circuitfiets?

Hey Switch,

de Kawa staat op motornet.nl, maar ik heb m'n tijfels erover. Het is een opgebouwde schadefiets, met een frame waar geen framenummer inzit. Dus ik vind het een beetje tricky, niet voor nu maar wel voor als ik er nog 's vanaf wil...

wat jij?
 
Je maag niet switchen in het jaar. Als je Zac rijdt, mag je niet veranderen naar KNMV cup.
Ik heb de hele set aan een opkoper verkocht via de motorzaak. Kan wel even uitzoeken wat zijn naam is. Misschien kan je het ook op motornet.nl kwijt??

Ik ga circuitdagen doen en ZAC, hopelijk kan ik in Maart de cursus doen voor de KNMV cup zodat ik me daar wellicht ook een keer belachelijk kan maken!!!!

Kan niet wachten tot het kwik weer omhoog gaat kruipen!!!

Vincent01
 
????? Ik mag toch gewoon ZAC rijden en af en toe een Cup dr tussendoor of niet??? Kan door mijn werk sowieso niet alles rijden. Bovendien wordt dit een soort 'test seizoen'... Kijken of ik er A. op blijf zitten en B. wat van bak...

Staan die data voor de licentie dagen vast eind feb en begin maart?? Kan ik vrij gaan regelen!!

Groeten,

Vincent
 
jajajjja heel gezllig allemaal maar wie de neuk gaat me nou die circuit srad aansmeren :) :)

Ga na de kerst kijken bij motorexra, een srad 600, of anders de srad van Kyro, met die oh zo fijne kleurstelling. is wel een fabrieksracer, en geen omgebouwde straatfiets. En dat klinkt in mijn onwetende oren als een voordeel :]
 
Geloof dat het indorider was die wilde weten aan wie ik mijn 'straatspullen'heb verkocht?!?!?!

Trouwborst in Driebruggen
tel. 0348502323

Succes, Vincent
 
jajajjja heel gezllig allemaal maar wie de neuk gaat me nou die circuit srad aansmeren :) :)

De srad van Kyro, met die oh zo fijne kleurstelling. is wel een fabrieksracer, en geen omgebouwde straatfiets. En dat klinkt in mijn onwetende oren als een voordeel :]

En als je een kleinbeetje opschiet kun je de "VLAFLIP"altijd nog even een andere kleurgeven voordat je je tussen de "mensen begeeft"
 
ja de 750 heeft ook wel mijn voorkeur, kan je nog 's misschakelen ;)

Die 2000 model is natuurlijk wel kek, maar ik denk dat ik het eerste jaar eerst met een 98 model wil starten, wel injectie, wat ronden rijden en dan het jaar daarop weer een nieuwer model bv, want die highsider zie ik nog wel aankomen.

Kreeg tijdens de toms dag al te horen dat ik de hele dag op het randje had gereden })

maar top voor de tips manne, laaaat ze koooommuu


Heb nog een prima 1998-750 GSXR-Suzuki voor je staan:
http://www.teus.nl/2004/verkoopphotos/eems2b.jpg
Kun je zonder gedoe, zo mee gaan rijden..
 
kenteken
geen kenteken

kenteken
geen kenteken

Zucht.

En dan belt lex van dijjk van gilex met een r1 racer voor een mooi prijsje..

keuzes keuzes keuzes. Ik lijk wel een wijf hahhah

Morgen kijken voor een srad 600 uit 98 met schade en kenteken, wellicht slim om mee te beginnen, kan ik op de straat nog wat rijden, en na een jaar een echte circuitfiets kopen. Anders zit ik weer met 2 motoren, financien etc etc..

man in de war :)
 
Gewoon een racer kopen zonder kenteken. Anders zit je volgend jaar weer te klooien met een fiets die je kwijt wil en een racer die je moet kopen.

Het racen is toch als een verslaving en dan wil je toch niet meer op de weg rijden... :]

GSXReetz

P.S. Ik ben overigens een grote voorstander van een racer met een standaard blok, alleen de vering en remmen aanpassen, motortuning heb je niks aan...alleen maar last van... :X
 
Monsterrr is overstag, tis een gsxr600 uit 98 geworden, met schade EN kenteken.

ga ik lekker mee zac scheuren, en nog een beetje met vrienden op naar 't strand enzo, anders moet ik weer een extra fiets kopen en daar heb ik ff geen pleuri's voor dit jaar. Wellicht als ik volgend jaar eindelijk directeur wordt ;) ;) ;)

Kostte me 2500 euro, en dat was te verleidelijk. De glijschade boeit me niet, hij is recht en rijdt nog prima, 30.000 km op de teller en ging bij het proefrijden als de brandweer :)

Dus dank voor alle tips en aanbiedingen, en tot aan de start!
 
Monsterrrr,

gefeliciteerd met je nieuwe brommert :] We komen elkaar vast wel eens tegen

p.s. ik die SRAD750 gekocht (zwart/blauw met oranje velgen)
 
ah bunker, zie net je blauw zwarte gevaarte staan bij Foto van m'n racer topic.

Wat heb je nou betaald als ik vragen mag?
 
ben overigens een grote voorstander van een racer met een standaard blok, alleen de vering en remmen aanpassen, motortuning heb je niks aan...alleen maar last van

:^ motortuning is pas interessant als je ECHT hard gaat rijden. De kosten stijgen door het 'tunen' explosief!
 
on second thoughts, dit staat weer een beetje sneu

Pornstar racing staat droog, dat KAN toch niet. is het niet ex pornstar racing dan :)

LOL
 
Terug
Bovenaan Onderaan