vinden...paar dozen vlindertjes enzo gehaald...gewoon voor onszelf, geen handel.

Sinds de ramp in Enschede is het in België ook veel moeilijker om aan mooie spullen te komen helaas...rollen enzo zijn bijna nergens meer te krijgen :(

[me]duderuud gaat Unstable ff bellen :) [/me]
 
ben ff naar belgie geweest....kheb nog \'t een en ander aan leuk spul. Dus als iemand wat wil?!!

kheb van die rollen, pijlen, en spannende knallers

0616962482 en zeg ff dat je MF\'er bent!
 
Was op feestje en die lui hadden ook nog wat vuuwerk gehaald. Wel grappig, maar zal mij echt aan m\'n r**t roesten. ff mninuutje buiten gestaan en weer lekker naar binnen. \"Doet U mij nog maar een bier! :) \"
 
Ja, heel leuk spul, bedankt nog Unstable


Vooral lawinepijlen zijn heel leuk, zeker wanneer een pijl maar 1 meter de lucht ingaat en dan klapt, das HARD!!!!!!!!!

Vriendin heeft een blauwe plek, gewoon door dikke trui heen, maar ja, we hebben het overleefd. HIHIHI
 
dat was ik niet bij die Yankees,hoor!
check da house on the rightside!
het bracht mij wel op een idee,zie \"links\".
Gizzzje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan