AH, sorry...ik zag 360 euro staan en las eerder al iets van jou over nicasil...vandaareven replyen op allemaal...
LVT....er zit geen nicasillaag in..als je nog een keer leest zie je dat de cilinder alleen is opgeboord.
Op toeren inrijden kan niet, heb geen toerenteller.
Dat de zuiger de kleppen zal raken weet ik gauw genoeg...en ik moet sowieso de boel tornen voordat ik mn kleppenstel...dus daar beni k niet bang voor....maar als ik dus DOORPOMP...met het het decomp hendeltje in dus..
Dan staat de uitlaatklep altijd open...ook in BDP...wil weten of ie er dan tegenaankomt.
Jan Smit heeft de cilinder zo opgeboord dat ie passend was voor de wisecozuiger, dus dat zal wel goedzitten. Weet dus niet of ie de zuigerveren ook heeft bekeken...denk het wel..mag verwachten dat ik de boel zo kan monteren..
Wiseco heeft er geen toleranties bijgelevered.
Cilinder(bus) heel goed schoonmaken.
Net zoals op je brommer; voorzichtig dus! ga er maar lekker voor zittenIemand tips over hoe en wat? demonteren, merktekens topveer/bovenkant/onderkant whatever...
en wphb speling aan houden? of iets ruimer maken? Wat is het gevolg van een iets ruimere slotafstand? Meer olieverbruik bij koude motor?
..en ben bang om mn zuigerveren te slopen/verkeerd terug te zetten...
Maar waarom heb je nou niet gekozen om een nicasil wand er te laten zetten, je zit met dat opboren en die nieuwe zuiger nu ong op dezelfde prijsuitgave...
En je hebt nog steeds een gietijzeren wand en dat wou je niet omdat je bang was voor een vastloper en bij nicasil had je gedacht dat je dan alleen nieuwe zuiger moest hebben...?