TimFiz
MF veteraan
- 3 sep 2006
- 4.673
- 0
Ik heb mijn circuitmotor nu te koop staan en vroeg me eigenlijk af of er eigenlijk animo is voor het huren van een circuitfiets voor bvb alleen de beginnersgroepen 1 en 2. Mijn motor is helemaal circuitklaar en kost eigenlijk geen drol in aanschaf, vandaar de wilde gedachte, dus alleen nog een gedacht, om hem volgend jaar misschien te gaan verhuren. Er zitten wel heel veel haken en ogen aan, maar misschien is er juist heel veel vraag naar.
Wat is jullie filosofie hierover? Simpele regels (op papier) als "vallen is kopen en alles op eigen risico" moeten mij bijna 100% beschermen. Laat maar horen?
Situatieschets:
-Circuitmotor in topstaat staat tehuur voor bvb 200 euro incl slijtageonderdelen
-Excl benzine
-Zelf ophalen
-Vallen is kopen en na overleg eventueel oplappen met 2de handsonderdelen
-Aansprakelijkheidsovereenkomst (bvb dynamo stopt ermee en kan niet meer verder)
-Slijtage uitgaande van een beurtje om de 5 dagen (100%). 1 dag is 20%, dus 17 euro remblokken/olie, 12 euro olie/filter, 50 euro banden (nieuwe banden) Schatting van 100 euro.
-Eventuele huur van aanhanger mogelijk
Bij MSL zijn er nog 5 circuitdagen
Anders?
Wat is jullie filosofie hierover? Simpele regels (op papier) als "vallen is kopen en alles op eigen risico" moeten mij bijna 100% beschermen. Laat maar horen?
Situatieschets:
-Circuitmotor in topstaat staat tehuur voor bvb 200 euro incl slijtageonderdelen
-Excl benzine
-Zelf ophalen
-Vallen is kopen en na overleg eventueel oplappen met 2de handsonderdelen
-Aansprakelijkheidsovereenkomst (bvb dynamo stopt ermee en kan niet meer verder)
-Slijtage uitgaande van een beurtje om de 5 dagen (100%). 1 dag is 20%, dus 17 euro remblokken/olie, 12 euro olie/filter, 50 euro banden (nieuwe banden) Schatting van 100 euro.
-Eventuele huur van aanhanger mogelijk
Bij MSL zijn er nog 5 circuitdagen
Anders?
Laatst bewerkt: