choppy heeft weer een nieuw project

hij was weer goed he! ik heb de eerste werkdag er weer op zitten :Z
ik ben ook weer aan de yapmaha aan de gang geweest.

ff de carburateurs gesloopt , en dan wil nitromax ze reinigen met een ultrasoonbad en daarna met waterstofperoxide :Y

dussss dan zijn ze weer als nieuw en dan moet ie puikie lopen
 
ik ben ook weer aan de yapmaha aan de gang geweest.

ff de carburateurs gesloopt , en dan wil nitromax ze reinigen met een ultrasoonbad en daarna met waterstofperoxide :Y

dussss dan zijn ze weer als nieuw en dan moet ie puikie lopen
dat is wel beter heb je al bedacht hoe je dat startmoter probleem
gaat oplossen?of doet hij het nu goed?
 
ff wachten tot dat frans thuis is ,die weet een adres waar ze de startmotor gelijk zo maken dat ie er niet meet overheen schiet
dat is mooi dan is alles gelijk voor elkaar en helemaal als die carborateurs
(of zoiets) gereinigd en afgesteld zijn zal hij zowiezo vlotter starten
en dan alleen die spagettie nog uitzoeken voor je verlichting _O-
 
dat is mooi dan is alles gelijk voor elkaar en helemaal als die carborateurs
(of zoiets) gereinigd en afgesteld zijn zal hij zowiezo vlotter starten
en dan alleen die spagettie nog uitzoeken voor je verlichting _O-

die spagettie valt nog wel mee,alleen toen ik vanmiddag ff een stukkie gereden had ,waren de kabeltjes bijna vloeibaar(tja wat wil je zonder uitlaat)

maar met die electro kom ik wel uit.

van ochtend was het trouwens bij de eerste compressie-slag gelijk lopen :} ;) :Y *O*
 
ff de carburateurs gesloopt , en dan wil nitromax ze reinigen met een ultrasoonbad en daarna met waterstofperoxide :Y
Jaja, eerst ff kijken hoe het lukt met de Weber hè, ken deze machines nog niet ( staan er net 3 weken :X ). UltraSoon heeft een vrij korte cyclus vind ik, maar als het niet al te schoon eruitkomt kan het er altijd nog een tweede keer in ;)
Net de Weber nog ff in handen gehad ( in m'n rugzak gestopt voor morgen ) en hij is ècht smerig. Vet is eraf door ontvetterbak, maar hij zit vol aangekoekte blubber van enkele jaren ( degene waar ik hem van kocht in Amerika had hem op een "trail-only" Samurai :X :o ) en ik ben dus benieuwd of dat er allemaal afkomt !
Daarna kijken of ik ergens nog een plek kan vinden waar ze hem bv kunnen parelstralen :P :9 ( op de centrale werkplaats kunnen ze alleen maar zandstralen, is te grof ).
Weber is eigenlijk van Mustang ( hij heeft hem overgenomen van me toen ik die SuperCharger compleet met Weber kocht ), maar hij vind het vast niet erg dat ik hem helemaal schoonmaak ;)

Ei kiep joe informt ;)
 
Jaja, eerst ff kijken hoe het lukt met de Weber hè,

ik snap het
ik ben ook nieuwsgierig.

en anders hebben wij misschien ook wat op het bedrijf,ik sprak net een colega en die vertelde mij dat we op de zaak ook een een of ander chemish goedje hebben dat ook alle metalen spullen schoon krijgt.
maar ik heb het eerlijk gezegt niet zo op die agresieve goedjes.

maar ik wacht rustig af :)

ik heb nog vakantie en werk zat aan de mijn nieuwe japanner
 
Jaaaaa, beter, heb hem nu 3 maal in de UltraSoon gehad nadat'ie uit de wasmachine kwam en hij is nu echt behoorlijk schoon ( die bagger zat er wel zo vast op dat ik het er met een borsteltje niet af kon krijgen :o )!

Aluminium is wel wat aangeslagen nu, maar dat is er wel weer af te poetsen ( als die carb zou moeten glimmen ;) )
 
Jaaaaa, beter, heb hem nu 3 maal in de UltraSoon gehad nadat'ie uit de wasmachine kwam en hij is nu echt behoorlijk schoon ( die bagger zat er wel zo vast op dat ik het er met een borsteltje niet af kon krijgen :o )!

Aluminium is wel wat aangeslagen nu, maar dat is er wel weer af te poetsen ( als die carb zou moeten glimmen ;) )


kijk aan .
nou hij hoeft voor mij niet te glimmen,het gaat er bij mij om dat alle kleine spoelpoortjes en sproeiers goed schoon zijn want dat krijg ik zelf niet voor elkaar.
 
Zo ..... beter laat dan nooit.... wat hebbie nou weer voor moois man ?
Lijkt wel een motor :P



En euh... Grote Willem, is dat die lange pino uit Renswoude zullen we maar zeggen ??
 
Zo ..... beter laat dan nooit.... wat hebbie nou weer voor moois man ?
Lijkt wel een motor :P



En euh... Grote Willem, is dat die lange pino uit Renswoude zullen we maar zeggen ??

yep eindelijk een hardtail,daar was ik al een tijdje naar op zoek.

en jaaaaa "grote willem" is die lange ,maar hij woont al wat jaartjes in veenendaal.
maar jij kent um ook wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan