Circuitje afhuren

Ja, dat is met een droogweer-garantie :+ Speciaal arrangement.
Wil je een lekker zonnetje (20C+) dan even meer dokken.

Over een paar jaar zijn alle circuits gewoon overdekt. Kunnen we gewoon lekker het hele jaar door racen.
 
Wanneer heb je daar voor het laatst gereden ? Ik heb er nog nooit meer dan €110 betaald (op CPZ).
Ik ook niet ;)


Hij is dus nog nooit bij Maudie geweest?(waar jouw reactie op gericht is),en heeft nu al negatief commentaar.

Men kan zelf bedenken wat je nodig hebt aan inkomsten om de kosten te drukken,het liefst nog wat overhouden(goed recht dacht ik zo)

Zandvoort kost aan huur 7000 euro.
Daarnaast komt er nog een ambulance te staan,kostenpost iets van 1200/1500 per dag.
Wat vergoedingen voor de Marshall's(o.a benzine),lijk mij normaal.
Daarnaast zijn er nog wat kleinere kosten,o.a huren van de portofoons.
Onderschat de kostenlast van een organisator niet.
Met andere woorden zeker 110 deelnemers zijn nodig om goed de dag door te komen.
Daarnaast loopt men een risico als het slecht weer is,als men op de dag kan inschrijven .
En niet een tig weekjes van te voren..zo van....vol..is vol..

Ik heb het een beetje van dichtbij kunnen aanschouwen dit jaar(Zandvoort)en zo van doe ik ff een circuitdagje organiseren is er zeker niet bij.

Dit voor mensen die denken dat "alle"" organisatoren er rijk van willen worden.

Maudie doet het goed :} :} :}
 
Ik ook niet ;)


Hij is dus nog nooit bij Maudie geweest?(waar jouw reactie op gericht is),en heeft nu al negatief commentaar.

Men kan zelf bedenken wat je nodig hebt aan inkomsten om de kosten te drukken,het liefst nog wat overhouden(goed recht dacht ik zo)

Zandvoort kost aan huur 7000 euro.
Daarnaast komt er nog een ambulance te staan,kostenpost iets van 1200/1500 per dag.
Wat vergoedingen voor de Marshall's(o.a benzine),lijk mij normaal.
Daarnaast zijn er nog wat kleinere kosten,o.a huren van de portofoons.
Onderschat de kostenlast van een organisator niet.
Met andere woorden zeker 110 deelnemers zijn nodig om goed de dag door te komen.
Daarnaast loopt men een risico als het slecht weer is,als men op de dag kan inschrijven .
En niet een tig weekjes van te voren..zo van....vol..is vol..

Ik heb het een beetje van dichtbij kunnen aanschouwen dit jaar(Zandvoort)en zo van doe ik ff een circuitdagje organiseren is er zeker niet bij.

Dit voor mensen die denken dat "alle"" organisatoren er rijk van willen worden.

Maudie doet het goed :} :} :}


:^ maar dan bij Sander en ook daarvoor geldt dat het leuk klinkt maar in de praktijk is het risky en veel werk. Circuitdagen waar te weinig mensen op inschrijven verdien je niet zomaar terug.
 
Hij is dus nog nooit bij Maudie geweest?(waar jouw reactie op gericht is),en heeft nu al negatief commentaar.

Ja, zo'n reactie was te verwachten....

Als je het even goed had gelezen, had je gezien dat ik het hierboven al gecorrigeerd had. De prijs was niet 150 en ook niet 110, maar 125.

Bovendien heb ik al gezegd dat ik niemand zijn winst misgun, dus die opmerking over 'negatief commentaar' snijdt totaal geen hout.

Verder snap ik niet waaruit jij meent te kunnen opmaken dat ik nog nooit klant ben geweest bij Maudie. Voor jouw informatie: ik heb wel degelijk circuitdagen meegemaakt, georganiseerd door MotorsportLifeStyle en ik heb daar totaal geen klachten over.

Prima dat de organisatoren er een goede boterham aan verdienen. Je hoeft ook weer niet meteen door te slaan en het dusdanig voor te stellen dat de organisatoren zich opofferen voor ons plezier en dat het eigenlijk een soort heiligen zijn. Ook zijn ze niet zielig omdat het zo veel werk is om het te organiseren, en evenmin omdat ze risico lopen. Dat hoort bij ondernemen en iedereen moet werken voor zijn geld.

Volgens mij verdienen ze er leuk aan. Prima! Ik gun het ze van ganser harte. Daarom hoeft er nog geen taboe op het onderwerp te rusten. De mensen van MSL of welke andere organisator ook zijn geen vrijwilligers, maar gewoon commerciële ondernemers.
 
Volgens mij verdienen ze er leuk aan. Prima! Ik gun het ze van ganser harte. Daarom hoeft er nog geen taboe op het onderwerp te rusten. De mensen van MSL of welke andere organisator ook zijn geen vrijwilligers, maar gewoon commerciële ondernemers.

Voordat ik hier ook weer commentaar op krijg: veel baco's en mensen die betrokken zijn bij de ZAC e.d. zijn natuurlijk wél vrijwilligers. Niets dan hulde en lof en waardering voor deze fijne mensen die het mogelijk maken enz.
 
Daarnaast loopt men een risico als het slecht weer is,als men op de dag kan inschrijven .

Bij circuitdagen is het gewoon van tevoren betalen en niet annuleren, hoor!

110 x 125 = 13750 minus 8500 aan kosten is 5250. Is niet verkeerd toch? Voor een dagje werken en wat administratie?
 
Voordat we, zonder dat we echt van mening veschillen, verzanden in discussies over en weer. Zullen we maar weer terugkeren naar het originele onderwerp?

Als er iemand een circuitje wil afhuren voor/met MF dan lijkt mij dat een mooi en vooral gezellig plan. Frankrijk biedt nog steeds de beste/goedkoopste mogelijkheden denk ik. Zijn meer l(i)efhebbers?
 
Altijd goed, meer circuitdagen. Maar er zal toch altijd iemand verantwoordelijk zijn. Die persoon zal dus ook het risico lopen dat de helft niet op komt dagen. Hij zal dus een reserve moeten inbouwen: leest winst maken als het vol zit. Wat is het verschil met een van de gerenomeerde aanbieders van circuitdagen?

Weet nog hoe Iwan hier op het forum mensen probeerde te vinden om in het groot transponders in te kopen: op het laatst was er niemand meet thuis!
 
Bij circuitdagen is het gewoon van tevoren betalen en niet annuleren, hoor!

110 x 125 = 13750 minus 8500 aan kosten is 5250. Is niet verkeerd toch? Voor een dagje werken en wat administratie?
Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :Z

Bij MSL kan je op de te rijden dag betalen,dit heeft zijn nadelen.

Kosten van 5250 overhouden?,haal er nog maar zeker 1000 af.(o.a portofoons-huur en brandstof)
Men heeft niet elke circuitdag een opkomst van 110 rijders ;)
De laatste was om te huilen...........omdat het regende.

Maar het is zeker lekker verdienen als je alleen maar droge circuitdagen hebt.
 
Voordat we, zonder dat we echt van mening veschillen, verzanden in discussies over en weer. Zullen we maar weer terugkeren naar het originele onderwerp?

Als er iemand een circuitje wil afhuren voor/met MF dan lijkt mij dat een mooi en vooral gezellig plan. Frankrijk biedt nog steeds de beste/goedkoopste mogelijkheden denk ik. Zijn meer l(i)efhebbers?
Crox

Ligt in Noord Frankrijk.
 

K ga ze komend jaar allemaal rijden dus, ik zal je op de hoogte houden wanneer, waar, wie ze organiseert en wat het kost. M'n hele database staat er vol mee. Voldoende voor 3, 4, 5 seizoenen rijplezier. Van kleine banen tot grote, echt voor elk wat wils....
 
K ga ze komend jaar allemaal rijden dus, ik zal je op de hoogte houden wanneer, waar, wie ze organiseert en wat het kost. M'n hele database staat er vol mee. Voldoende voor 3, 4, 5 seizoenen rijplezier. Van kleine banen tot grote, echt voor elk wat wils....
Merci,wacht het wel af!
 
=circuit croix-en-ternois via Peter den Heijer kun je hier zeker 10 dagen per jaar rijden voor 60,- a 85,- euro. Daar gaan jullie toch niet zelf het wiel voor uitvinden

Zo weet ik nog wel n handje vol banen waar je prima kunt rijden

idd croix is een bijzonder fijn baantje lekker rijden voor een "paar" centen. Wij van team racing-bikes zijn er afgelopen jaar een keer wezen rijden en was prima te doen (klein maar fijn). Volgend jaar zeker meerdere keren rijden daar. Prima paddock ook om te overnachten.

full
 
waar heb je dat nou voor nodig :? bij de zac vlaggen ze pas als je dood bent dus die ziekenwagen is niet nodig....ehbo kunnen we zelf wel en verzekeren bestaat niet...KLAAR :+
een porky uitspraak..... :) kon niet missen... :o
 
Bij circuitdagen is het gewoon van tevoren betalen en niet annuleren, hoor!

110 x 125 = 13750 minus 8500 aan kosten is 5250. Is niet verkeerd toch? Voor een dagje werken en wat administratie?
je kosten van je marshalls/instructeurs die je moet inhuren?
baanposten?
je ambulancepost...
je porto's
al je voorbereidingen wat je er voor nodig hebt...

dus... reken je niet rijk... :)

assen all-in kost 15.000 euro...hier heb je alles voor (excl.marshalls/voorrijders), baanposten, 2x ambulance,restaurant, de hele handel zeg maar....
 
je kosten van je marshalls/instructeurs die je moet inhuren?
dus... reken je niet rijk... :)

Eén keer gratis tanken en een onbeperkt koffie, daar doe jij het toch wel voor? *D

Er zal best wat bij komen kijken. Voorlopig heb ik geen tijd voor de organisatie en bovendien rij ik liever zelf, maar mocht ik ooit nog eens genoeg hebben van het rijden dan denk ik dat hier best brood in zit... Maar nu nog even niet.
 
idd croix is een bijzonder fijn baantje lekker rijden voor een "paar" centen. Wij van team racing-bikes zijn er afgelopen jaar een keer wezen rijden en was prima te doen (klein maar fijn). Volgend jaar zeker meerdere keren rijden daar. Prima paddock ook om te overnachten.

(Afbeelding)

Ja maar geen stroom, dat viel me n beetje tegen..
 
Die krijgen een dagje gratis rijden en kostenloos ouwe koffie in de Otobar, plus hooguit een gratis tank benzine.


gelukkig wel, dan blijft het voor lulletjes zoals ik met een gezin ook nog een beetje betaalbaar.

croix is ook erg leukheb ik gehoord, vorig jaar zijn er wat bekenden van me een weekend geweest, en die vonden het erg leuk, dit jaar gaan ze weer op 21, 22 en 23 maart
 
Terug
Bovenaan Onderaan