choppy heeft weer een nieuw project

is dat zo???

was dat geen ventiel van "wat de baas u bied koopt u zelf niet"
})
Die levert helaas alleen troep op dat gebied dus moest in de buidel tasten voor een nieuwe.
Klinkt wel poppy zo een ventiel op je fiets :P
Moet nog een klein beetje materiaal af bouwen en dat is alleen wat elektrisch spul wat er nog op moet.
Dan kan ik er mee rijden.
 
Die levert helaas alleen troep op dat gebied dus moest in de buidel tasten voor een nieuwe.
Klinkt wel poppy zo een ventiel op je fiets :P
Moet nog een klein beetje materiaal af bouwen en dat is alleen wat elektrisch spul wat er nog op moet.
Dan kan ik er mee rijden.
in brummen is er ook 1 he!daar is mijn oude suzi heen gegaanje kan beter eerst rond kijken bij zulke voor je nieuw gaat halen,je weet maar nooit!
 
hey choppie,ik gaat ff naar een verjaardag van een heel leuk vrouwtje!
ik zit daar als 1 van 2 kerels tussen een aantal vrouwen,ik ben er vanavond weer
met een veslag(hehe)ga je spreken! *D
 
in brummen is er ook 1 he!daar is mijn oude suzi heen gegaanje kan beter eerst rond kijken bij zulke voor je nieuw gaat halen,je weet maar nooit!
Dit ging om een pneumatiek ventiel.
Ben te lui om te schakelen dus ga ik het maar op lucht doen ;)
 
Dit ging om een pneumatiek ventiel.
Ben te lui om te schakelen dus ga ik het maar op lucht doen ;)


:z :z :z :Z :Z :Z
choppy moet nog gewoon schakelen .
ik heb me vandaag de tering lopen zoeken naar z'n vrij,nu blijkt de versnellingen zitten precies andersom: 1 omhoog en de rest naar beneden _O-

lekker makkelijk als je je eigen een keer vergist met opschakelen,zit je gelijk met je bek op het stuur ;(
 
nou choppy je hebt je weer een klus op de hals gehaald lekker bij de verwarming van de winter of heb je geen verwarming in de schuur/garage ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan